lek.
Olena Lypovska
Laryngolog
,
Laryngolog dziecięcy
więcej
Maków Podhalański 3 adresy
Nr PWZ: 4304684
21 opiniiMoje doświadczenie
Zajmuję się diagnostyką i leczeniem schorzeń nosa, gardła, krtani, zatok przynosowych, uszu u osób dorosłych i dzieci.
Biorę udział w licznych konferencjach i kursach doszksłcających.
Zakres porad
- Otorynolaryngologia
- Otorynolaryngologia dziecięca
Główne obszary pomocy
- Zapalenie ucha ,
- Choroby laryngologiczne ,
- Zapalenie zatok ,
- Zapalenie gardła ,
- Zapalenie migdałków ,
- +5 a11y_sr_more_diseases
Adresy (3)
Dąbrówki 10, 40-081 Katowice
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Modrzejowska 32B, 41-200 Sosnowiec
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Sienkiewicza 12, Dębniki, 34-220 Maków Podhalański
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja laryngologiczna
Od 220 zł -
-
Konsultacja laryngologa dziecięcego
Od 250 zł -
-
Konsultacja laryngologiczna + badanie słuchu
315 zł -
Opinie
21 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
E
Eduard
Dwuletnie dziecko czekało przed gabinetem na wizytę u lekarza półtorej godziny.
Byliśmy umówione na 10:00 A trafili do lekarza o 11:30! Pracownicy Recepcji zle nas zarejestrowali i lekarz Niewidziała że my na nią czekamy półtorej godziny. Za ten czas oczekiwania zadna z pracownic recepcji albo lekarz nie zwrócili uwagi że rodzina czeka pod gabinetem półtorej godziny! Kiedy wskoczył do gabinetu bez kolejki I zapytał się o co chodzi, wtedy zauważyli że nas nie zarejestrowali I my trafili do lekarza!!!• Centrum Medyczne POLMED Oddział Katowice • konsultacja laryngologa dziecięcego •
-
Grażyna
Oby było więcej takich lekarzy! Miła, rzeczowa, a przede wszystkim skuteczna pani doktor. Odzyskałam nadzieję na całkowity powrót do zdrowia.
• W innym miejscu • Inny •
-
J
Jakub
Lekarz mimo dobrych chęci niestety nam nie pomogła.
Musimy szukać kolejnego lekarza• Centrum Medyczne POLMED Oddział Katowice • konsultacja laryngologa dziecięcego •
-
P
Piotr
Badanie, konsultacja, diagnoza suchość i przekrwienie błony śluzowej, nosa wytłumaczony problem przepisana maść z dokładnym instrukcją jak stosować teraz potrzeba troche czasu wizyta ok ..polecam.
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec • konsultacja laryngologiczna •
Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec
Serdecznie dziękujemy za miłe słowa, zawsze służymy pomocą w razie potrzeby.
-
T
Tetiana
Bardzo miły i uprzejmy lekarz. Widać, że zna się na swojej pracy. Polecam!
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec • konsultacja laryngologiczna •
Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec
Dziękujemy za pozytywną opinię!
-
N
Nataliia
Bardzo polecam laryngologa dorosłym i dzieciom!!!!!!!
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Katowice • konsultacja laryngologa dziecięcego •
Centrum Medyczne POLMED Oddział Katowice
Dziękujemy za pozytywną opinię! Pozdrawiamy Zespół Centrum Medycznego POLMED Katowice
-
A
Anita
Bardzo miła i zaangażowana Pani doktor.
Wszystko ok.• Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec • konsultacja laryngologiczna •
Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec
Dziękujemy za pozytywną opinię!
-
A
Anastasiia
Polecam, miła pani doktor, wszystko jasno doradziła.
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec • konsultacja laryngologiczna •
Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec
Cieszymy się, że mogliśmy Pani pomóc.
-
Tetiana
Miła pani doktor, szybko i sprawnie przeprowadziła badanie i przepisała leczenie.
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec • konsultacja laryngologiczna •
Centrum Medyczne POLMED Oddział Sosnowiec
Dzień dobry, cieszymy się, że wizyta w naszej placówce spełniła Pani oczekiwania.
-
A
Agata z Anią
Pani doktor bardzo kompetentna i rzeczowa o bardzo miłym usposobieniu. Trafnie postawiła diagnozę córce i dokładnie omówiła leczenie. Polecam z całego serca.
• Centrum Medyczne POLMED Oddział Katowice • konsultacja laryngologa dziecięcego •
Centrum Medyczne POLMED Oddział Katowice
Dziękujemy za pozytywną opinię! Pozdrawiamy Zespół Centrum Medycznego POLMED Katowice
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Olena Lypovska?Olena Lypovska to laryngolog, laryngolog dziecięcy. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Olena Lypovska oferuje usługi takie jak: konsultacja laryngologiczna, konsultacja laryngologa dziecięcego, Konsultacja laryngologiczna + badanie słuchu.
-
Gdzie Olena Lypovska ma swój gabinet?Olena Lypovska przyjmuje pod adresem:
- Sienkiewicza 12 Maków Podhalański
- Dąbrówki 10 Katowice
- Modrzejowska 32B Sosnowiec
-
Czy Olena Lypovska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Olena Lypovska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Olena Lypovska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Olena Lypovska to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Olena Lypovska?Języki, których używa Olena Lypovska to polski, rosyjski, ukraiński.
-
Jak Olena Lypovska umawia wizyty?Olena Lypovska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Olena Lypovska?Olena Lypovska może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Olena Lypovska: co mówią pacjenci?21 osób dodało swoją opinię. Olena Lypovska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Olena Lypovska?Olena Lypovska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.