Dzień dobry, Od początku września (prawie dwa miesiące) biorę lek Asertin (sertralina), rozpoczy

1 odpowiedzi
Dzień dobry,

Od początku września (prawie dwa miesiące) biorę lek Asertin (sertralina), rozpoczynając od dawki 25 mg, aż 23 września weszłam na 75 mg. Niestety niewiele mi się poprawiło i w tym wypadku lekarz zalecił zwiększenie dawki do 100 mg na dobę, co uczyniłam 5 dni temu. Już od czasu, gdy brałam 75 mg miałam silne bóle głowy, niemożliwe zmęczenie, a od czasu jak zaczęłam brać 100 mg doszły jeszcze zawroty głowy, ból głowy się zwiększył i zaczęły mnie boleć mięśnie barków.

Czy to normalne, że po takim czasie zażywania leku dalej odczuwam takie skutki uboczne? Czy one powinny mi przejść jak dłużej będę brała dawkę 100 mg?

Dodam, że leczę się na ostrą reakcję na stres, zaburzenia adaptacyjne oraz mam podejrzenie osobowości borderline.

Z góry dziękuję za pomoc.
Dzień dobry
Nie można wykluczyć iż zwiększenie dawki sertraliny spowodowało wystąpienie objawów ubocznych pod postacią zmęczenia, bólów głowy. Jezeli nasilenie tych objawów nie zmniejszy się w ciągu maksymalnie dwóch tygodni to należy podejrzewać iż Pani dolegliwości somatyczne nie mają związku z przyjmowaniem leku.
Pozdrawiam
Magdalena Skał-Mydłowska

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Eksperci

Marta Zielke

Marta Zielke

Psycholog

Łódź

Marta Rzezak

Marta Rzezak

Psycholog

Kraków

Małgorzata Niklasińska

Małgorzata Niklasińska

Psycholog, Psychoterapeuta

Polkowice

Aleksandra Krupska

Aleksandra Krupska

Seksuolog, Psycholog

Warszawa

Małgorzata Soszyńska-Romanowska

Małgorzata Soszyńska-Romanowska

Psychiatra

Bydgoszcz

Weronika Szymczyk

Weronika Szymczyk

Psycholog

Warszawa

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 135 pytań dotyczących usługi: zaburzenia psychiczne

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.