O nas

Zakres usług:
- centrum okulistyczne – konsultacje i badania specjalistyczne
- konsultacje, badania diagnostyczne i laboratorium
- stomatologia dzieci i dorosłych, ortodoncja, chirurgia, implantologia, protetyka, periodontologia


Centrum medyczne enel-med oddział Widok Towers mieści się przy al. Jerozolimskich 44, w samym sercu Warszawy, tuż za rotundą. Oddział zlokalizowany jest na 1 piętrze, a główne wejście znajduje się od al. Jerozolimskich. Oddział powstał w 2023 roku i jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Do oddziału można dojechać środkami komunikacji miejskiej:
- metro: linia M1 (stacja: Centrum)
- autobusem: linie 107, 109, 111, 116, 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 180, 222, 501, 503, 507, 517, 519, 520, 521, 522, 525
- tramwajem: linie 4, 7, 9, 15, 22, 24, 25, 35, 78

Dla Pacjentów enel-med przeznaczyliśmy 16 miejsc parkingowych w parkingu podziemnym, gdzie można bezpłatnie zaparkować po aktywacji biletu parkingowego recepcji. Wjazd do parkingu znajduje się od ul. Widok.

Na powierzchni 1 300 m2 oferujemy naszym pacjentom:
- 6 gabinetów specjalistycznych, w których przyjmują: internista, chirurg, endokrynolog, ginekolog, ginekolog-endokrynolog, kardiolog, nefrolog, pulmonolog, dermatolog, alergolog, laryngolog, ortopeda,
- 6 gabinetów stomatologicznych, w których przyjmują: higienistka stomatologiczna, stomatolog zachowawczy, chirurg stomatolog, implantolog, periodontolog, stomatolog estetyczny, gdzie wykonujemy: pantomogram, oraz dodatkowy gabinet, w którym wykonujemy RTG stomatologiczne, RTG wewnątrzustne, telerentgenogram oraz tomografię stożkową (CBCT),
- Gabinet zabiegowy i gabinet do przeprowadzania USG, gdzie wykonujemy badania diagnostyczne, takie jak: EKG, USG Doppler i USG ogólne, Holter, USG ginekologiczne,
- 2 punkty pobrań, w których wykonujemy: zabiegi pielęgniarskie, badania laboratoryjne, pobranie krwi i szczepienia,
- 4 gabinety dedykowane psychologii, psychoterapeutyce oraz psychiatrii,
- W oddziale Widok Towers mieści się również Wysoko Specjalistyczne Centrum Okulistyczne, gdzie w 8 gabinetach przeprowadzamy konsultacje dla dzieci i dorosłych, specjalistyczną diagnostykę okulistyczną, USG Oka oraz zabiegi okulistyczne zarówno laserowe jak i chirurgiczne.
więcej O nas
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
okulistyka

Okulistyka

chirurgia

Chirurgia

dermatologia

Dermatologia

ginekologia

Ginekologia

kardiologia

Kardiologia

laryngologia

Laryngologia

ortopedia

Ortopedia

urologia

Urologia

psychiatria

Psychiatria

neurologia

Neurologia

psychologia

Psychologia

stomatologia

Stomatologia

chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

Centrum Medyczne enel-med - Oddział Widok Towers
al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa
Ubezpieczenia
  • Allianz
  • Axa
  • GENERALI
  • INTER Polska
  • InterRisk
  • PZU Zdrowie
  • PZU Życie
  • Signal Iduna
  • TU Zdrowie
  • UNIQA
  • Warta
  • enel-med
  • Wszystkie ubezpieczenia
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (264)

263 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    R

    Po ok 15 min od wyznaczonej mojej wizyty poszłam do recepcji czy pani doktor będzie
    Usłyszałam żenowano dr nie odbiera telefonów
    Pani dr przyszła po 20 ani przepraszam za spóźnienie ani dzień dobry
    Nic nie wyjaśniała podczas wizyty a przy każdej zmianie szkieł że nie widzę to tylko słychać wzdychanie panie doktor

     • dr n. med. Anna Jabłońska-Pawlak  • 

    D

    Pani wycinala mi gradówke w takim pospiechu, że przeciela powieke na wylot. Blizna umiejscowiła się tak, że będzie widoczna przez długi czas. Przyleciałam na ten zabieg z Portugalii z nadzieją, że zostanie wykonany skrupulatnie, a teraz muszę czekać na zdjęcie szwów + czeka mnie o wiele dłuższa rekonwalescencja niż planowałam. Mam nadzieję, że obejdzie się bez powikłań. Nie polecam.

     • lek. Katarzyna Ciepłowska  • 

    lek. Katarzyna Ciepłowska

    Pani Daiwo, nikt się nie spieszył. W Portugalii wg Pani relacji nawet nie chcieli próbować usunąć Pani gradówki od części spojówkowej. Natomiast chirurgia ma ten element, że nie jesteśmy w stanie nigdy przewidzieć w 100% jak dany zabieg się potoczy. Ostatnio była Pani u mnie na sprawdzeniu i była Pani zadowolona. Wiadomo, że skóra musi się zagoić, ale nie było tutaj popełnionego zaniedbania :) liczę że usunie Pani komentarz lub go zmieni. I jednocześnie dodam, że dołożę starań aby efekt końcowy był zadowalający. W końcu ratowaliśmy Pani widzenie oka, bo zaczęła ta choroba już wpływać na widzenie. Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia! :)


    S

    Brak profesjonalizmu tego człowieka jest rozbrajający. Było to moja pierwsza i ostatnia wizyta(tak naprawdę dwie), jak wyglądała wizyta: na początku znieczulenie Pan dentysta nie trafił w dziąsło i pierwsza porcja spłynęła mi do gardła(lekarz zachowywał sie dziwnie), drugą porcją znieczulenia udało mu się trafić w dziąsło. Leczenie czyli uzupełnienie szkliwa przebiegło szybko acz mimo dwóch porcji znieczulenia ból jakby wogóle tego znieczulenia nie było. Wyszedłem, zdążyłem zjeść ciasto marchewkowe(bez niczego twardego w środku), poszedłem do samochodu i dotykam językiem zęba i odpadł kawałek. Wróciłem na fotem i mimo, że twarz miałem zdrętwiałą w obrębie zęba to ból przy naprawie jakby tego znieczulenia wogóle nie było. Wynikiem leczenia Pana doktora ząb jest uszkodzony

     • lek. dent. Grzegorz Wiktorowski Inny  • 

    lek. dent. Grzegorz Wiktorowski

    Szanowny Panie Sławomirze
    dziękuję za Pańską opinię, chociaż muszę wyrazić pewne zdziwienie co do przedstawionego przez Pana punktu widzenia. Moje doświadczenie różni się od Pańskiego, a zależy mi na zrozumieniu wszystkich aspektów sytuacji.
    Zachęcam do bezpośredniego kontaktu, abym mógł lepiej zrozumieć Pańskie uwagi i ewentualnie skorygować wszelkie nieścisłości.


    K

    Lekarz się nie pojawił, brak kontaktu z lekarzem pomimo licznych telefonów pań z recepcji

     • dr n. med. Joanna Dereń-Szumełda  • 

    Centrum Medyczne enel-med - Oddział Widok Towers

    Dzień dobry, wydarzenie było nagłe i niespodziewane. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz zapraszamy ponownie. Pozdrawiamy zespół enel-med Widok Towers


    Pani doktor nie pojawiła się na wizycie. Recepcjonistka poinformowała, że według niej wizyta nie była umówiona mimo okazanych potwierdzeń. Nie poważne traktowanie pacjenta.

     • dr n. med. Małgorzata Czesak konsultacja laryngologiczna  • 

    dr n. med. Małgorzata Czesak

    Szanowny Panie, proszę o szczegółowe informacje dotyczące wizyty w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam, Małgorzata Czesak


    Wizyta się nie odbyła, ponieważ "zapisałem się późno". Oszukują klientów serwisu znanylekarz

     • dr n. med. Małgorzata Czesak konsultacja laryngologiczna  • 

    dr n. med. Małgorzata Czesak

    Bardzo proszę o przesłanie szczegółów zaistniałej sytuacji w celu wyjaśnienia jej z recepcją CM Enel-Med. Pozdrawiam, Małgorzata Czesak


    M

    Wizyta odbyła się punktualnie. W trakcie wizyty, lekarka sprawiała mało profesjonalne wrażenie, jakby nie miała pomysłu na wyleczenie mnie lub miała niewielkie doświadczenie w pracy z pacjentem, choć w trakcie poprzedniej wizyty mówiła, że "jeśli leczenie nie pomoże, to będziemy działać dalej". Usłyszałam kilka stwierdzeń, które zdecydowanie nie powinny paść w gabinecie lekarskim, m.in.: "i czego pani oczekuje?" (tuż po usłyszeniu objawów), "wie pani, że zbyt dużo leków pani przypisałam?", "chce pani antybiotyk? to ja pani go przypiszę, choć sama bym go nie brała - ja go pani przypiszę, a pani sama zadecyduje, czy go weźmie" (nie prosiłam o antybiotyk), "przypiszę pani co będzie pani chciała, tylko proszę powiedzieć co", "mogę jeszcze zapytać ChatGPT o inne leki". Była to druga wizyta, gdzie leczenie zaproponowane przy wcześniejszej wizycie przyniosło jedynie nieznaczne efekty, a objawy znacznie się przedłużały. Wyszłam z gabinetu zagubiona, z niepewnością co do wystawionych recept.

     • dr n. med. Olga Maria Rostkowska konsultacja internistyczna  • 

    K

    niestety całkowity brak empatii, kłótliwość.. nie polecam, szczególnie kiedy ktoś potrzebuje pomocy

     • lek. Małgorzata Sikora-Polak  • 

    I

    Wybrałam się do Pani Joanny na wizytę w celu wykonania testu/diagnozy. Pani Joanna na początku spotkania nie poinformowała mnie jak prowadzi diagnozę pomimo jasnego przedstawienia celu wizyty, tylko od razu rozpoczęła dialog/wywiad. Ogromne braki w umiejętności komunikacji medycznej w przypadku osoby, która nie jest zainteresowana długoterminową współpracą. Dodatkowo Pani Joanna całą wizytę przez swoją mimikę twarzy wyglądała na zdziwioną i skonsternowaną, co zdecydowanie wybijało z rytmu. Pani Joanna nie daje swobodnej przestrzeni i wywiera ogromną presje podczas spotkania. Zdecydowanie nie wrócę na kolejne spotkanie do Pani Joanny.

     • mgr Joanna Maciejewska Inny  • 

    mgr Joanna Maciejewska

    Szanowna Pani,
    Dziękuję za podzielenie się opinią na temat przeprowadzenia wywiadu wstępnego w diagnostyce ADHD. 
    Przede wszystkim, pragnę podkreślić, że moim celem jest dbanie o dobro Pacjenta poprzez zapewnienie profesjonalnego poziomu wsparcia oraz wiedzy. 
    Rozumiem, że Pani celem było przeprowadzenie testu na pierwszym spotkaniu, bez wcześniejszego wywiadu i rozmowy. Jednakże, muszę podkreślić, że takie podejście jest niedopuszczalne i byłoby nieprofesjonalne z mojej perspektywy. 

    W diagnostyce, nie tylko ADHD, ważne jest uzyskanie pełnego obrazu sytuacji Pacjenta, dlatego przeprowadzenie szczegółowego wywiadu jest nieodzowne. Rozumiem, że mogła się Pani poczuć zdezorientowana, kiedy spotkanie nie przebiegało zgodnie z Pani założeniami. 
    Jako diagnosta, zawsze na początku spotkania omawiam podejście diagnostyczne oraz narzędzia, których używam. Podczas wyjaśniania procesu diagnostycznego, szczególnie podkreślam również konieczność wykluczenia innych chorób, jeśli istnieją jakiekolwiek wskazania. 

    Moim nadrzędnym celem jest stworzenie bezpiecznej, wspierającej, ale przede wszystkim - profesjonalnej przestrzeni dla Pacjentów. Skupienie i analiza są nieodłącznymi elementami pracy diagnostycznej, dlatego mimika twarzy może być wynikiem skoncentrowania się na analizie informacji, a nie reakcją na Pani osobę, co zresztą podkreślałam wielokrotnie podczas naszego spotkania. 
    Dodatkowo, jeśli Pacjent informuje mnie, iż korzystał wcześniej z usług innych specjalistów i nie był z nich zadowolony, to moim zadaniem jest wykorzystać zgromadzone informacje, aby lepiej zrozumieć sytuację i zaproponować odpowiednie podejście, ale nadal- profesjonalne. 

    Jednakże, najważniejsze jest zrozumienie, że diagnoza ADHD opiera się na bardzo wielu czynnikach, a nie tylko na odpowiedziach uzyskanych z kwestionariusza wykonanego własnoręcznie w domu.

    Doceniam Pani opinię, ponieważ daje mi możliwość spojrzenia na problematykę z Pani perspektywy. Pani opinia dodatkowo umocniła moje przekonanie, że droga oparta na przeprowadzeniu dokładnego wstępnego wywiadu, jest nie tylko odpowiednia, ale najlepiej chroni dobro Pacjenta.

    Jeśli ma Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości dotyczące diagnozy ADHD, zapraszam do kontaktu. 

    Z wyrazami szacunku, Joanna Maciejewska 


    K

    Wizyta odbyła się z ponad 30-minutowym opóźnieniem. Mam mieszane wrażenia, bo Pani doktor była ogólnie miła, uprzejma i odpowiadała na pytania, ale sama niewiele tłumaczyła. Jednak największe zastrzeżenia mam co do metody leczenia - na infekcję intymną dostałam tylko lek dopochwowy, a nic na okolice zewnętrzne. Po zakończonym leczeniu mam nadal podrażnienia i dyskomfort i dopiero dziś na wizycie u innego lekarza dostałam maść, którą mogłam stosować od początku leczenia, a tak wszystko się wydłużyło.

     • lek. Agnieszka Stępniak-Sadowska  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania