Witam, mam pytanie Od tygodnia biorę vines tabletki antykoncepcyjne jednakże po zażyciu tabletki w

1 odpowiedzi
Witam, mam pytanie
Od tygodnia biorę vines tabletki antykoncepcyjne jednakże po zażyciu tabletki wystapila biegunka, nie pamiętam po jakim czasie. Nie mam pewności czy się wchlonęła, a nie wzięłam dodatkowej tabletki. Co wobec tego powinnam poczynić? Dodatkowe zabezpieczenie do końca tego opakowania?
Witam. Skonsultuj się u lekarza, który przepisał vines. Nie współżyj, albo partner niech założy prezerwatywę.

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Eksperci

Monika Duczek-Polakiewicz

Monika Duczek-Polakiewicz

Ginekolog, Lekarz w trakcie specjalizacji

Wrocław

umów wizytę
Joanna Wołoszyn-Grądzka

Joanna Wołoszyn-Grądzka

Ginekolog, Endokrynolog

Warszawa

umów wizytę
Joanna Król

Joanna Król

Lekarz w trakcie specjalizacji, Ginekolog

Warszawa

umów wizytę
Martyna Sławińska

Martyna Sławińska

Ginekolog, Lekarz w trakcie specjalizacji

Wrocław

umów wizytę

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 363 pytań dotyczących: antykoncepcja
  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.
  • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.