Moje doświadczenie
Zakres porad
- Psychiatria
Główne obszary pomocy
- Depresja ,
- Zaburzenia lękowe ,
- Choroba afektywna dwubiegunowa ,
- Schizofrenia ,
- Nerwica ,
- +5 a11y_sr_more_diseases
Adresy (4)
Jarosława Dąbrowskiego 12/7, 83-110 Tczew
Dostępność
Płatność online
Akceptowana
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dostępność
Płatność online
Akceptowana
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Rynek 36, 83-250 Starogard Gdański
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Ogarna 51/52 - lokal numer 1, 80-826 Gdańsk
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja online
450 zł -
-
Konsultacja psychiatryczna
Od 350 zł -
-
Konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta)
300 zł -
-
Konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta)
350 zł -
-
Konsultacja psychiatryczna online dorośli - pierwsza wizyta
450 zł -
-
-
-
-
-
Opinie
17 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
A
Anna
Pani Katarzyna wykazuje się ogromną empatią i profesjonalizmem. Pani Katarzyna charakteryzuje się skutecznością leczenia.
• Pomorskie Centrum Wsparcia • Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta •
Pomorskie Centrum Wsparcia
Witamy serdecznie,
Dziękujemy bardzo za opinię.
Pozdrawiamy :)
-
E
Ewa
Doceniam dostępność terminów oraz to, że Pani doktor aktywnie i empatycznie słucha oraz proponuje pomocne metody i leki. Bardzo polecam.
• Pomorskie Centrum Wsparcia • Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta •
Pomorskie Centrum Wsparcia
Witamy serdecznie,
Dziękujemy bardzo za opinię.
Pozdrawiamy :)
-
G
GRAŻYNA
Bardzo dziękuję Pani Doktor.
Polecam z całego serca.• Pomorskie Centrum Wsparcia • konsultacja psychiatryczna •
lek. Katarzyna Jeziorek
Bardzo dziękuję za pozytywną opinię.
-
M
Małgorzata
Doceniam dostępność terminów oraz to, że Pani doktor aktywnie i empatycznie słucha oraz proponuje pomocne metody i leki. Bardzo polecam.
• Pomorskie Centrum Wsparcia • konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta) •
lek. Katarzyna Jeziorek
Dziękuję za pozytywną opinię.
-
M
Magda
Wizyta przebiegla w milej atmosferze, Pani doktor wysluchala mnie uwaznie i z zaangazowaniem udzielila wskazowek jak rozwiązać moj problem. Polecam wizytę u Pani Kasi
• Pomorskie Centrum Wsparcia • Inny •
Pomorskie Centrum Wsparcia
Witamy serdecznie,
Dziękujemy bardzo za opinię.
Pozdrawiamy :)
-
M
Magda
Bardzo polecam Panią Doktor, miła atmosfera. Wysłucha i wytłumaczy.
• Pomorskie Centrum Wsparcia • konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta) •
Pomorskie Centrum Wsparcia
Witamy serdecznie,
Dziękujemy bardzo za opinię.
Pozdrawiamy :)
-
M
Monia
Polecam z całego serca, Pani Doktor trafiła z lekami, przede wszystkim wysłuchała mój problem i z zaangażowaniem wytłumaczyła jak sobie radzić .
• Pomorskie Centrum Wsparcia • Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta •
lek. Katarzyna Jeziorek
Dziękuję za opinię .
-
M
Mateusz
Spokój, wysłuchanie problemu, przedstawienie rozwiązania. Czułem się dobrze zaopiekowany.
• Pomorskie Centrum Wsparcia • konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta) •
Pomorskie Centrum Wsparcia
Witamy serdecznie,
Dziękujemy bardzo za opinię.
Pozdrawiamy :)
-
A
AK
To była moja pierwsza wizyta i muszę przyznać, że mam same pozytywne odczucia. Bardzo się stresowałam przed wejściem do gabinetu, ale niepotrzebnie. Podoba mi się sympatyczne podejście do pacjentów oraz dodatkowe wskazówki od Pani Katarzyny, z których na pewno skorzystam. Polecam.
• Pomorskie Centrum Wsparcia • konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta) •
Pomorskie Centrum Wsparcia
Witamy serdecznie,
Dziękujemy bardzo za opinię.
Pozdrawiamy :)
-
L
Lidia
Pani Doktor jest bardzo miłą i pełną empatii osobą. Z uwagą mnie wysłuchała i dokładnie omówiła proces leczenia. Polecam innym!
• Pomorskie Centrum Wsparcia • konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta) •
Pomorskie Centrum Wsparcia
Witamy serdecznie,
Dziękujemy bardzo za opinię.
Pozdrawiamy :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Katarzyna Jeziorek?Katarzyna Jeziorek to psychiatra. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Katarzyna Jeziorek oferuje usługi takie jak: konsultacja psychiatryczna, konsultacja psychiatryczna dorosłych (pierwsza wizyta), Konsultacja psychiatryczna dorośli - kolejna wizyta, psychiatric consultation in English, konsultacja psychiatryczna młodzieży (pierwsza wizyta), konsultacja psychiatryczna młodzieży (kolejna wizyta), konsultacja online, konsultacja psychiatryczna online dorośli - pierwsza wizyta, psychiatric consultation in English online, konsultacja psychiatryczna (kolejna wizyta).
-
Gdzie Katarzyna Jeziorek ma swój gabinet?Katarzyna Jeziorek przyjmuje pod adresem:
- Jarosława Dąbrowskiego 12/7 Tczew
- Rynek 36 Starogard Gdański
- Ogarna 51/52 - lokal numer 1 Gdańsk
-
Czy Katarzyna Jeziorek przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Katarzyna Jeziorek oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
W jakich językach konsultuje Katarzyna Jeziorek?Języki, których używa Katarzyna Jeziorek to polski, angielski.
-
Jak Katarzyna Jeziorek umawia wizyty?Katarzyna Jeziorek używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Katarzyna Jeziorek?Katarzyna Jeziorek może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Katarzyna Jeziorek: co mówią pacjenci?17 osób dodało swoją opinię. Katarzyna Jeziorek ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Katarzyna Jeziorek?Katarzyna Jeziorek nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.