Czemu nie mam okresu od maja mam tabletki sulpiryd
lek. Sławomir Danecki
lek. Sławomir Danecki
Psychiatra
Oświęcim
Sulpiryd może powodować hiperprolaktynemie a to najczęściej hamuje miesiączki. Oczywiście zawsze też trzeba wykluczyć / potwierdzić ew. ciąże. Wskazana wizyta u Ginekologa. Przedtem proszę zrobić test ciążowy i poziom prolaktyny.

Specjaliści w zakresie usługi: farmakoterapia

Leszek Stachaczyk

Leszek Stachaczyk

Kardiolog, Internista

Ruda Śląska

umów wizytę
Piotr Domisiewicz

Piotr Domisiewicz

Psychiatra, Psychiatra dziecięcy, Seksuolog

Wrocław

umów wizytę
Renata Gaura

Renata Gaura

Psychiatra

Wrocław

umów wizytę
Marek Kukla

Marek Kukla

Psychiatra

Wrocław

umów wizytę
Kamil Chorążka

Kamil Chorążka

Psychiatra

Warszawa

umów wizytę

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 35 pytań dotyczących choroby: farmakoterapia

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.