Nie rezygnuj ze zdrowia

Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Popularne usługi


Obornicka 262, Poznań

Med-Polonia



Obornicka 262, Poznań

Med-Polonia



Obornicka 262, Poznań

Med-Polonia

Pozostałe usługi


Obornicka 262, Poznań

Med-Polonia



Obornicka 262, Poznań

Med-Polonia



Obornicka 262, Poznań

Med-Polonia

Opinie od pacjentów

3.5

Ogólna ocena
3 opinie

Wszystkie opinie mają znaczenie. Dowiedz się więcej o procesie moderacji.
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: W innym miejscu Inny

Pani Ania to bez wątpienia najlepsza psycholog na świecie. Trafiłam na nią przez przypadek i pomimo pomocy wielu innych lekarzy, śmiało mogę powiedzieć, że to głównie dzięki Pani Ani udało mi się wyjść z choroby. Bardzo angażuje się w rozmowę i słucha pacjenta. Pani Ania nie boi się wyrażać swoich opinii i właśnie dlatego tak bardzo uwielbiam nasze spotkania. Czuję się jakbym rozmawiała z kimś bardzo mi bliskim i otrzymuję niezwykłą radę. Zawsze wychodzę z gabinetu lżejsza, bardziej spokojna. Nikt nie pomógł mi tak, jak Pani Ania.


G
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Med-Polonia

Do Pani Doktor Anny Bukowskiej Posadzy chodzę z moją Córką od ponad roku . Przez ten czas widać ogromną , pozytywna zmianę w zachowaniu Dziecka . Pani Anna prowadzi spotkania w miłej i przyjaznej atmosferze , dzięki czemu młodzi Pacjenci potrafią otworzyć się i opowiedzieć o swoich problemach . Bardzo długo szukałam dobrego psychologa dziecięcego i w końcu znalazłam Panią Annę . Polecam.


E
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Med-Polonia

Bardzo nieprofesjonalne podejście.Trafiłam z polecenia od znajomej Pani psycholog logopedy ponieważ syn nie chciał mówić (wówczas miał 3 lata) Pani od wejścia powiedziała że są to cechy ze spektrum autyzmu.Poszukałam specjalistów, autyzm wykluczony,kilka wizyt u osteopaty rozluźniło napięcia u syna i mowa zaczęła ruszać :)
Dzisiaj buzia nie chce się zamknąć :)
Nie polecam pani psycholog dużo kosztowało nas to nerwów do czasu kiedy nie trafiliśmy do fachowców znających się na możliwych przyczynach braku mowy u dzieci.
Na pożegnanie pani psycholog bardzo współczuła „ trudnego dziecka”


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

2 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Czy dziecku które w obecnej chwili ma 11 lat i w teście wisc-r uzyskało wynik 77 można dać orzeczenia o niepełnosprawności intelektualnej?

    Dzień dobry,
    Proszę pamiętać, że często, zwłaszcza w niepełnosprawnościach sprzężonych, nie można kierować się wyłącznie wskaźnikami sprawności poznawczej. Wydawanie orzeczeń wymaga spełnienia bardzo konkretnych warunków. Każda osoba rozpatrywana jest indywidualnie.
    Pozdrawiam.

    dr n. med. Anna Bukowska-Posadzy

  • Jakie możliwości ma takie dziecko jeśli chodzi o naukę. Czy jest w stanie poradzić sobie z nauką w normalnej szkole?Ma 12 lat. Do tej pory sobie radziła ale ma głównie oceny 2 i 3. Już w 2 klasie szkoły podstawowej została skierowana na badania. Wynik powtórzył się już dwukrotnie. W wyniku przeprowadzonego badania psychologicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe w zakresie motoryki małej w tym grafomotoryki oraz orientacja wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna (wynik przeciętny). Najsłabiej rozwinięte są trwałość pamięci werbalnej rozumienie norm i zasad społecznych zdolności do spostrzegania szczegółów oraz przewidywanie konsekwencji zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Podobnie rozwinięte są synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) rozumowanie arytmetyczne oraz pamięć słuchowa krótkoterminowa. Rozwój poniżej przeciętnej przyjmują zdolności językowe (werbalizowanie definiowanie) oraz zdolność do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie). Czyta płynie w przeciętnym tempie z nielicznymi błędami typu przekrecanie wyrazów zmiana litery lub brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanego tekstu na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowaniem błędów o zróżnicowanych charakterze typowo ortograficzne - typowo osłabiona percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżony (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obserwuje się barki z lat wcześniejszh sięgających zakresu klas programowo niższych. Objęcie pomocą psychologiczno - pedagogiczną w szkole ze względu na deficyty wybiórczych zdolności intelektualnych obniżony rozwój elementarnych funkcji percepcjino - motorycznych umiejętności fonologicznych (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) problemy natury emocjonalno - wolicijonalnej oraz braki z matematyki które przyczyniają się do ogólnuonych trudności w nauce.

    Z perspektywy psychologa klinicznego, dziecko z funkcjami intelektualno-poznawczymi na poziomie niższym niż przeciętny, poradzi sobie w szkole, ale nie bez pomocy i wsparcia. Konieczna jest rzetelna diagnoza i zalecenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, możliwości Szkoły, wiedza Dyrekcji i świadomi problemu Nauczyciele. W sytuacjach osłabionych funkcji poznawczych (poziom inteligencji niższej niż przeciętna i pogranicze normy klinicznej) Poradnie wydają bardzo konkretne zalecenia; często związane z obniżeniem wymagań szkolnych, dostosowaniem postępowania do możliwości dziecka, itp. Edukacja dziecka z osłabionymi funkcjami intelektualno-poznawczymi wymaga ścisłej współpracy Rodziców z Nauczycielami i osobami wspomagającymi w Szkole. Jak wspomniałam, odpowiadam z perspektywy psychologa klinicznego. Dzieci z osłabionymi funkcjami poznawczymi, w kwestii nauki, prowadzone są zawsze przez Rejonowe Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne. To pracownicy tych Poradni wskazują najlepsze rozwiązania edukacyjne. Wiem, że do kształcenia specjalnego kierowane są dzieci z orzeczeniami o konieczności takiego właśnie kształcenia i dotycy to osób z niepełnosprawnościami (intelektu, ruchu, narządów zmysłów, itp.), osób niedostosowanych społecznie oraz osób zagrożonych niedostosowaniem społecznym. Ja, w mojej praktyce klinicznej, współpracuję z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi i mam dobre doświadczenia.

    dr n. med. Anna Bukowska-Posadzy

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

Powiązane wyszukiwania