Od ponad miesiąca przyjmuje 150mg setaloftu oraz 25mg ketrelu, ogólnie po lekach czuję się dobrze. Moje pytanie dotyczy tego czy mogę spożywać alkohol, oczywiście nie mam na myśli jednej lampki wina tylko większą ilość, np całonocne imprezowanie. Zależy mi na odpowiedzi, bo powoli chciałabym powrócić do studenckiego życia:)
dr n. med. Jacek Kordacki
dr n. med. Jacek Kordacki
Psychiatra, Terapeuta
Łódź
Łączenie leków psychotropowych z alkoholem jest absolutnie przeciwskazane. Proszę na to spojrzeć tak: a może to dobrze, że nie może Pan pić? :)
Z wyrazami szacunku

lek. Krystyn Czerniejewski
lek. Krystyn Czerniejewski
Psychiatra, Terapeuta
Cieszyn
Czy studenckie życie musi łączyć się z "całonocnymi imprezowaniami"? Może warto pomyśleć o przyczynach dla których piszący ma przepisywane te leki?

lek. Krzysztof Gil
lek. Krzysztof Gil
Psychiatra
Kraków
Nie wolno. Grozi zgonem.

Specjaliści w zakresie usługi: farmakoterapia

Izabela Dereń-Wagemann

Izabela Dereń-Wagemann

Hematolog, Internista

Wrocław

umów wizytę
Leszek Stachaczyk

Leszek Stachaczyk

Kardiolog, Internista

Ruda Śląska

umów wizytę
Renata Gaura

Renata Gaura

Psychiatra

Wrocław

umów wizytę
Marek Kukla

Marek Kukla

Psychiatra

Wrocław

umów wizytę
Maria Chojnacka

Maria Chojnacka

Psychiatra

Warszawa

umów wizytę

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 36 pytań dotyczących choroby: farmakoterapia

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.