Adres

Kowaniec 91, Nowy Targ
Praktyka Stomatologiczna. (mapa)

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem

Poproś o kalendarz wizyt

Leczenie kanałowe

Odbudowa zębów

Usuwanie wkładów koronowo korzeniowych +1 więcej

Usuwanie złamanych narzędzi ze światła kanału korzeniowego

Moje doświadczenie

Leczone choroby


Opinie od pacjentów

4.5

Ogólna ocena
4 opinie

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
A
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Praktyka Stomatologiczna. leczenie kanałowe pod mikroskopem

Bardzo profesjonalny w tym co robi. Jestem bardzo zadowolona. I mimo strachu wyszlam z uśmiechem. Dlugi czas oczekiwania na wizyte, jednak świadczy to o wielu zadowolonych pacjentach.


Użytkownik zweryfikowany

Bardzo dobry lekarz, który zna się na swojej pracy, kanał wyczyszczony nowoczesną metodą i bez bólu. Byłam z małym dzieckiem na wizycie i dziecko, które panicznie boi się wizyt stomatologicznych było zadowolone i wesołe po wyjściu od lekarza. Szczerze polecam.


A
Użytkownik zweryfikowany

Kiedyś był bardzo dobrym specjalistą, kompetentnym, odpowiedzialnym za pacjenta i swoją pracę. Ja i 5 osób z mojej rodziny regularnie korzystaliśmy z jego usług. Nagle przestał odbierać telefony, nigdy nie miał dogodnych terminów, a już szczytem było gdy odmówił naprawy czegoś, co sam robił kilka lat wcześniej. Stwierdził, że ta metoda jest już przestarzałą i on się już tym nie zajmuje. Ktoś inny musiał się domyślać o co chodziło w metodzie, którą kiedyś zastosował. Kilka dni temu mój mąż zadzwonił, że ma silny ból zęba, opuchliznę i ropę - wyznaczono mu termin za 4 miesiące. A co do tego czasu ma ze sobą zrobić? Nabawić zapalenia okostnej i udać się do protetyka?
Jest to bardzo nielojalna postawa jak na dentystę, u którego leczyliśmy się całą rodziną przynajmniej od 10 lat. Przykro mi, że lekarz w tak arogancki sposób podziękował nam za tyle lat korzystania z jego usług. Niestety, ale nie polecam

lek. dent. Dariusz Kotarba

Długo zbierałem się, aby odpisać na tą opinię. Nie miałem pomysłu, a chciałem odpisać ładnie, grzecznie i jednak merytorycznie.

Proponuję zestawić pary zdań :
- "odpowiedzialnym za pacjenta i swoją pracę" i "ta metoda jest już przestarzałą i on się już tym nie zajmuje". To właśnie odpowiedzialność za pacjenta i moją pracę kazała mi powiedzieć Pani, że wg mojej obecnej wiedzy są lepsze metody i środki wyleczenia, czy też poprawienia stanu Pani zębów, a ponieważ moja główna specjalność jest w innym dziale stomatologii, więc lepiej będzie skierować swoje kroki do dentysty, które podobne rzeczy robi znacznie częściej.
- "nagle przestał odbierać telefony" i "wyznaczono mu termin za 4 miesiące". Termin za 4 miesiące nie bierze się z nie odbierania telefonów, tylko właśnie z ich odbierania. Nigdy nie miałem terminu "za 4 miesiące", choć fakt - w tym roku w okolicach czerwca dziwnym trafem kolejka sięgała dwóch miesięcy, bo w tym czasie miałem urlop, który wszystko poprzesuwał. Rzeczywiście, czasem zdarza się, że akurat wtedy, gdy dzwoni telefon nie możemy go odebrać, ale zawsze staramy się oddzwonić - lepiej przecież samemu oddzwonić w dogodnym momencie niż czekać na telefon, który zadzwoni dokładnie wtedy, gdy znów nie damy rady go odebrać.

Brak dogodnych terminów.
Domyślam się, że dogodny termin to np. wtorek za tydzień, lub cokolwiek ale bliżej niż za miesiąc. Niestety, nie pamiętam kiedy ostatnio kolejka do mnie była krótsza niż 3 tygodnie. A nie pracuję przez np. 3 godziny dziennie, tylko osiem - dziewięć.

Mąż z bólem zęba.
Tu akurat Pani mąż miał pecha, bo dokładnie tym się zajmuję, czego potrzebował. Prawie każdy pacjent, który do mnie dzwoni potrzebuje tego typu pomocy i każdemu się spieszy. Każdego boli ząb, albo będzie bolał jak go nie przyjmę szybciej, albo jedzie za tydzień za granicę i potrzebuje leczenie kanałowe "na wczoraj". Myślę, że doszło do jakiegoś nieporozumienia, bo moja asystentka, gdy tylko usłyszy że pacjent jest z bólem zęba, informuje mnie o tym i wówczas staram się ustalić wizytę najszybciej jak tylko można. Czasem jest to dosyć trudne, gdy w ciągu dnia dzwoni np. piąty pacjent z bólem (zdarza się).


Mnie też przykro, bo cała ta historia, to jakieś jedno wielkie nieporozumienie.

Pozdrawiam.
Dariusz Kotarba


G

Dobry fachowiec, wszelkie ubytki jakie wypełniał trzymają długie lata. Słowny, kompetentny acz nieco przydrogi. Nowoczesny.


Usługi i ceny

Usuwanie wkładów koronowo korzeniowych


Kowaniec 91, Nowy Targ

Brak informacji o cenie

Praktyka Stomatologiczna.


Usuwanie złamanych narzędzi ze światła kanału korzeniowego


Kowaniec 91, Nowy Targ

Brak informacji o cenie

Praktyka Stomatologiczna.


Leczenie kanałowe


Kowaniec 91, Nowy Targ

Brak informacji o cenie

Praktyka Stomatologiczna.


Odbudowa zębów


Kowaniec 91, Nowy Targ

Brak informacji o cenie

Praktyka Stomatologiczna.

Opinie od pacjentów

4.5

Ogólna ocena
4 opinie

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
A
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Praktyka Stomatologiczna. leczenie kanałowe pod mikroskopem

Bardzo profesjonalny w tym co robi. Jestem bardzo zadowolona. I mimo strachu wyszlam z uśmiechem. Dlugi czas oczekiwania na wizyte, jednak świadczy to o wielu zadowolonych pacjentach.


Użytkownik zweryfikowany

Bardzo dobry lekarz, który zna się na swojej pracy, kanał wyczyszczony nowoczesną metodą i bez bólu. Byłam z małym dzieckiem na wizycie i dziecko, które panicznie boi się wizyt stomatologicznych było zadowolone i wesołe po wyjściu od lekarza. Szczerze polecam.


A
Użytkownik zweryfikowany

Kiedyś był bardzo dobrym specjalistą, kompetentnym, odpowiedzialnym za pacjenta i swoją pracę. Ja i 5 osób z mojej rodziny regularnie korzystaliśmy z jego usług. Nagle przestał odbierać telefony, nigdy nie miał dogodnych terminów, a już szczytem było gdy odmówił naprawy czegoś, co sam robił kilka lat wcześniej. Stwierdził, że ta metoda jest już przestarzałą i on się już tym nie zajmuje. Ktoś inny musiał się domyślać o co chodziło w metodzie, którą kiedyś zastosował. Kilka dni temu mój mąż zadzwonił, że ma silny ból zęba, opuchliznę i ropę - wyznaczono mu termin za 4 miesiące. A co do tego czasu ma ze sobą zrobić? Nabawić zapalenia okostnej i udać się do protetyka?
Jest to bardzo nielojalna postawa jak na dentystę, u którego leczyliśmy się całą rodziną przynajmniej od 10 lat. Przykro mi, że lekarz w tak arogancki sposób podziękował nam za tyle lat korzystania z jego usług. Niestety, ale nie polecam

lek. dent. Dariusz Kotarba

Długo zbierałem się, aby odpisać na tą opinię. Nie miałem pomysłu, a chciałem odpisać ładnie, grzecznie i jednak merytorycznie.

Proponuję zestawić pary zdań :
- "odpowiedzialnym za pacjenta i swoją pracę" i "ta metoda jest już przestarzałą i on się już tym nie zajmuje". To właśnie odpowiedzialność za pacjenta i moją pracę kazała mi powiedzieć Pani, że wg mojej obecnej wiedzy są lepsze metody i środki wyleczenia, czy też poprawienia stanu Pani zębów, a ponieważ moja główna specjalność jest w innym dziale stomatologii, więc lepiej będzie skierować swoje kroki do dentysty, które podobne rzeczy robi znacznie częściej.
- "nagle przestał odbierać telefony" i "wyznaczono mu termin za 4 miesiące". Termin za 4 miesiące nie bierze się z nie odbierania telefonów, tylko właśnie z ich odbierania. Nigdy nie miałem terminu "za 4 miesiące", choć fakt - w tym roku w okolicach czerwca dziwnym trafem kolejka sięgała dwóch miesięcy, bo w tym czasie miałem urlop, który wszystko poprzesuwał. Rzeczywiście, czasem zdarza się, że akurat wtedy, gdy dzwoni telefon nie możemy go odebrać, ale zawsze staramy się oddzwonić - lepiej przecież samemu oddzwonić w dogodnym momencie niż czekać na telefon, który zadzwoni dokładnie wtedy, gdy znów nie damy rady go odebrać.

Brak dogodnych terminów.
Domyślam się, że dogodny termin to np. wtorek za tydzień, lub cokolwiek ale bliżej niż za miesiąc. Niestety, nie pamiętam kiedy ostatnio kolejka do mnie była krótsza niż 3 tygodnie. A nie pracuję przez np. 3 godziny dziennie, tylko osiem - dziewięć.

Mąż z bólem zęba.
Tu akurat Pani mąż miał pecha, bo dokładnie tym się zajmuję, czego potrzebował. Prawie każdy pacjent, który do mnie dzwoni potrzebuje tego typu pomocy i każdemu się spieszy. Każdego boli ząb, albo będzie bolał jak go nie przyjmę szybciej, albo jedzie za tydzień za granicę i potrzebuje leczenie kanałowe "na wczoraj". Myślę, że doszło do jakiegoś nieporozumienia, bo moja asystentka, gdy tylko usłyszy że pacjent jest z bólem zęba, informuje mnie o tym i wówczas staram się ustalić wizytę najszybciej jak tylko można. Czasem jest to dosyć trudne, gdy w ciągu dnia dzwoni np. piąty pacjent z bólem (zdarza się).


Mnie też przykro, bo cała ta historia, to jakieś jedno wielkie nieporozumienie.

Pozdrawiam.
Dariusz Kotarba


G

Dobry fachowiec, wszelkie ubytki jakie wypełniał trzymają długie lata. Słowny, kompetentny acz nieco przydrogi. Nowoczesny.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Moje doświadczenie

Leczone choroby