Przewidywany czas odpowiedzi:

Moje doświadczenie

Zapraszam na moją stronę internetową
Jestem stomatologiem od 2003 roku. Ukończyłam Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Wydział Stomatologii.
Praca jest dla mnie pasją. Moim celem jest satysfakcja pacjentów, którym oferuję kompleksową, profesjonalną opiekę stomatologiczną, miłą, bezstresową atmosferę w nowoczesnym gabinecie. Kładę nacisk na dostosowanie się do potrzeb pacjenta, stworzeniu mu komfortowych warunków leczenia oraz wykonanie usług stomatologicznych na najwyższym poziomie jakościowym i estetycznym. Aby sprostać temu wyzwaniu stale podnoszę swoje kwalifikacje na licznych kursach i szkoleniach. W codziennej praktyce korzystam z nowoczesnych i sprawdzonych materiałach o najwyższej jakości. Stosuję nowoczesny sprzęt, który w połączeniu z profesjonalną obsługą i indywidualnymi metodami leczenia przynosi uznanie i zaufanie moich pacjentów - a dla mnie satysfakcję i radość z wykonywanej pracy.
więcej O mnie

Zakres porad

  • Stomatologia ogólna

Rodzaje konsultacji

Zdjęcia i filmy

Adres

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Twój Stomatolog

Północna 15, Poznań - Plewiska, 62-064 Poznań

Dostępność

Telefon

61 628...

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Usługi i ceny

  • Leczenie próchnicy

    Od 350 zł

  • Usuwanie zębów

    Od 300 zł

  • Usuwanie kamienia nazębnego

    350 zł

  • Leczenie kanałowe

    Od 700 zł

  • Badania stomatologiczne

    Od 50 zł

194 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

  • T

    Bardzo polecam! Usunięcie zęba przebiegło szybko i całkowicie bezboleśnie. Profesjonalne podejście i miła atmosfera.

     • Twój Stomatolog chirurgiczne usuwanie zębów  • 

  • I

    Fachowa opieka, Pani doktor jest cierpliwa i dokładna, miła atmosfera.

     • Twój Stomatolog protezy  • 

  • Z

    Super profesjonalne podejście! Miła atmosfera w gabinecie.

     • Twój Stomatolog badania stomatologiczne  • 

  • S

    Byłem u Pani Doktor na usunięciu zęba. Zabieg przebiegł bardzo szybko, sprawnie i całkowicie bezboleśnie. Pani Stomatolog jest bardzo profesjonalna, delikatna i ma świetne podejście do pacjenta. Zdecydowanie polecam!

     • Twój Stomatolog usuwanie zębów  • 

  • A

    Polecam Panią Agnieszkę wszystkim, którzy panicznie boją się stomatologa. Bardzo przyjazna, dokładna i przede wszystkim bez bólowa wizyta ;)

     • Twój Stomatolog leczenie kanałowe  • 

    lek. dent. Agnieszka Pakosz-Majewska

    Dziękuję i pozdrawiam


  • A

    Syn bardzo się bał się wizyty. Jednak podejście Pani do dziecka superrr . Bardzo dziękujemy

     • Twój Stomatolog badania stomatologiczne  • 

    lek. dent. Agnieszka Pakosz-Majewska

    Dziękuję i pozdrawiam


  • J

    Jestem bardzo zadowolona z wizyt u Pani Doktor. Mój syn ma teraz zdrowe, wyleczone zęby . Pani Doktor jest zaangażowana, skrupulatnie ogląda każdy ząb i szczegółowo wyjaśnia przebieg leczenia. Widać, że zależy jej na dobru pacjenta – potrafi słuchać, jest cierpliwa i zawsze można z nią porozmawiać. Leczenie przebiega sprawnie i skutecznie, a wizyty odbywają się punktualnie. Z pełnym przekonaniem polecam Panią Doktor!

     • Twój Stomatolog leczenie próchnicy  • 

    lek. dent. Agnieszka Pakosz-Majewska

    Dziękuję i pozdrawiam


  • J

    Wybitny specjalista, Pani Doktor jest bardzo profesjonalna i cechuje się dużą troską o pacjenta.

     • Twój Stomatolog leczenie próchnicy  • 

    lek. dent. Agnieszka Pakosz-Majewska

    Dziękuję i pozdrawiam


  • E

    Bardzo profesjonalne wykonanie usługi, oraz miłe podejście do klienta

     • Twój Stomatolog leczenie kanałowe  • 

    lek. dent. Agnieszka Pakosz-Majewska

    Dziękuję i pozdrawiam


  • Z

    U Pani Doktor wykonywałam koronę, ktora wielokrotnie wypadała. Skorzystałam z gwarancji leczenia, korona zostala wykonana ponownie. Niestety sytaucja powtarzała sie wielokrotnie. Nie dostalam jednoznacznej odpowiedzi dlaczego tak się dzieje. Gdy zapadła propozycja od p. Doktor wykonania już kolejnej korony postanowiłam skonsultować to z dwoma innymi specjalistami, gdyz bardzo chciałam uniknąć kolejnych kosztów i stresu. Moje zdziwienie było ogromne. Zab, a raczej jego pozostałości absolutnie nie nadawały się do uzupelnieniaa koroną, czego ani razu podczas wielu konsultacji nie usłyszałam od p. Doktor. W srodku byl ogromny stan zapalny, konieczne było usunięcie pozostałości zeba, antybiotykoterapia i leczenie implantologiczne, które mam juz za sobą. Specjalista, który to leczenie u mnie wykonywał stwierdził ze przez stracony czas leczenie bylo zdecydowanie trudniejsze, a stan zapalny który powstał z czasem mógł byc przyczyna głębszych konsekwencji nie tylko estetycznych a zdrowotnych.

     • Twój Stomatolog korony pełnoceramiczne  • 

    lek. dent. Agnieszka Pakosz-Majewska

    Pani Zuzanno dziękuję za wypowiedzenie się na mój temat . Szkoda , że nie opisała Pani prawdy do końca . Przyszła Pani do mnie w 2023 roku już z martwym zębem po leczeniu kanałowym i chciała Pani żeby wykonać na tak słabym korzeniu koronę - była to dwójka górna , więc rozumiałam , że zależało Pani , żeby zachować tego zęba . Rzeczywiście wykonałam Pani koronę , ale w związku z tym , że rzeczywiście dany rodzaj korony odklejał się - to w ramach gwarancji wymieniłam Pani koronę na inny rodzaj materiału . Sytuacja powtórzyła się niestety i wtedy mówiłam Pani , że korzeń jest za słaby i że trzeba się tym zająć - nawet była Pani umówiona na wizytę . Conajmniej dwukrotnie była Pani umówiona na wizytę w lipcu i listopadzie 2024. Za każdym razem odmawiała Pani wizyty. Wszystko mam opisane w Pani kartotece . Nie przychodziła Pani na wizytę ponad rok - doskonale wiedząc , że mamy zająć się tym zębem - korzeniem . Czekała Pani , aż popsuje się korzeń do końca i aż rozwinie się stan zapalny. Nie podjęła Pani leczenia , a teraz żali się Pani , że miała Pani takie problemy . To nie ja odmawiałam wizyty i to nie ja czekałam aż będzie gorzej . Ja byłam do Pani dyspozycji , ale Pani wolała czekać aż się wszystko popsuje . Szkoda , że tak wyszło , ale ja nie czuję się winna . Jeśli pacjentowi nie zależy i zwleka - to co ja mogę zrobić w takiej sytuacji .


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania