Moje doświadczenie
Adres
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja ortodontyczna • 250 zł
Aparat ortodontyczny stały grubołukowy • Od 200 zł
Aparat ortodontyczny zdejmowany • Od 400 zł +11 więcej
Aparat retencyjny • 600 zł
Aparat stały cienkołukowy kosmetyczny (1 łuk) • Od 4 200 zł
Aparat stały cienkołukowy-zamki klasyczne (1 łuk) • Od 3 500 zł
Pokaż więcej usługNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Ceny dotyczą wizyt prywatnych.
Popularne usługi
Konsultacja ortodontyczna
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
250 zł
Gabinet Ortodontyczny
Pozostałe usługi
Aparat ortodontyczny stały grubołukowy
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 200 zł
Gabinet Ortodontyczny
Aparat ortodontyczny zdejmowany
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 400 zł
Gabinet Ortodontyczny
Aparat retencyjny
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
600 zł
Gabinet Ortodontyczny
Aparat stały cienkołukowy kosmetyczny (1 łuk)
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 4 200 zł
Gabinet Ortodontyczny
Aparat stały cienkołukowy-zamki klasyczne (1 łuk)
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 3 500 zł
Gabinet Ortodontyczny
Aparat stały cienkołukowy-zamki samoligaturujące (1Łuk)
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 4 000 zł
Gabinet Ortodontyczny
Aparaty dodatkowe, wspomagające leczenie
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 300 zł
Gabinet Ortodontyczny
Diagnostyka ortodontyczna z wykonaniem modeli orientacyjnych
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
300 zł
Gabinet Ortodontyczny
Kontrola leczenia ortodontycznego-aparat stały
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 250 zł
Gabinet Ortodontyczny
Kontrola leczenia ortodontycznego-aparat zdejmowany
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
150 zł
Gabinet Ortodontyczny
Montaż aparatu stałego
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Od 3 000 zł
Gabinet Ortodontyczny
Przygotowanie planu leczenia
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
300 zł
Gabinet Ortodontyczny
Zwykła wizyta
ul.Św.Wojciecha 10/U5, Gdynia
Gabinet Ortodontyczny
W jaki sposób ustalane są ceny?
31 opinii pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Małgorzata
Kolejna wizyta u Pani Doktor i jak zawsze pełny profesjonalizm , zaangażowanie i miła atmosfera. Zdecydowanie polecam!
Natalia
Z całego serca polecam Panią Doktor! Już od pierwszej wizyty czuć było profesjonalizm i świetne podejście do małych pacjentów. Pani Doktor potrafiła w prosty sposób wyjaśnić nam cały proces leczenia, a przy tym zdobyła zaufanie naszego dziecka, które zawsze z radością przychodzi na kolejne wizyty. Atmosfera w gabinecie jest bardzo przyjazna, co sprawia, że nawet najmłodsi nie czują stresu. Serdecznie dziękujemy za opiekę i pełne zaangażowanie!
Weronika
Polecam, bardzo sympatyczna Pani doktor, szczerze odpowiada na pytania.
Aleksandra Morawska
Serdecznie polecam. Uczciwa szczera pozytywna i znajaca sie na rzeczy Pani Doktor
Iza Malinowska
Pani dr jest konkretna, rzeczowa, bdb wykonuje swoja prace. Jestesmy zadowoleni.
H. J.
Bardzo dziękujemy za profesjonalną konsultację - wysoka jakość, przyjazna atmosfera - polecamy!
S
Wszystko w najlepszym porządku, lekarz z bardzo fajnym podejściem do dzieci. Polecam
Hania
Wszystko super i profesjonalnie
Jesteśmy zadowoleni
Olga
Znakomita, przyjazna atmosfera. Bardzo dobre podejście do pacjenta, jasno przedstawione wszystkie możliwości dalszego leczenia. Uzyskałam odpowiedź na wszystkie pytania.
Na pewno wrócę :)
Kasia W.
So far, so good. Jestem po konsultacji, dostałam instrukcje odnośnie dalszego postępowania. Przyjazny gabinet, Pani Justyna jawi się jako bardzo sympatyczna osoba, myślę, że jestem w dobrych rękach :)
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Justyna Ramocka?Justyna Ramocka to ortodonta, stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Justyna Ramocka oferuje usługi takie jak: konsultacja ortodontyczna, Diagnostyka ortodontyczna z wykonaniem modeli orientacyjnych, Przygotowanie planu leczenia, Aparat ortodontyczny stały grubołukowy, Aparat stały cienkołukowy-zamki klasyczne (1 łuk), Aparat stały cienkołukowy-zamki samoligaturujące (1Łuk), Aparat stały cienkołukowy kosmetyczny (1 łuk), Aparat ortodontyczny zdejmowany, Aparat retencyjny, Kontrola leczenia ortodontycznego-aparat zdejmowany.
-
Gdzie Justyna Ramocka ma swój gabinet?Justyna Ramocka przyjmuje pod adresem:
- ul.Św.Wojciecha 10/U5 Gdynia
-
Czy Justyna Ramocka przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Justyna Ramocka nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Justyna Ramocka akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Justyna Ramocka to: Gotówka, Karta płatnicza, Przelew na konto, Płatność ratalna.
-
Jak Justyna Ramocka umawia wizyty?Justyna Ramocka używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Justyna Ramocka?Justyna Ramocka może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Justyna Ramocka: co mówią pacjenci?31 osób dodało swoją opinię. Justyna Ramocka ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Justyna Ramocka?Justyna Ramocka nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.