Maria Poznańska, dermatolog Białystok
Dermatolog lek.

Maria Poznańska

Edytuj dane

To Twój profil? - przejmij nad nim kontrolę!

18
  • 25 czerwca 2014

    Ocena: Bardzo dobry

    Chodzę do Pani dr od kilku lat i zawsze spotykam się z tak samo miłym i fachowym nastawieniem. Najpierw był to bardzo ciężki i uciążliwy trądzik a potem walka (wygrana) z pozostałościami po nim, czyli bliznami. Bardzo polecam.

    zgłoś nadużycie
  • 10 marca 2014

    Ocena: Bardzo dobry

    Od znajomych słyszałam same dobre opinie. Miałam problem z którym nikt nie potrafił mi pomóc i dopiero dzięki dr Poznańskiej się go pozbyłam. Szczerze polecam! Bardzo miła i kompetentna osoba.

    zgłoś nadużycie
  • 4 marca 2014

    Ocena: Bardzo dobry

    Byłam pierwszy raz i na pewno wrócę do Pani doktor. Przychodnia bardzo ładna i naprawdę miła obsługa.

    zgłoś nadużycie
  • 6 stycznia 2013

    Ocena: Bardzo dobry

    Pisanie o dr Kulikowskiej w opiniach o dr Poznańskiej to tak jak pisanie o psychologu na profilu chirurga pracującego w tym samym szpitalu... Psujecie opinie dr, która na to nie zasłużyła. Leczę się u dr POZNAŃSKIEJ i jako jedyny dermatolog jakiego dotąd spotkałam poważnie potraktowała mój problem, który był dla mnie bardzo uciążliwy i fachowo się nim zajęła. Zdecydowanie polecam!

    zgłoś nadużycie
  • 7 czerwca 2012

    Ocena: Dobry

    Jeśli chodzi o dr POZNAŃSKĄ, to polecam. Miła, uprzejma, i co najważniejsze - kompetentna.

    Ocena zmieniona przez moderatora na "dobry".

    zgłoś nadużycie
  • 25 lutego 2012

    Ocena: Bardzo słaby

    Uważam, że dr. poznańska nie jest dobrym lekarzem. Wizyta u niej trwa około 4 minut nawet łaskwaie nie spojrzy na zmainy skóre jakie nastąpiły, najleiej to by nie wstawała i z biurka by patrzyła. Chodziłem do niej pare miesięcy i więcej nie pójde na trądzik nic mi nie pomogła, wydałem kupę kasy i ŻADNEJ poprawy! Poszedłem teraz prywatnie do innego dermatologa i stwierdził że dr.poznańska leczyłą mnie nie ta ten rodzaj trądziku co trzeba. skandal jakiś !.

    zgłoś nadużycie

    Jesteś tym lekarzem? Odpowiedz na tę opinię! Zarejestruj się teraz

  • 23 czerwca 2010

    Ocena: Neutralny

    mam pytanie, czy te panie doktor kierują na badania? i ile biorą za wizyte??

    zgłoś nadużycie
  • 25 maja 2010

    Ocena: Bardzo dobry

    Wielka pochwała Pani doktor Hryniewickiej . Nie tylko doskonały , czytaj bardzo skuteczny lekarz , ale niezwykle miły człowiek Kompetencja a jednocześnie najwyższa komunikatywność sprawia , ze ze wszystkich dermatologów na świecie jest moim osobistym lekarzem . Mam 55 lat i od 15-tego roku zycia problemy tradzikowe . Myślalam ze juz przyjdzie mi odejsc z tego swiata z trądzikiem młodzenczym w wieku 124 lat / nie zamierzam wczesniej odchodzic / Pani doktor sprawiła , ze zyc mi sie chce . Wrteszcie mam ludzka twarz , ktorej nie wstydze sie pokazac i nie musze tuszowac tonami kremów . Czego to ja nie uzywałam ,. czego to inni lekarze mi nie przepisywali mowiac jacy poprzednicy ich byli niedouczeni . Jedynie Pani doktor wypisala mi to co wypiusala , i dziala Malo tego nie stawia sie , ze jest madrzejsza od reszty swiata . Cud nie lekarz . O podobnym profesjonaliźmie moge powiedziec tylko w przypadku Pani doktor Kamińskiej , ale u niej kolejki sa trzy miesiaczne i to sprawilo , ze ... niestety musialam poszukac kogos innego , bo w zastepstwie Pani doktor Pan profesor niestety nie tylko nie pomogł , ale nie mglam czekac kolejne trzy miesiace ... bo juz nie byloby co leczyc . Inna Pani doktor w spoldzielni ESKULAP ul. Bialówny to oddzielny rozdzial . Milo by bylo gdyby tak poza leczeniem i oplata kupic jeszce u niej jakies mydelko aloesowe . fakt pachnie wysmienicie . Ale to chyba nie ta metoda . A zatem Pani doktor Hryniewicka to jest ktos komu z cala pewnościa zaufalam i bede ufac dalej .

    zgłoś nadużycie
  • 30 kwietnia 2010

    Ocena: Bardzo dobry

    Do dr Hryniewickiej trafiłam w sytuacji "awaryjnej", ale nie było żadnych problemów z przyjęciem mnie. Panią doktor zapamiętałam jako bardzo miłą osobę. Nie tylko zajęła się moją twarzą, ale też pytała o dietę, poleciła środki do mycia twarzy. Stosowałam się do jej zaleceń i widzę dużą poprawę.

    zgłoś nadużycie
  • 16 kwietnia 2010

    Ocena: Neutralny

    bardzo miła i znająca się na rzeczy...

    zgłoś nadużycie

Wybierz ocenę dla tego lekarza i uzasadnij ją

Aby dodać opinię musisz wybrać ocenę
Komentarz nie powinien być pisany wielkimi literami