Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Opłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja psychologiczna
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja psychologiczna
Kilińskiego 8, Września
Psycholog Natalia Kowalska
Kościuszki 41/2, Września
120 zł
Psycholog mgr Natalia Kowalska
Kościuszki 41/2, Września
Psycholog mgr Natalia Kowalska
Kościuszki 41/2, Września
Psycholog mgr Natalia Kowalska
Konsultacja psychologiczna dotycząca osób dorosłych, dzieci lub młodzieży
Prywatny gabinet Gmina Strzałkowo
Konsultacja psychologiczna dzieci
Kilińskiego 8, Września
Psycholog Natalia Kowalska
Psychoterapia
Kilińskiego 8, Września
Psycholog Natalia Kowalska
Psychoterapia indywidualna
Kilińskiego 8, Września
Psycholog Natalia Kowalska
Pozostałe usługi
Poradnictwo dla rodziców
Kilińskiego 8, Września
Psycholog Natalia Kowalska
Moje doświadczenie
O mnie
Jestem psychologiem o specjalnościach: psychoterapeutycznej i edukacyjnej, a także psychoterapeutą systemowym (w procesie certyfikacji-w związku z udz...
Edukacja
- Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej
Zakres porad
- Psychoterapia
- psychologia młodzieży
- psychologia dzieci
9 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Natalia
Szczerze polecam, pani Natalia jest zaangażowana, otwarta, wie co robi. Pomogła mi w najgorszych momentach. Wysłucha, nie ocenia, naprawdę stara się pomóc
Kasia
Pani Natalia jest bardzo ciepłą, cierpliwą, a przede wszystkim słuchającą swoich pacjentów, osobą. Czas wizyty jest zawsze w pełni wykorzystany (nie ma nerwowego spoglądania na zegarek). Wychodząc z terapii czuje się zawsze lepiej, wskazówki Pani Natalii są cenne, pomagają zmierzyć się z problemem. Po pracy z różnymi terapeutami to tutaj czuje się najlepiej i zauważam zmiany w swoim życiu. Serdecznie polecam :)
M.D.
Dzięki pani Natalii moje życie zmieniło się na lepsze. Zacząłem rozumieć siebie i zwracać uwagę na moje potrzeby. Decyzje w życiu podejmuje świadomie jestem spokojniejszy. To osoba miła i zaangażowana psycholog. Polecam!
K....
Bardzo miła,przyjaźnie nastawiona do pacjenta w pełni zaangażowana . Indywidualne podejście,swoboda w rozmowie z Panią Natalią.Polecam
Pacjent
Pani Natalia ma dużo cierpliwości i empatii. Wizyty są zawsze na czas i trwają przeważnie chwilę dłużej, przyjazny gabinet.
Julia
Pani Natalia wspaniała osoba. Pogodna, uśmiechnięta, pomocna. Na wizycie panuje swobodna, pozytywna atmosfera. Pani Natalia bardzo dobrze potrafi słuchać, za co dziękuję. Bardzo mi pomogła. Polecam!
Justyna
Bardzo miła i sympatyczna osoba, przyjazna atmosfera na spotkaniach, pierwsza psycholożka z którą tak dobrze mi się pracuje! :)
Madzia
Pani Natalia bardzo sympatyczna osoba, ciepła i uśmiechnięta, dokładność
dobroduszność, gościnność, grzeczność, komunikatywność
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Natalia Kowalska?Natalia Kowalska to psycholog, psychoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Natalia Kowalska oferuje usługi takie jak: Konsultacja psychologiczna, psychoterapia indywidualna, Psychoterapia, konsultacja psychologiczna dzieci, poradnictwo psychologiczne, poradnictwo dla rodziców.
-
Gdzie Natalia Kowalska ma swój gabinet?Natalia Kowalska przyjmuje pod adresem:
- Kilińskiego 8 Września
- Kościuszki 41/2 Września
-
Czy Natalia Kowalska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Natalia Kowalska oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Natalia Kowalska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Natalia Kowalska to: Gotówka.
-
Jak Natalia Kowalska umawia wizyty?Natalia Kowalska używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Natalia Kowalska?Obecnie Natalia Kowalska nie ma żadnych dostępnych terminów w najbliższych tygodniach. Skontaktuj się bezpośrednio, jeśli chcesz zapytać o listę rezerwową lub umówić wizytę w późniejszym terminie.
-
Natalia Kowalska: co mówią pacjenci?9 osób dodało swoją opinię. Natalia Kowalska ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Natalia Kowalska?Natalia Kowalska nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.