Moje doświadczenie
Babka Medica: Wizyty pacjentów w ramach pakietów towarzystw ubezpieczeniowych umawiane są telefonicznie lub mailowo bezpośrednio w CM Babka Medica lub przez ubezpieczyciela.
Zakres porad
- Położnictwo i ginekologia
Główne obszary pomocy
- Choroby ginekologiczne
- Zaburzenia miesiączkowania
- Menopauza
- Bolesne miesiączkowanie
- Niepłodność
- +5 a11y_sr_more_diseases
Adresy (4)
Dostępność
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53C, Praga-Południe, 03-982 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Słomińskiego 19 lok. 517, Śródmieście, 00-195 Warszawa
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja ginekologiczna
Od 300 zł -
-
USG ciąży w III trymestrze
Od 350 zł -
-
Założenie wkładki domacicznej Mirena
1 600 zł -
-
Założenie wkładki domacicznej Kyleena
1 500 zł -
-
Założenie wkładki domacicznej Jaydess
900 zł -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie
851 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
P
Paulina
Pani Doktor bardzo empatyczna, pomocna, dokładnie i bez pośpiechu mnie zbadala i wszystko wyjaśniła. W końcu lekarz, który poświęcił mi czas bez patrzenia na zegarek i naprawdę się zainteresował. Tacy powinni być wszyscy.
• Femica Clinic • konsultacja ginekologiczna •
-
A
Anna
Wszystko szczegółowo i bardzo rzeczowo wytłumaczone. Polecam Panią dr Annę :) wizyta jak zawsze przebiegła w miłej atmosferze. Polecam!
• Femica Clinic • monitorowanie owulacji •
-
P
PZ
Profesjonalizm, super podejście i atmosfera. Wszystko wyjaśnione jak należy. Zdecydowanie czułam się odpowiednio „zaopiekowana” podczas każdej wizyty. Zdecydowanie polecam :).
• Femica Clinic • Pakiet: konsultacja+cytologia+USG •
-
J
Joanna
Wizyta u Pani Dr jak zawsze bez zarzutów. Wizyta przebiegła sprawnie a jako pacjent czułam się komfortowo i dobrze poinformowana.
Polecam
• Femica Clinic • konsultacja ginekologiczna + USG + cytologia •
-
M
Martyna
z całego serca polecam Panią Annę, zawsze potrafi znaleźć rozwiązanie problemu oraz szczegółowo potrafi wytłumaczyć wiele kwestii :)
• Femica Clinic • konsultacja ginekologiczna + cytologia LBC •
-
M
Magda
Pani doktor bardzo miła, empatyczna, konkretna i profesjonalna. Stres związany z wizytą szybko minął. Otrzymałam szczegółowe wyjaśnienia i zalecenia. Bardzo pozytywne wrażenia z minionej wizyty.
• Femica Clinic • Pakiet: konsultacja+cytologia+USG •
-
J
Wyjątkowa specjalistka, która z pełnym zaangażowaniem podchodzi do swoich pacjentów. Jest empatyczna, cierpliwa i potrafi wszystko dokładnie wyjaśnić w zrozumiały sposób. Podczas wizyty czułam się wysłuchana i zaopiekowana, a jej profesjonalizm i spokojne podejście budzą ogromne zaufanie. Zdecydowanie polecam
• Femica Clinic • Pakiet: konsultacja+cytologia+USG •
-
K
Kasia D.
Nie mam zastrzeżenia . Badanie wykonane sprawnie wszystko szczegółowo powiedziane oraz opisane na karcie wizyty, polecam ;)
• Femica Clinic • monitorowanie owulacji •
-
A
A.K
Bardzo miła Pani Doktor i bardzo komfortowo przebiegło całe badanie z USG. Pani Doktor wystawiła mi zalecenia i świetnie opisała sytuację oraz leczenie
• Femica Clinic • konsultacja ginekologiczna + USG •
-
K
Kinga
Doktor jest naprawdę godna polecenia, czuję się zaopiekowana, precyzyjnie wyjaśnia cały proces leczenia. Lepiej trafić nie mogłam !
• Femica Clinic • Pakiet: konsultacja+cytologia+USG •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Michałowska?Anna Michałowska to ginekolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Michałowska oferuje usługi takie jak: USG ciąży w III trymestrze, konsultacja ginekologiczna, USG ciąży wczesnej do 11 tyg., konsultacja ginekologiczna + USG ginekologiczne, USG 3D/4D, monitorowanie owulacji, konsultacja ginekologiczna dzieci, USG ginekologiczne, prowadzenie ciąży, USG ginekologiczne transvaginalne.
-
Gdzie Anna Michałowska ma swój gabinet?Anna Michałowska przyjmuje pod adresem:
- Słomińskiego 19 lok. 517 Warszawa
- Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53C Warszawa
-
Czy Anna Michałowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Anna Michałowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Anna Michałowska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Anna Michałowska to: Gotówka, Karta płatnicza, Płatność ratalna, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Anna Michałowska?Języki, których używa Anna Michałowska to polski, angielski.
-
Jak Anna Michałowska umawia wizyty?Anna Michałowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Michałowska?Anna Michałowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Michałowska: co mówią pacjenci?851 osób dodało swoją opinię. Anna Michałowska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Michałowska?Anna Michałowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.