Moje doświadczenie
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Adresy (7)
Jodłowa 53b, Słupsk
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pocztowa 17, Nakło nad Notecią
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Chojnicka 2/ lok. 19, Bytów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pocztowa 17, Nakło nad Notecią
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Zielona 7, Słupsk
Przyjmuje na NFZ
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Hubalczyków 1, Słupsk
Przyjmuje na NFZ
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Gdańska 32, Bydgoszcz
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja laryngologiczna
Od 240 zł -
-
Kwalifikacja do operacji
-
Opinie
118 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
P
Patrycja
Świetny lekarz. Pan doktor ma bardzo dobre podejście do danej sytuacji. Konkretnie.
• Rodzinne Centrum Otorynolaryngologii: Przyjazny Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
-
M
Mr
Bardzo miły i konkretny lekarz.
Dokładnie wysłuchał mnie i zbadał
• Rodzinne Centrum Otorynolaryngologii: Przyjazny Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
-
M
M. Zaliubovska
Bardzo dziękujemy za profesjonalne podejście, wysoką jakość badania i konstruktywne wyjaśnienia. Polecamy.
• Rodzinne Centrum Otorynolaryngologii: Przyjazny Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
-
D
Dorota
Bardzo sympatyczny i kompetentny lekarz, szczegółowo omówił mój problem, przeprowadził badanie i dokładnie wyjaśnił, na czym będzie polegać leczenie.
• Rodzinne Centrum Otorynolaryngologii: Przyjazny Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
-
S
Sandra
Pierwsza wizyta, bardzo rzeczowa, konkretna, przyjemna, super podejście do dzieci. Zdecydowanie polecam.
• Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
-
E
Ewa
Jestem po pierwszej wizycie u Pana Doktora, który bardzo fachowo i zdroworozsądkowo podszedł do mojego problemu. W trakcie wizyty nie było mowy o pośpiechu, Pan Doktor cierpliwie odpowiadał na moje pytania i rozwiewał wątpliwości. Szczerze polecam tego Lekarza!
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
K
Krzysztof
Lekarz laryngolog w sposób profesjonalny dokonał badania słuchu. Wystawił diagnozę, omówił sposób metody leczenia niedosłuchu. Wydał zalecenia do dalszej terapii laryngologicznej.
• Rodzinne Centrum Otorynolaryngologii: Przyjazny Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
-
E
Emilia
Bardzo zaangażowany lekarz z sercem do pacjenta. Wszystko tłumaczy z cierpliwością i zrozumieniem. Wspaniała atmosfera i profesjonalne podejście.
• Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS • konsultacja laryngologiczna •
-
M.M
Otwartość, chęć pomocy, przyjazne podejście do pacjenta bardzo rzadko spotykane w dzisiejszych czasach. Wspaniały lekarz.
• Rodzinne Centrum Otorynolaryngologii: Przyjazny Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
-
H
Halina
Bardzo miły lekarz. Bardzo dokładnie i w zrozumiały sposób wyjaśnia problem, szczególnie, że mój przypadek jest bardzo nie typowy. Duża kultura, przyjemna wizyta. Życzyłabym sobie i innym pacjentom, aby taki komfort można było mieć w innych gabinetach lekarskich.
• Rodzinne Centrum Otorynolaryngologii: Przyjazny Laryngolog • konsultacja laryngologiczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Stanisław Osiński?Stanisław Osiński to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Stanisław Osiński oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, kwalifikacja do operacji.
-
Gdzie Stanisław Osiński ma swój gabinet?Stanisław Osiński przyjmuje pod adresem:
- Jodłowa 53b Słupsk
- Pocztowa 17 Nakło nad Notecią
- Pocztowa 17 Nakło nad Notecią
- Zielona 7 Słupsk
- Hubalczyków 1 Słupsk
- Gdańska 32 Bydgoszcz
- Chojnicka 2/ lok. 19 Bytów
-
Czy Stanisław Osiński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Stanisław Osiński nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Stanisław Osiński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Stanisław Osiński to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Stanisław Osiński?Języki, których używa Stanisław Osiński to angielski.
-
Jak Stanisław Osiński umawia wizyty?Stanisław Osiński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Stanisław Osiński?Stanisław Osiński może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Stanisław Osiński: co mówią pacjenci?118 osób dodało swoją opinię. Stanisław Osiński ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Stanisław Osiński?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Stanisław Osiński: NFZ Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.