Moje doświadczenie
Adresy (3)
Lwowska 197 - Budynek CDK, 33-100 Tarnów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Gumniska 11, 33-106 Tarnów
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Lwowska 197, 33-100 Tarnów
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja laryngologiczna
200 zł -
-
Konsultacja lekarska
Od 280 zł -
Opinie
10 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
Józef
Konkretna pomoc ,fachowość i miła atmosfera .Polecam
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • Inny •
-
M
Mieczyslaw
Bardzo konkretne badanie i informacja o sposobie leczenia
• Intercard • Konsultacja lekarska •
-
Dominik
Pan Doktor jest bardzo miły, grzeczny i empatyczny. Zaproponował najlepsze rozwiązanie leczenia.
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • konsultacja laryngologiczna •
-
M
Mieczysław
Profesjonalizm o super podejście do pacjenta. Polecam.
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • konsultacja laryngologiczna •
-
R
Robert
Hiper profesjonalne podejście do pacjenta przy zabiegu
• Intercard • Inny •
-
M
Marzena
Wizyta Szybko, skutecznie i miły doktor polecam jak najbardziej
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • konsultacja laryngologiczna •
-
J
Jaro
Super lekarz,konkretny z pełnym zaangażowaniem, polecam!
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • konsultacja laryngologiczna •
-
K
Katarzyna
Pan doktor pomógł mi w mojej dolegliwości. Miły i zaangażowany.
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • konsultacja laryngologiczna •
-
P
Pacjent
Lekarz odpowiada na każde zadane pytanie, szczegółowo wyjaśnia wątpliwości, jest cierpliwy. Polecam
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • konsultacja laryngologiczna •
-
W
Weronika
Pan doktor bardzo uprzejmy, wszystko wyjaśnił. Wizyta odbyła sie na czas. Badanie przebiegło szybko i sprawnie.
• Centrum Medyczne Uno-Med Tarnów • konsultacja laryngologiczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Konrad Kania?Konrad Kania to w trakcie specjalizacji (laryngolog). Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Konrad Kania oferuje usługi takie jak: Konsultacja lekarska, konsultacja laryngologiczna.
-
Gdzie Konrad Kania ma swój gabinet?Konrad Kania przyjmuje pod adresem:
- Lwowska 197 Tarnów
- Lwowska 197 - Budynek CDK Tarnów
- Gumniska 11 Tarnów
-
Czy Konrad Kania przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Konrad Kania nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Konrad Kania umawia wizyty?Konrad Kania używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Konrad Kania?Konrad Kania może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Konrad Kania: co mówią pacjenci?10 osób dodało swoją opinię. Konrad Kania ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Konrad Kania?Konrad Kania nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.