Moje doświadczenie
Bezpośrednio po ukończeniu studiów zdobywałam doświadczenie zawodowe, pracując jako psycholog. Miałam okazję wspierać zarówno dzieci, jak i ich rodziny, prowadząc zajęcia i konsultacje. To doświadczenie utwierdziło mnie w przekonaniu o znaczeniu indywidualnego podejścia i budowania relacji opartej na zaufaniu i empatii.
W swojej pracy dążę do stworzenia bezpiecznej i wspierającej przestrzeni dla każdego Pacjenta. Wierzę, że kluczem do skutecznej pomocy jest zrozumienie unikalnych potrzeb i perspektywy każdej osoby. Z zaangażowaniem podchodzę do swojej pracy i stale rozwijam swoje kompetencje, aby móc oferować jak najlepsze wsparcie.
Zakres porad
- Psychologia dorosłych
Adresy (2)
11 Listopada, 07-200 Wyszków
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja psychologiczna
250 zł -
-
Konsultacja psychologiczna online
250 zł -
-
Diagnoza ADHD dla dorosłych
600 zł -
Opinie
2 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
M
Magdalena
Chciałabym wyrazić pozytywną opinię na temat Pani Wiktorii, która widać, że posiada duże doświadczenie w diagnostyce i terapii z podejrzeniem ADHD. Na wizycie wykazała się profesjonalizmem, empatią i indywidualnym podejściem. Jej metody diagnostyczne są rzetelne, a wnioski i zalecenia przekazywane w sposób jasny i praktyczny, co ułatwia wdrażanie dalszych działań :)
• Centrum Terapii ALMA • diagnoza ADHD dla dorosłych •
mgr Wiktoria Kaczmarzyk
Bardzo dziękuję za opinię.
-
L
Lukasz
Wizyta spelnila swoja funkcje. Wszystko bylo jasne i dobrze wyjasnione. Pani Wiktoria byla cierpliwa i komunikatywna a takze zaangazowana.Polecam
• W innym miejscu • Inny •
mgr Wiktoria Kaczmarzyk
Dziękuję Panie Łukaszu.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Wiktoria Kaczmarzyk?Wiktoria Kaczmarzyk to psycholog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Wiktoria Kaczmarzyk oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, diagnoza ADHD dla dorosłych, Konsultacja psychologiczna online.
-
Gdzie Wiktoria Kaczmarzyk ma swój gabinet?Wiktoria Kaczmarzyk przyjmuje pod adresem:
- 11 Listopada Wyszków
-
Czy Wiktoria Kaczmarzyk przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Wiktoria Kaczmarzyk oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Wiktoria Kaczmarzyk akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Wiktoria Kaczmarzyk to: Przelew na konto.
-
W jakich językach konsultuje Wiktoria Kaczmarzyk?Języki, których używa Wiktoria Kaczmarzyk to polski.
-
Jak Wiktoria Kaczmarzyk umawia wizyty?Wiktoria Kaczmarzyk używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Wiktoria Kaczmarzyk?Obecnie Wiktoria Kaczmarzyk nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Wiktoria Kaczmarzyk: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Wiktoria Kaczmarzyk ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Wiktoria Kaczmarzyk?Wiktoria Kaczmarzyk nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.