Miałam zdiagnozowany epizod depresyjny, przez 8 miesięcy brałam Velaxin 150. Lekarz zdecydował o zakończeniu leczenia i odstawianie leku odbyło się w następujący sposób: dawka 75+ 37,5przez 2 tygodnie, dawka 75 przez 2 tygodnie, dawka 37,5 przez 2 tygodnie. Po całkowitym odstawieniu leku mam zawroty głowy. Trwają już tydzień i powodują duży dyskomfort. Niestety lekarz jest na urlopie i nie mam kogo zapytać. Proszę o podpowiedź jak się pozbyć tego stanu.
mgr Angelika Urban
mgr Angelika Urban
Psychoterapeuta, Psycholog, Psycholog dziecięcy
Białystok
Witam. Może warto skonsultować się z innym lekarzem psychiatra. Angelika Urban, pozdrawiam

mgr Karolina Saternus
mgr Karolina Saternus
Psycholog, Psychoterapeuta, Terapeuta
Katowice
Witam,
możliwe, że ten tryb odstawiania leku, był za szybki dla Pani organizmu. Zachęcam do konsultacji z innym lekarzem psychiatrą, a w celu profilaktyki nawrotu depresji zachęcam także do skorzystania z usług psychologa, psychoterapeuty.

Życzę Pani zdrowia, pozdrawiam!
Karolina Saternus

Specjaliści w zakresie leczenia: depresja

Wojciech Zatorski

Wojciech Zatorski

Psycholog, Psychoterapeuta

Pszczyna

Dorota Hawrysz

Dorota Hawrysz

Psycholog, Psychoterapeuta

Wrocław

Joanna Wrześniowska

Joanna Wrześniowska

Psycholog, Terapeuta, Psychoterapeuta

Warszawa

Karolina Fotyga-Lipińska

Karolina Fotyga-Lipińska

Psychoterapeuta, Terapeuta

Warszawa

Magdalena Znosko

Magdalena Znosko

Psycholog, Psychoterapeuta, Terapeuta

Radom

Danuta Myłek

Danuta Myłek

Alergolog, Dietetyk, Dermatolog

Warszawa

umów wizytę

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 160 pytań dotyczących usługi: depresja

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.