Moje doświadczenie


Zakres porad
- Psychoterapia
- Psychologia seniorów
- Psychoterapia młodzieży
Adresy (3)
3 Maja 5, Pułtusk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Stanisława Konarskiego 2/12, Skierniewice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
36 opinii pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
ES
Wizyta przebiegła w miłej atmosferze. Pani doktor bardzo empatyczna, rozmawiała z moją chorą mamą spokojnie, z dużym zrozumieniem jej dolegliwości i profesjonalnie. Polecam.
Mariusz
Polecam bardzo dobry gabinet profesjonalne podejście
Zawiedziony
Mimo, że po pierwszej wizycie miałem pozytywne nastawienie czułem od pani empatie i liczyłem na długoterminowa współpracę, pani odrazu po skończeniu konsultacji sama zaproponowała termin, niestety podczas pojawienia się tego dnia, przyjęła innego pacjenta mimo wyznaczonego terminu pani doktor nie potrafiła sama wytłumaczyć jak to się wydarzyło, jako psycholog bardzo nieprofesjonalne podejście do pacjetna :((
AB
Jesteśmy na początku drogi. Wierzę, że Pani Żaneta nam pomoże.
Alicja
Pani Doktor ze zrozumieniem i zaangażowaniem podeszła do mojego problemu. Wysłuchała mnie, zdiagnozowała problem, oraz wyjaśniła metodę leczenia. Jej podejście było bardzo profesjonalne. Widoczna jest ogromna wiedza i doświadczenie Pani Doktor. Jestem pełna nadziei (również przy moim zaangażowaniu jako pacjentki) na pozytywne rezultaty terapii. Już po pierwszym spotkaniu czuję się lepiej. Bardzo dziękuję.
Ania
Bardzo dobra pani psycholog!
Polecamy!
Korzystaliśmy z terapii dla młodzieży.
SP
Umówiliśmy się na najbliższą sobotę, plany zmieniłem specjalnie pod ten dzień, oczekiwałem pod gabinetem, pani doktor sie nie zjawiła
Mateusz
Witam. Wizyta jak najbardziej na 5+. Z pewnością mogę polecić wszystkim kierowcom, którym skończyły się badania psychotechcniczne na kat C, C+E
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Żaneta Żukowska?Żaneta Żukowska to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Żaneta Żukowska oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, Psychologiczne badanie kierowców, badanie neuropsychologiczne, psychoterapia grupowa, Konsultacja psychologiczna dla par, konsultacja online, Konsultacja psychologiczna dla dzieci i młodzieży (pierwszorazowa).
-
Gdzie Żaneta Żukowska ma swój gabinet?Żaneta Żukowska przyjmuje pod adresem:
- 3 Maja 5 Pułtusk
- Stanisława Konarskiego 2/12 Skierniewice
-
Czy Żaneta Żukowska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Żaneta Żukowska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
W jakich językach konsultuje Żaneta Żukowska?Języki, których używa Żaneta Żukowska to polski.
-
Jak Żaneta Żukowska umawia wizyty?Żaneta Żukowska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Żaneta Żukowska?Żaneta Żukowska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Żaneta Żukowska: co mówią pacjenci?36 osób dodało swoją opinię. Żaneta Żukowska ma średnią ocen 4.5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Żaneta Żukowska?Żaneta Żukowska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.