Marii Konopnickiej 7/3, 99-100 Łęczyca
W Poradni Jaśminowa mogą Państwo skorzystać ze wsparcia lekarza psychiatry dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. Zapraszamy.
Regulamin Poradni Jaśminowa
1. Wizyta w Poradni Jaśminowa jest umawiana telefonicznie lub za pośrednictwem strony
Medfile.
2. Pacjent dokonuje płatności na minimum 24 godziny przed wizytą stacjonarną lub wizytą
online.
3. Odwołanie wizyty jest możliwe do 24 godzin przed planowaną wizytą. Poradnia
dokonuje wówczas zwrotu płatności na konto bankowe pacjenta, z którego dokonał opłaty
za wizytę w ciągu 7 dni od dnia planowanej wizyty.
4. Zmiana terminu wizyty jest możliwa na maksymalnie 24 godziny przed terminem
zarezerwowanej wizyty.
5. Pacjent dokonuje płatności na konto bankowe Poradni przelewem. W tytule przelewu
należy wpisać imię i nazwisko specjalisty oraz datę wizyty.
6. W przypadku niestawienia się na opłaconą wizytę, opłata jest traktowana jako
rezerwacyjna i nie podlega zwrotowi.
7. Pacjent dokonując opłaty za wizytę online lub stacjonarną akceptuje niniejszy regulamin
Poradni Jaśminowa.
8. Pacjent rezerwując wizytę za pośrednictwem kalendarza znajdującego się na stronie
http://jasminowaporadnia.medfile.pl/ lub telefonicznie wyraża zgodę na otrzymywanie
wiadomości dotyczących wizyty w formie sms lub na adres poczty elektronicznej.
9. Administratorem danych osobowych jest Poradnia Jaśminowa. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu nawiązania i utrzymywania kontaktu mailowego oraz telefonicznego,
w tym kontaktu w związku z podjętą współpracą i korespondencją z Administratorem, jak
również w celu sprawnego świadczenia usług. Dane pacjent może wycofać w dowolnym
momencie. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się z Administratorem
lub wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem:
jasminowaporadnia@gmail.com.
10. Regulamin Poradni Jaśminowa jest dostępny na stronie internetowej pod adresem
http://jasminowaporadnia.medfile.pl/ oraz w gabinecie specjalistów.
Skargi i wnioski
Skargi i wnioski dotyczące wszystkich usług Poradni Jaśminowa pacjenci mogą składać w terminie 14 dni od dnia usługi za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: jasminowaporadnia@gmail.com. Skargi i wnioski zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie skargi za zasadną. W przypadku uznania reklamacji, pacjentowi przysługuje prawo zwrotu kosztów. W przypadku sporu, klient ma prawo dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej.
Polityka prywatności Fundacji Mały Duży Człowiek
Zgodnie z art. 13 ust. 1—2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Fundacja Mały Duży Człowiek.
W przypadku wątpliwości co do zakresu i celu przetwarzania danych osobowych, oraz praw prosimy o zapoznanie się z niniejszą Polityką Prywatności lub o kontakt pod adresem e-mail: jasminowaporadnia@gmail.com
Każdy korzystający ze strony internetowej Poradni akceptuje zasady niniejszej Polityki Prywatności.
Dane osobowe są gromadzone:
art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. na podstawie zgody udzielonej w celach określonych każdorazowo w przekazywanych formularzach zgody;
art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, w tym w związku z prowadzeniem prac konserwatorskich i napraw infrastruktury informatycznej;
Art. 9 ust. 2 lit. h RODO w celu realizacji zadań z zakresu BHP;
w celu udziału w procesie zatrudnienia do pracy w Poradni Jaśminowa (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
zawarcia i wykonywania umowy o pracę, w tym w związku z obowiązkiem spełnienia przez Pracodawcę obowiązków związanych z zatrudnieniem pracowników (m.in. obowiązków związanych z zabezpieczeniem społecznym i obowiązków podatkowych);
wykonywaniem przez Pracodawcę czynności z zakresu prawa pracy i innych przepisów szczegółowych, w tym związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń, przyznawaniem świadczeń socjalnych, realizacją świadczeń związanych z opieką medyczną, benefitów, podnoszeniem kwalifikacji zawodowych, w ramach komunikacji z pracownikami i współpracownikami Pracodawcy;
prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Pracodawcę powiązanego z realizacją powyższych celów dotyczących zatrudnienia, nie wynikających jednak wprost z umowy o pracę ani z przepisów prawa;
innym niż wymienione powyżej, na które została wyrażona przez Panią/Pana zgoda.
Pacjentowi w każdej chwili przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Fundacja zaprzestanie przetwarzania danych, chyba że istnieją ważne i prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec interesów, praw i wolności pacjenta lub dane będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Pacjentowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.
Dane osobowe pracowników przechowywane będą maksymalnie przez okres wynikający z przepisów prawa w szczególności prawa pracy, prawa ubezpieczeniowego i prawa podatkowego, lub do czasu wycofania zgody, zgłoszenia sprzeciwu, a w każdym razie przez okres wskazany przepisami związanymi z wypełnianiem obowiązku prawnego przez zakład.
Dane przetwarzane dla potrzeb marketingu bezpośredniego naszych usług mogą być przetwarzane aż do zgłoszenia sprzeciwu względem ich przetwarzania.
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora danych, podmioty uprawnione przepisami prawa (sądy i organy ścigania, inne), podmioty upoważnione przez Państwa.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
Zgodnie z RODO pacjentowi przysługuje:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
prawo do przenoszenia danych;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Dane przekazane przez Państwa nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim z wyłączeniem instytucji upoważnionych z mocy przepisów prawa oraz podmiotów z którymi Administrator danych zawarł umowę powierzenia celem wykonania usług.
Dostęp do danych Poradnia umożliwia jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce Prywatności.
Dane rejestrowe
Fundacja Mały Duży Człowiek
ul. Belwederska 81A/26
99-100 Łęczyca
NIP 5070097964
KRS 0000908050
REGON 389265760
Podczas konsultacji stacjonarnej oraz online specjaliści posiadają możliwość wystawiania recept, skierowań oraz zwolnień lekarskich.
25/08/2025