Moje doświadczenie
Zakres porad
- Radiologia i diagnostyka obrazowa
Adresy (2)
Jabłońskiego 2/4, 35-068 Rzeszów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Litewska 4C, 35-302 Rzeszów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Usługi i ceny
-
Konsultacja radiologiczna
-
-
USG jamy brzusznej
Od 280 zł -
-
USG tarczycy
Od 280 zł -
-
USG układu moczowego
Od 280 zł -
-
USG węzłów chłonnych
Od 280 zł -
-
-
Opinie
4 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
N
Natalia
Pan Paweł Wójcik badał mnie już dwukrotnie. Wizyty przebiegły wzorowo. Badania usg zostały wykonane dokładnie i sprawnie. Pan Doktor cierpliwie tłumaczył, był bardzo delikatny. Opis, który otrzymałam, był szczegółowy i merytoryczny. Zawierał wszystkie niezbędne informacje. Zdecydowanie polecam tego specjalistę.
• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • USG jamy brzusznej •
-
D
Damian
Serdecznie polecam dr. Pawła Wójcika! Bardzo sympatyczny i kompetentny lekarz. Badanie przebiegło w spokojnej atmosferze, wszystko zostało dokładnie wyjaśnione i opisane. Czułem się zaopiekowany i traktowany z pełnym szacunkiem. Dawno nie spotkałem tak profesjonalnego i życzliwego specjalisty!
• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • USG jamy brzusznej •
-
S
Sylwia
Jestem pacjentką doktora od kilku lat. Badanie USG zawsze jest przeprowadzone bardzo dokładnie, bez pośpiechu. Dodatkowym plusem jest tłumaczenie ewentualnych nieprawidłowości i wydawanie dalszych zaleceń. Wizyty zawsze odbywają się punktualnie.
Serdecznie polecam doktora Wójcika i na pewno wrócę na kolejne badania kontrolne.• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • USG jamy brzusznej •
-
K
Katarzyna P
Byłam u doktora z córką, wizyta w milej atmosferze, wszystko dokładnie wyjaśnione. Badanie przeprowadzone szczegółowo i delikatnie. Jestem zadowolona z wizyty, bardzo dobry, godny polecenia lekarz.
• Centrum Medyczne LUX MED - Rzeszów, ul. Stanisława Jabłońskiego 2/4 • USG jamy brzusznej •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Paweł Wójcik?Paweł Wójcik to radiolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Paweł Wójcik oferuje usługi takie jak: konsultacja radiologiczna, USG tarczycy, USG prostaty, USG ślinianek, USG jamy brzusznej, USG układu moczowego, USG węzłów chłonnych.
-
Gdzie Paweł Wójcik ma swój gabinet?Paweł Wójcik przyjmuje pod adresem:
- Jabłońskiego 2/4 Rzeszów
- Litewska 4C Rzeszów
-
Czy Paweł Wójcik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Paweł Wójcik nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Paweł Wójcik akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Paweł Wójcik to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Paweł Wójcik?Języki, których używa Paweł Wójcik to polski.
-
Jak Paweł Wójcik umawia wizyty?Paweł Wójcik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Paweł Wójcik?Obecnie Paweł Wójcik nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Paweł Wójcik: co mówią pacjenci?4 osób dodało swoją opinię. Paweł Wójcik ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Paweł Wójcik?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Paweł Wójcik: Allianz Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.