Adresy (2)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja fizjoterapeutyczna (pierwsza wizyta) (opis) • 130 zł
Fizjoterapia (opis) • 180 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Konsultacja online • 130 zł
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajOpłata za konsultację trafia bezpośrednio do specjalisty, który jest również odpowiedzialny za ustalenie swojej polityki odwołań i zwrotów.
W przypadku problemów z płatnościami skontaktuj się ze specjalistą.
Pamiętaj, że ZnanyLekarz nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za umówienie wizyty i nie przetwarza płatności w imieniu specjalisty.
Najpóźniej 30 minut przed wizytą dostaniesz SMS oraz e-mail z linkiem do konsultacji online. Połączysz się z telefonu lub komputera.
Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).
NIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja fizjoterapeutyczna (pierwsza wizyta)
Krzywoustego 9-10 1/12, Szczecin
130 zł
StacjaFit
Pierwsze spotkanie ma na celu zapoznanie się z Twoim przypadkiem oraz przeanalizowanie najlepszych możliwych sposobów na to jak możemy Ci pomóc
Konsultacja online
130 zł
StacjaFit online
Pozostałe usługi
Fizjoterapia
Krzywoustego 9-10 1/12, Szczecin
180 zł
StacjaFit
Podczas terapii zajmiemy się Twoim problemem tak, abyś po każdym spotkaniu odczuwał/odczuwała wyraźną poprawę swojego stanu zdrowia.
Moje doświadczenie
42 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Michał
Polecam Mateusza to spoko gosc a przedewszystkim bardzo dobry fizjoterapeuta. Top
Iwona Jeziorek
Polecam Mateusza.
Skutecznie potrafi wsłuchać się w potrzeby pacjenta,po każdym zabiegu czułam natychmiastową ulgę w bólu.
Pełen profesjonalizm.
Polecam z całego serca.
Gareth Cornish
I had a nerve pain in my arms for almost 3 weeks. I went to visit Mateusz and walked out feeling so much relief! After visiting 2 x physios in Cape Town prior, I can truly say he did the best job. I will be booking to see him again before we leave the city. Will 100% recommend big thanks, Gareth
A.J.
Po godzinnym spotkaniu duża ulga w ciele i poczucie przestrzeni, bardzo polecam wszystkim fizjoterapię u Mateusza!!!
Michalina
Polecam. W przypadku blokady karku lub innych przypadłości szybko i sprawnie ustawia kręgi i znika ból. Korzystam od 6 miesięcy. Jestem bardzo zadowolona z planu wspólnych zajęć indywidualnych i grupowych.
Bartosz S
Świetne rozeznanie, po manipulacjach kręgosłupa wyszedłem jak nowo narodzony
Rozczarowana
Niestety zarówno za pierwszym jak i za drugim razem wizyty nagle odwołane na około 1-2 godziny przed terminem. Jako przyczynę recepcja podaje chorobę, a sam fizjoterapeuta sprawę losową. Pomimo, że recepcja zapewnia że odwołują wszystkich pacjentów, na wizyty dalej można się umawiać (tego samego dnia). Akurat w momencie gdzie naprawdę potrzebowałam wizyty u fizjo. No nic trudno, znalazłam już innego specjalistę, który szanuję czas swoich pacjentów :(
mgr Mateusz Sowiński
Tak się czasem zdarza, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, w naszym gabinecie nie przychodzimy chorzy do pracy. Na marginesie dodam tylko że został Pani zaproponowany inny terapeuta w tym samym gabinecie w zastępstwie, z którego usług nie chciała Pani skorzystać. Pozdrawiam seredcznie
W.R
Z całego serca polecam Mateusza! Przyjazna atmosfera, profesjonalne podejście do pacjenta. Już po pierwszej wizycie ból w plecach minął. Polecam :)
Zuzannq
bardzo skuteczne leczenie. po pierwszej wizycie czulam sie sto razy lepiej. goraco polecam
Zadowolony pacjent
Polecam fizjoterapię Mateusza w 100%. Fachowiec!!!
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Mateusz Sowiński?Mateusz Sowiński to fizjoterapeuta. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Mateusz Sowiński oferuje usługi takie jak: konsultacja online, konsultacja fizjoterapeutyczna (pierwsza wizyta), fizjoterapia.
-
Gdzie Mateusz Sowiński ma swój gabinet?Mateusz Sowiński przyjmuje pod adresem:
- Krzywoustego 9-10 1/12 Szczecin
-
Czy Mateusz Sowiński przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Mateusz Sowiński oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Mateusz Sowiński akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Mateusz Sowiński to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Mateusz Sowiński?Języki, których używa Mateusz Sowiński to angielski.
-
Jak Mateusz Sowiński umawia wizyty?Mateusz Sowiński używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Mateusz Sowiński?Mateusz Sowiński może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Mateusz Sowiński: co mówią pacjenci?42 osób dodało swoją opinię. Mateusz Sowiński ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Mateusz Sowiński?Mateusz Sowiński nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.