Witam. Przyjmuję tabletki antykoncepcyjne jednoskładnikowe ovulan od sierpnia, nie karmię piersią. S

1 odpowiedzi
Witam. Przyjmuję tabletki antykoncepcyjne jednoskładnikowe ovulan od sierpnia, nie karmię piersią. Stwierdzono u mnie stan przedcukrzycowy i insulinooporność. Zaczęłam brać metformax od 26 października 500mg x 2. Mam plamienia od 3 listopada do teraz są małe ale są. Czy to normalne? Co może być tego przyczyną?
Jest wiele przyczyn zaburzeń miesiączkowania objawiających się nieregularnymi plamieniami. Mogą mieć one przyczynę zarówno w lekach stosowanych przez Panią jak i zaburzeniach metabolicznych lub hormonalnych. Proszę zgłosić się na konsultację ginekologiczną i rozważyć dalszą diagnostykę lub zmianę stosowanej przez Panią metody antykoncepcji po wykluczeniu innych przyczyn w badaniu ginekologicznym i ultrasonograficznym.
Sugeruję wizytę: Konsultacja ginekologiczna + usg - 200 zł
Na wizytę można umówić się przez serwis ZnanyLekarz.pl, klikając w przycisk Umów wizytę.

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.
  • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.