Lotus Clinic Dental&Beauty

Lotus Clinic Dental&Beauty

O nas

Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
fizjoterapia

Fizjoterapia

chirurgia plastyczna

Chirurgia plastyczna

ortopedia

Ortopedia

stomatologia

Stomatologia

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

Lotus Clinic Dental&Beauty
plac Jana Pawła II 106, 66-400 Gorzów Wielkopolski
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (93)

93 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    D

    Niestety po samej wizycie zraziłam się odrazu. Wiedziałam że już tam nie wrócę . Doktor sprawił wrażenie jak by pracował tam za karę i na akord . Ból mimo znieczulenia 10/10. A najgorsze że zrobił to czego nie powinien ponieważ dziś wracam z chirurgi i doktor który zobaczył to co mi się stało po zatruciu u doktora Piotra był przerażony . Całe szczęście że nie było za późno chodź było blisko . Mam nadzieję że odzyskam pieniądze wyrzucone tak naprawdę w błoto u doktora Piotra . Ceny również kosmiczne .

     • lek. dent. Piotr Szurmiej  • 

    I

    W dniu wizyty otrzymalam sms o niebecnosci lekarza. Zapropnowano wizyte w kolejnym dniu. Zwolnilam sie z pracy, dotarlam na miejsce i dowiedzialam sie ze tym razem takze nic z tego. Ale holistyczny charakter gabinetu wynagradza wszystko. ŻENADA !!!

     • lek. Mateusz Kacperski  • 

    O

    Lekarz bardzo niedelikatny, a do tego ceny są zdecydowanie zbyt wysokie. Za usunięcie niewielkiej próchnicy między zębami zapłaciłam 700 zł. Moja wizyta została przełożona aż o 1,5 godziny w dniu wizyty, o czym nikt mnie nie poinformował — dowiedziałam się o tym dopiero po sprawdzeniu aplikacji.

    Podczas samej wizyty całkowity brak komunikacji ze strony pana stomatologa. Cała rozmowa ograniczyła się właściwie do: „dzień dobry”, „co boli”, „co robimy” i „do widzenia”. Zero informacji o tym, co jest wykonywane w trakcie zabiegu.

    Jedyne plusy tej wizyty to miła pani na recepcji i ładny, nowoczesny wygląd kliniki. Niestety, cała reszta pozostawiła bardzo negatywne wrażenie.

     • lek. dent. Piotr Szurmiej leczenie próchnicy  • 

    lek. dent. Piotr Szurmiej

    Dziękuję za opinię. Panią, jako osobę, która niedawno ukończyła pełnoletność charakteryzuje to co obecne młode pokolenia czyli przewrażliwienie na własnym punkcie, brak akceptacji własnych win czy zaniedbań (w Pani przypadku stomatologicznych), brak pokory oraz szacunku do osób starszych od siebie, a zwłaszcza lekarza z doświadczeniem oraz często bezczelność i hejt, jeśli coś jest nie po własnej myśli i chęci.
    Była Pani na wizycie znieczulona, więc o żadnym bólu czy niedelikatności nie ma absolutnie mowy. Pani brak wiedzy na temat, co jest wykonywane na wizycie wynika tylko z tego, że nie chodzi Pani za często do dentysty, o czym świadczy słaby stan zębów i liczne ubytki. Skoro Pani nie zadawała żadnych pytań, to znaczyło, że wszystko Pani wiedziała i niepotrzebne było tłumaczenie, jak dziecku w szkole. Cena, jaką Pani zapłaciła była za leczenie dwóch zębów obok siebie, o czym Pani została poinformowana przeze mnie, ubytki nie były małe, jak to Pani sobie tłumaczy (były 2-3 powierzchniowe). Po akceptacji zostało wykonane leczenie, które kosztowało mniej niż większość cen w okolicy czy w Polsce, gdzie zapłaciłaby Pani nawet 2x więcej. Została Pani poinformowana o przełożeniu wizyty i taką informację otrzymała w aplikacji Znany Lekarz, która służy do umawiania, przekładania czy odwoływania wizyt. Czyli kolejne kłamstwo z Pani strony. Proszę na przyszłość dbać bardziej o zęby i zacząć je w końcu leczyć, ale to już w innej klinice.
    Pozdrawiam


    O

    Umówiłam się na wizytę co prawda na wyrwanie szóstki a nie leczenie kanałowego , owszem nie byłam za tym usunięciem ze względu,że się bałam ale leczenie kanałowe na jednego zęba to przegięcie myślą ,że każdy ma multum pieniędzy skoro umówiłam się na wyrwanie to miało być wyrwanie,nie ukrywam wkurzyłam się bo jeśli mam wydać 1000 zł na jednego zęba żeby go wyleczyć to jest jakiś żart , też zrobiłam błąd,że nie powiedziałam nie bo jestem taka osoba właśnie,która niestety daje się oszukiwać i namówić.Powinniście mi oddać te pieniądze za to co mi zrobiono czego nie chciałam,wielka masakra.Co do lekarza sympatyczny,śmieszny ale na samo wejście widać ,że zapłaci się jak za zboże.I to się nazywa pomaganie ludzia czy raczej czyszczenie z pieniędzy.Umówiona jestem na kolejną wizytę nie wrócę już tam na pewno po tym czego doświadczyłam.Nie Polecam.Odczuwam teraz większy ból niż miałam
    Nie polecam!Omijać szerokim łukiem
    A co do pieniędzy to naprawdę powinni być mi zwrócone

     • lek. dent. Jakub Kozłowski Inny  • 

    J

    Otrzymałam telefon o odwołaniu wizyty. Wizyta została umówiona na kolejny dzień. Po przybyciu do gabinetu, lekarza nie zjawił się i nie powiadomił o tym, że go nie będzie. Dobrze, że Panie z recepcji były bardzo miłe.

     • lek. Mateusz Kacperski  • 

    D

    Trudno mi ocenić fachowość Pana doktora, bo byłam dopiero drugi raz w gabinecie, ale na pewno przeszkadza mi brak komunikacji między lekarzem a pacjentem.

     • lek. dent. Piotr Szurmiej Inny  • 

    lek. dent. Piotr Szurmiej

    Brak komunikacji wynika najczęściej z braku zainteresowania pacjenta rozmową, brakiem pytań odnośnie swojego stanu zdrowia czy zębów. Pacjent najczęściej przychodzi do dentysty wyłącznie z bólem, brakiem wypełnienia i tylko w takim zakresie jest w pierwszej kolejności głównie przyjmowany. Lekarz dentysta nie jest w stanie przekazać wszystkich informacji o pacjencie już na pierwszej wizycie, zwłaszcza niewskazany jest natłok informacji i kosztów związanych w leczeniem ma samym początku leczenia. Zalecana jest wizyta konsultacyjna, badanie stomatologiczne i radiologiczne wszystkich zębów. by w pełni ocenić stan zębów i wyjaśnić występujące problemy. Bez pełnej diagnostyki i badań trudno się lekarzowi dobrze komunikować z pacjentem.


    W

    Przede wszystkim zna wszystkie tajniki stomatologi i potrafi wytłumaczyć i wybrać najlepszą wersję i metodę dla Pacjenta czuję się usatysfakcjonowany tą wizytą.

     • lek. dent. Piotr Szurmiej leczenie kanałowe  • 

    D

    Wizyta przebiegła rewelacyjnie kontakt z panią fizjoterapeutką super

     • mgr Angelika Winiarska konsultacja fizjoterapeutyczna  • 

    M

    Pan Doktor ma bardzo dobre podejście do pacjenta nawet marudnego i bojącego się dentysty serdecznie polecam

     • lek. dent. Piotr Szurmiej Stomatologia zachowawcza  • 

    lek. dent. Piotr Szurmiej

    Dziękuję bardzo za pozytywną opinię. Cieszę się, że wizyty przebiegają sprawnie, bezproblemowo czy bez strachu. Pozdrawiam


    P

    Najlepszy dentysta w mieście. Pacjenci nie są tylko kolejnymi numerkami.

     • lek. dent. Jakub Kozłowski Inny  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania