Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Psychologia oraz
Pedagogika Rewalidacyjna. Absolwentka Kolegium Nauczycielskiego na kierunku
Pedagogika Specjalna - Oligofrenopedagogika i Nauczanie Zintegrowane
Upośledzonych Umysłowo w Stopniu Lekkim. Ukończyła studia podyplomowe w
zakresie Wczesnej Interwencji oraz Wczesnego Wspomagania rozwoju w Wyższej
Szkole Pedagogicznej w Łodzi, Surdopedagogiki oraz Pedagogiki
Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej w Wyższej Szkole Gospodarki Krajowej w
Kutnie. Absolwentka studiów w zakresie Nowoczesnych metod wychowania
przedszkolnego z metodyką nauczania języka obcego, i Edukacja wczesnoszkolna
z językiem angielskim w Wyższej Szkole Informatyki w Łodzi.
Ukończyła wiele kursów doskonalących, w tym między innymi
Trzystopniowy Kurs Terapii Behawioralnej w Centrum Terapii Behawioralnej w
Gliwicach, Praca z Osobami Przejawiającymi Zachowania Trudne na podstawie
Stosowanej Analizy Zachowania, Rozwijanie Umiejętności Społecznych u
osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu organizowanych przez Polskie
Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej w Krakowie, szkolenie w zakresie
uzależnień behawioralnych organizowanych przez Fundację Pomocy Dzieciom Jaś
i Małgosia. Ukończyła szkolenie PECS – The Picture Exchange
Communication System, oraz trzy stopnie języka migowego dla nauczycieli,
umożliwiające wprowadzanie i porozumiewanie się komunikacją alternatywną.
Ukończyła także szkolenie pierwszego stopnia w zakresie Integracji
Sensorycznej, oraz kurs z zakresu Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki
Sherborne pierwszego stopnia.
Brała udział w warsztatach takich jak:
„Walczyć czy współpracować - skuteczne rozwiązywanie sytuacji
konfliktowych”,
„Przemoc wobec dzieci”,
„Cyberprzemoc” organizowanych przez Łódzkie Towarzystwo
Wspierania Dziecka i Rodziny Lokomotywa,
„Diagnozowanie zdolności twórczych u młodzieży”,
„Tworzenie programów profilaktyki uzależnień”,
"Bolidem przez książkę, czyli szybkie czytanie drogą do kariery i
sukcesu”,
„Indywidualne Superłącze Edukacyjne, czyli jak się uczyć, aby się
nauczyć z wykorzystaniem półkul mózgowych, inteligencji, cykli
psychofizycznych i stylów uczenia" organizowanych przez Uniwersytet
Łódzki.
Obecnie w trakcie studiów Terapii Poznawczo – Behawioralnej
Osób Dorosłych w Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej w
Warszawie.
Doświadczenie zawodowe zdobywała jako nauczyciel oraz psycholog w
przedszkolach, w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci
Niesłyszących, w Fundacji Jaś i Małgosia , W poradni dla osób z
autyzmem w Łodzi zajmując się między innymi terapią dzieci i młodzieży,
prowadząc zajęcia psychoedukacyjne, Treningi Umiejętności Szkolnych i
Społecznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju oraz specjalnymi potrzebami
edukacyjnymi.
Usługi:
Terapia indywidualna dorosłych
Terapia dzieci i młodzieży
Terapia rodzin
Trening Umiejętności Społecznych
Diagnoza dzieci i młodzieży
Choroby:
Zaburzenia osobowości, zaburzenia psychiczne, zaburzenia zachowania,
zaburzenia psychotyczne, zaburzenia afektywne, psychoza, schizofrenia,
zaburzenia
schizotypowe, zaburzenia urojeniowe, schizofrenia paranoidalna,
schizofrenia
hebreficzna, schizofrenia katatoniczna, schizofrenia prosta, depresja
poschizofreniczna, zaburzenia schizoafektywne, zaburzenia nastroju,
hipomania, mania, epizod maniakalny, zaburzenia afektywne dwubiegunowe,
epizod depresyjny, depresja, zaburzenia depresyjne nawracające, objawy
somatyczne, cyklotymia, dystymia, zaburzenia nerwicowe, fobia, fobie,
zaburzenia lękowe, agorafobia, napady paniki, fobia społeczna, lęk paniczny,
zaburzenia lękowe uogólnione, nerwica natręctw, zaburzenia
obsesyjno-kompulsyjne, stres, zaburzenia adaptacyjne, zaburzenia
dysocjacyjne, PTSD (zespół stresu pourazowego), hipohondria,
bóle psychogenne, neurastenia, depersonalizacja, derealizacja,
depresja poporodowa, osobowość paranoiczna, osobowość
schizoidalna, osobowość schizotypowa, osobowość dysocjalna, osobowość
antyspołeczna, osobowość chwiejna emocjonalnie, osobowość borderline,
osobowość histrioniczna, osobowość anankastyczna, osobowość unikająca,
osobowość zależna, upośledzenie umysłowe, upośledzenie
umysłowe lekkie, upośledzenie umysłowe umiarkowane, upośledzenie umysłowe
znaczne, upośledzenie umysłowe głębokie, afazja, zaburzenia ekspresji mowy,
zaburzenia artykulacji, zaburzenia czytania, zaburzenia umiejętności
szkolnych, dyskalkulia, dysleksja, zaburzenia rozwoju, całościowe zaburzeni
rozwoju, autyzm dziecięcy, autyzm, zespół Aspergera, zaburzenia
uwagi,
ADHD, zespół nadpobudliwości ruchowej, zaburzenia
opozycyjno-buntownicze, lęk separacyjny, mutyzm, tiki, moczenie mimowolne,
moczenie nocne, moczenie dzienne, zanieczyszczanie się, jąkanie.
Specjalizacje:
Diagnoza i terapia zaburzeń ze spektrum autyzmu
Psychoterapia dzieci
Terapia rodzicielska