Dzien dobry, zostałem ubezpieczony jako czlonek rodziny, lecz na IKP widnieje dalej brak potwierdzen

1 odpowiedzi
Dzien dobry, zostałem ubezpieczony jako czlonek rodziny, lecz na IKP widnieje dalej brak potwierdzenia ubezpieczenia. Kontaktowalem sie z NFZ i powiedziano, aby zglosic sie do osoby posiadającej dostep do ewuś, która bedzie mi mogla powiedziec czy zatwierdzono ubezpieczenie, abym mógł umówić sie na wizyte w ramach ubezpieczenia. Czy znajde tu osobę, która zechciała by pomóc ?
Dzień dobry.
Czasem ubezpieczenie staje się widoczne dopiero po kilku dniach. Jeśli ma Pan pewność, że jest ubezpieczony, może Pan już zgłosić się do wybranej poradni, w każdej na bieżąco sprawdza się aktualność ubezpieczenia. Nie polecam sprawdzania tego "w ciemno" w internecie, gdyż do sprawdzenia trzeba podać swój nr PESEL. Nawet wtedy, gdy w danej poradni Pańskie ubezpieczenie będzie niewidoczne, może Pan po prostu w formie oświadczenia potwierdzić swoje ubezpieczenie. Ale to tylko tedy , gdy jest Pan tego pewien.
Aleksandra Woźniak - Pokrzywa

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.
  • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.