Wierzbięcice 1, 61-001 Poznań
Usługa realizowana w placówkach LUX MED Stomatologia
Dowiedz się więcej28/06/2023
Wierzbięcice 1, 61-001 Poznań
Usługa realizowana w placówkach LUX MED Stomatologia
Dowiedz się więcej28/06/2023
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
7 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Pani doktor miła, ma profesjonalne podejście i zna się na rzeczy. Polecam serdecznie.
Wizyta ortodontyczna w Lux Med przy ul. Wierzbięcice w Poznaniu.
Zgłosiliśmy się w celu kontynuacji leczenia syna po przeprowadzce z innego miasta. Już na początku wizyty pani doktor poinformowała mnie, że nie pracuje na zamkach, które syn ma obecnie założone, więc leczenie nie będzie kontynuowane. Mimo to pobrano opłatę 220 zł za konsultację, która trwała kilka minut i nie obejmowała żadnego badania, diagnozy ani planu leczenia.
Ostatecznie nie uzyskaliśmy żadnej pomocy, a reklamacja została odrzucona z uzasadnieniem, że była to „konsultacja”. Trudno uznać za konsultację sytuację, w której od początku wiadomo, że nie zostanie wykonana żadna usługa.
Szkoda, bo wystarczyłoby jedno pytanie podczas umawiania wizyty o typ zamków, by uniknąć całej sytuacji i niepotrzebnych kosztów.
Nosiłem wiele aparatów lecz bez oczekiwanych skutków i miałem wciąż dość duże problemy z gryzieniem pokarmu z uwagi na m.in. otwarty zgryz. Trafiłem do P. Doktor z polecenia i od razu zaskoczyło. P. Doktor jest miła i profesjonalna, co bardzo cenię jako pacjent. Na wszystkie pytania odpowiadała wyczerpująco. Po badaniu zaproponowała leczenie nakładkami Invisalign i przygotowała plan leczenia, który w krótszym czasie niż tradycyjne aparaty ma poradzić sobie z moją wadą. Jestem już po 16 tyg. leczenia i efekty robią ogromne wrażenie, a myślałem, że już nic mi nie pomoże. Widać zmianę zarówno estetyczną, jak i w samym mówieniu, ponieważ dużo pracuję głosem. Bardzo polecam P. Doktor, dostosowuje indywidualnie rodzaj i plan leczenia, a do tego wkłada w to całe serce i widać, że jest zdeterminowana i bardzo jej zależy na powodzeniu mojego leczenia. Czuję się naprawdę zaopiekowany. W końcu pojawiła się nadzieja na to, że ktoś przywróci mi uśmiech, którego nie trzeba się wstydzić. Dziękuję!
Nieprofesjonalna osoba,która za stosowne uznaje oskarżanie na wizycie od progu o rzeczy,które nie miały miejsca,w tym wypadku o "wyzywanie",a następnie "krzyczenie" na recepcjonistkę.Rozmowy tel w luxmed są nagrywane,więc można zweryfikować,że tak nie było-nie interesowało jej to,bo "koleżanka tak jej powiedziała, więc ona jej wierzy".Następnie pretensje,że nie umówiłam się na odbiór szyny od razu po wyjściu za 2 tyg zamiast dzwonić.Ubogo wypisane zalecenia,trzeba zapamiętywać.Ponieważ wobec jej atakującego zachowania nie mogłam wymówić słów przez łzy na fotelu,ta prychała na mnie lekceważąco.Usłyszałam też,że nie zasługuję na empatię,tylko recepcjonistka zasługuje oraz że jestem rozchwiana emocjonalnie.Źle wykonana szyna tak mocno uwierała mnie w dziąsła,że nie byłam w stanie jej nosić i musiała zostać przez nią poprawiona na kolejnej wizycie.Prawdopodobnie mściwa próba odegrania się za to,że rok temu składałam reklamację z powodu braku wyjaśnienia kwestii grubości poprzedniej szyny.
Rewelacyjne podejście, cierpliwość, delikatnosc i skuteczność. . Polecam
Wizyta była Umowiona przez aplikacje i był zapis, ze córka nigdy nie była oraz ze celem wizyty jest przyklejenie zamka w aparacie ortopedycznym. Po przyjściu na wizytę Pani powiedział córce, ze nie maja takich zamków i trzeba poinformować wcześniej jakie się ma( nikt nie zadzwonił i nie spytał się o to przed wizytą) po czy próbowała go po prostu przykleić. Robiła to kilka razy podczas wizyty bo ciagle jej odklejały się. Gdy w końcu przykleila skasowano moją córkę 220 zł za wizytę . W trakcie jazdy do domu ( czyli ok 30 minut po wizycie ponownie się odkleił) po telefonie do luxmedu Pani umówiła wizytę następną na której nie zrobiła nic bo powiedziała, że się nie da bo nie ma takich zamków. Szkoda, że Pani nie powiedziała tego na samym początku nie tracąc swojego j naszego czasu nie narażając nas na zbędny wydatek. Co do empatii i podejścia do pacjenta tez wizyta zostawia wiele do życzenia. Oczywiście za wizytę nie chciano zwrócić pieniędzy. Pani NIE POLECAM!!
lek. dent. Martyna Dembińska-Cyrkiel
Szanowna Pani, jak można wystawić opinię nie będąc na wizycie?... 1. Jako lekarz chciałam odmówić próby naklejenia zamka używanego ze względu na złe rokowanie
2. Córka została poinformowana o ryzyku ponownej utraty zamka przed wykonaniem usługi, co odnotowano w kartotece
3. dodatkowo nie (jak Pani napisała) lekarz a rejestracja umówiła ponowną wizytę.
Wiele tu insynuacji.
Przykro mi również, że pomimo przyjęcia Pani córki nie będącej moim pacjentem i dostosowania się do jej prośby uznała Pani, że brak mi empatii.
Wizyta bardzo miła, Pani Martyna w pełni wyjaśniła nam problem z jakim się zgłosiliśmy.