Moje doświadczenie
Jestem dyplomowaną higienistką stomatologiczną z zamiłowaniem do dbania o zdrowy i piękny uśmiech. Na co dzień zajmuję się profesjonalną profilaktyką stomatologiczną – wykonuję m.in. skaling, piaskowanie, fluoryzację oraz instruktaż higieny jamy ustnej.
W pracy stawiam na delikatność, dokładność i spokojną atmosferę. Zawsze staram się wyjaśnić każdy etap zabiegu i dobrać najlepsze rozwiązania do potrzeb pacjenta.
Zapraszam osoby w każdym wieku – razem zadbamy o zdrowy uśmiech na lata!
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
Adres
Powstańców Śląskich 58A/U2, Krzyki, 53-333 Wrocław
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Higienizacja
450 zł -
-
Konsultacja higienistki
Od 200 zł -
-
Pakiet higienizacyjny
Od 450 zł -
-
Pakiet higienizacyjny z instruktażem
Od 450 zł -
-
Piaskowanie
Od 350 zł -
-
-
-
-
-
Opinie
2 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
S
Sebastian
Pani Zofia to bardzo profesjonalna i sympatyczna higienistka. Zabieg został wykonany dokładnie i delikatnie, a cała wizyta przebiegła w miłej, spokojnej atmosferze. Zdecydowanie polecam!
• Wiktoriamed • •
-
P
Patrycja Klepacka
Polecam w 100% zabiegi higienizacji wykonywane przez Panią Zosię. Delikatność, skrupulatność, pełen profesjonalizm.
• Wiktoriamed • •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Zofia Pachura?Zofia Pachura to higienistka/higienista stomatologiczny. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Zofia Pachura oferuje usługi takie jak: Konsultacja higienistki, pakiet higienizacyjny, pakiet higienizacyjny z instruktażem, piaskowanie, Piaskowanie + fluoryzacja, scaling, Scaling + fluoryzacja, scaling + piaskowanie, trening higieny z instruktażem, higienizacja.
-
Gdzie Zofia Pachura ma swój gabinet?Zofia Pachura przyjmuje pod adresem:
- Powstańców Śląskich 58A/U2 Wrocław
-
Czy Zofia Pachura przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Zofia Pachura nie oferuje konsultacji online.
-
W jakich językach konsultuje Zofia Pachura?Języki, których używa Zofia Pachura to polski, angielski.
-
Jak Zofia Pachura umawia wizyty?Zofia Pachura używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Zofia Pachura?Zofia Pachura może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Zofia Pachura: co mówią pacjenci?2 osób dodało swoją opinię. Zofia Pachura ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Zofia Pachura?Zofia Pachura nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.