Moje doświadczenie
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
Adresy (7)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 250 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja laryngologiczna • 240 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
72 opinie pacjentów
Ogólna ocena

Sortuj opinie według
Grzegorz W
Jasna diagnoza, wdrożone leczenie, sporo wskazówek dotyczących dalszego postępowania!
Dobra wizyta!
Eugeniusz
Na wizycie został dokładnie wyjaśniony problem zdrowotny. W celu dokładniejszej diagnozy wykonano dodatkowe badania. Przepisano odpowiednie leki. Wizyta spełniła oczekiwania pacjenta.
Beata
Bardzo sympatyczny i profesjonalny lekarz. Wszystko szczegółowo wyjaśnił, wizyta bez pośpiechu, przeprowadził dokładne badanie i wywiad medyczny. Z całą pewnością polecam.
Sebastian
Polecam lekarz miły i rzeczowy. Wyjaśnił problem i pokierował dalej.
Aneta
Bardzo sympatyczny lekarz, podaje rękę na wejściu, sympatyczny.
Karolina
Przesympatyczny lekarz, wszystko dokladnie wyjaśnił i przepisał odpowiednie leki. Polecam :)
Łukasz
Przypadłość 3 letniego syna nie była poważna ale wymagała pilnej interwencji. Płukanie ucha trwało minutę i zakończyło się sukcesem. Polecamy.
Oksana
Kompetentny i rzeczowy lekarz. Podszedł do problemu z empatią, wszystko jasno wyjaśnił i zaproponował skuteczne rozwiązania. Polecam!!!
Agnieszka
Bardzo przyjemny lekarz.Jestem zadowolona z wizyty,dostałam odpowiednie leki które mi pomogły i czuję się dużo lepiej.POLECAM!
Ewa
Wizyta bardzo ,przyjazna badanie w miłej atmosferze . Polecam każdemu
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Stanisław Osiński?Stanisław Osiński to laryngolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Stanisław Osiński oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, kwalifikacja do operacji.
-
Gdzie Stanisław Osiński ma swój gabinet?Stanisław Osiński przyjmuje pod adresem:
- Jodłowa 53b Słupsk
- Pocztowa 17 Nakło nad Notecią
- Pocztowa 17 Nakło nad Notecią
- Zielona 7 Słupsk
- Hubalczyków 1 Słupsk
- Gdańska 32 Bydgoszcz
- Chojnicka 2/ lok. 19 Bytów
-
Czy Stanisław Osiński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Stanisław Osiński nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Stanisław Osiński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Stanisław Osiński to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Stanisław Osiński?Języki, których używa Stanisław Osiński to angielski.
-
Jak Stanisław Osiński umawia wizyty?Stanisław Osiński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Stanisław Osiński?Stanisław Osiński może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Stanisław Osiński: co mówią pacjenci?72 osób dodało swoją opinię. Stanisław Osiński ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Stanisław Osiński?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Stanisław Osiński: NFZ Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.