O nas

Wiktoriamed to nagradzana klinika stomatologiczna w centrum Wrocławia, która wyróżnia się nieszablonowym podejściem do zagadnień z dziedziny stomatologii. Oferujemy pacjentom pełen zakres usług stomatologicznych włącznie z chirurgią szczękową, protetyką, estetyką oraz implantologią, prowadzący do odzyskania zdrowia, uśmiechu i pewności siebie.

Zespół WIKTORIAMED składa się głównie z lekarzy i specjalistów, którzy od wielu lat budują swoje doświadczenie i umiejętności. Na pierwszym miejscu stawiamy profesjonalizm, higienę pracy i bezpieczeństwo naszych pacjentów. Pracujemy na sprzęcie i produktach wyselekcjonowanych firm, które od lat cieszą się ogromnym zaufaniem. Bardzo istotnym elementem jest dla nas również rozwój i podnoszenie swoich kwalifikacji.

Nasi specjaliści kładą ogromny nacisk na budowanie długich i trwałych relacji z Pacjentami. Do każdego podchodzimy w pełni indywidualnie. Podczas pierwszej wizyty kompleksowej diagnostyki jamy ustnej (KDJU) Lekarz dokładnie analizuje
wszystkie aspekty związane z potrzebami Pacjenta tak, by móc dopasować możliwie najlepsze rozwiązania. Ważnym elementem naszej pracy jest dbanie o intymną i dyskretną atmosferę, dzięki której każdy w WIKTORIAMED może czuć
się bezpiecznie i komfortowo.

Nasze motto to “mniej znaczy więcej”. Staramy się aby wszystkie realizowane zabiegi były przede wszystkim zdrowe i bezpieczne. Unikamy inwazyjnych decyzji, ponieważ wiemy jak oczekiwane efekty osiągać w mniej radykalny sposób. Droga współpracy może kazać się odrobinę dłuższa i dużo bardziej wymagająca niż w przypadku innych klinik ale jednocześnie jej efekty są dużo bardziej trwałe i satysfakcjonujące.

Dzięki wrażliwości na potrzeby Pacjenta, indywidualnemu podejściu, życzliwości i empatii świadczymy fachową pomoc na najwyższym poziomie.
więcej O nas
Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
stomatologia

Stomatologia

chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna

stomatologia dziecięca

Stomatologia dziecięca

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

Opinie o specjalistach (1008)

1008 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    J

    Odmówiono wizyty przez błąd rejestracji, która nie poinformowała o konieczności przybycia wcześniej celem uzupełnienia dokumentacji medycznej. Skandaliczne potraktowanie małego pacjenta, który mocno przeżywał wizytę. Recepcja także nie poczuwała się do winy, zero przeprosin.

     • dr n. med. Iwona Grażyna Cymerman (Przywitowska) konsultacja stomatologiczna dzieci  • 

    A

    Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz, przyjechałam specjalnie do Wrocławia w celu odbycia wizyty u specjalisty. Dzień przed dostałam telefon że Pani doktor nie pasuje bo ma dużą lukę przed naszą wizytą i chciałaby przełożyć na kolejny dzień, zgodziliśmy się, kolejnego dnia telefon że jednak wizyta się nie odbędzie bo pani doktor jest chora… Wszystko pozostawiło niesmak tym bardziej że umawianie wizyt do Pani doktor na kolejne dni na znanym lekarzu nadal są aktywne…

     • dr n. med. Iwona Grażyna Cymerman (Przywitowska) konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta)  • 

    A

    Wizyta została odwołana przez specjalistę. Jesli nie ma Pani dostepnych terminów proszę aktualizować kalendarz.

     • lek. dent. Ewa Mrozowska (Orkisz) chirurgiczne usuwanie zębów zatrzymanych 8  • 

    Wiktoriamed

    Szanowna Pani, ze względu na błąd systemowy wizyta została usunięta w sobotę, jednak w niedzielę ręcznie została przywrócona. Została również od razu wysłana w tej sprawie do Pani wiadomość na Znanym Lekarzu i sms. Pani Doktor Ewa Mrozowska miała zarezerwowany termin dla Pani przez cały ten czas. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół Wiktoriamed.


    R

    Pani doktor założyła mi koronę która po 2 latach zrobiła się czarna, na szczęście mój ząb jest w porządku, problema wyłącznie kosmetyczna. Po wizycie z tego powodu rezultat jest taki że Pani doktor stara się na tym żeby pacjenci ciągle przynosili jej kasę ( co 6 mieś obowiązuje płatna kontrolna wizyta tylko u niej, gdzie indziej się nie liczy, brak gwarancji na wykonaną pracę) Moja korona założona tym "lspecjalistem" za kilkanaście tysięcy jest do wymiany moim kosztem. Jeżeli ktoś by chciał zrobić koronę i mieć spokój na lata, to napewno nie w tej Pani, a jeżeli ktoś chce ciągle robić to samo w kółko, to trafiliście dobrze

     • lek. dent. Anita Małysa Implant z koroną protetyczną  • 

    A

    Moja doświadczenie było od początku do końca bardzo złe. Potrzebowałam nowej szyny relaksacyjnej, umówiłam się przez znanylekarz i tu następuje pierwsza dziwna rzecz - żądają zaliczki żeby wizyta się w ogóle odbyła. W klinice pierwsze co chcieli zrobić to zdjęcie rtg - do wykonania szyny nie jest to potrzebne więc mimo nacisków odmówiłam. Potem w gabinecie kolejna pogadanka o tym, że jednak powinnam zrobić to zdjęcie -mimo że tłumaczyłam,że jestem tu tylko przejazdem i przyszłam w tej konkretnej sprawie. Odcisk był pobierany aż 2 razy bo za pierwszym razem dentystka nie dała rady tego dobrze zrobić. Prosiłam też żeby szyna nie nachodziła na wszystkie zęby bo w tej starej mi się to sprawdza i chcę żeby było tak samo. W dzień odbioru oczywiście okazało się że szyna nachodzi na wszystkie zęby przez co nie wszystkie zęby się stykają a ja nie jestem w stanie domknąć ust, chyba że nienaturalnie wysunę do przodu dolną szczękę - dentystka stwierdziła po prostu że muszę się przyzwyczaić…

     • lek. dent. Joanna Bandura szyna relaksacyjna  • 

    lek. dent. Joanna Bandura

    Szanowna Pani Anno,
    jest mi bardzo przykro z powodu tak krzywdzącej opinii, pomimo, że wszystkie kwestie zostały z Panią szczegółowo omówione na wizycie.
    Moim obowiązkiem, jako lekarza dentysty, jest nie tylko świadczenie usługi, na którą Pacjent się zarejestrował, ale przede wszystkim wnikliwe badanie Pacjenta (szczególnie kiedy spotykamy się po raz pierwszy) i jego edukacja (na którą zawsze poświęcam odpowiednią ilość czasu, niezależnie od celu wizyty).
    Zdjęcie radiologiczne jest formą badania profilaktycznego. Jeśli Pacjent nigdy w życiu nie miał wykonanego takiego zdjęcia, zaniedbaniem ze strony lekarza jest nie poinformowanie go o celowości jego wykonania.
    To tak, jakby Pacjentka przyszła na wizytę do ginekologa nigdy nie wykonawszy cytologii, a lekarz nie zwrócił na to uwagi i nie poinformował o potencjalnych zagrożeniach związanych z zaniechaniem wykonywania tego badania.
    Zdjęcie pantomograficzne pokazuje wszystkie zęby jednocześnie, szczękę, żuchwę, zatoki szczękowe oraz stawy skroniowo-żuchwowe, które przy konieczności szynoterapii mogą być zdeformowane.
    Dzięki temu stomatolog może ocenić całościowo stan zdrowia jamy ustnej.
    Wczesne wykrycie problemów pozwala nie tylko zidentyfikować zmiany chorobowe, takie jak próchnica, torbiele, stany zapalne, zmiany kostne czy nowotwory, które mogą być niewidoczne podczas zwykłego badania, ale również stworzyć indywidualny plan leczenia.
    O tym wszystkim została Pani poinformowana przy okazji badania, za które nie pobrałam opłaty ze względu na brak możliwości pełnej diagnostyki. Osobiście uważam to, za duży ukłon w Pani stronę, a nie chęć wyłudzenia.
    Jako Pacjent ma Pani prawo odmówić badania RTG i jak sama Pani zauważyła nie zostało ono wykonane na Pani prośbę.
    Dziękuję za zwrócenie uwagi na dwukrotne pobieranie wycisków.
    W swojej pracy zawsze stawiam na staranność i przywiązanie do szczegółów. Jeśli coś wydaje mi się niedoskonałe i uważam, że jestem w stanie zrobić jakieś zadanie lepiej, zawsze ponownie wykonuję pracę z wielką starannością, co daje najwyższą jakość, nawet kosztem dodatkowego czasu i zużycia materiałów.
    Odnosząc się do szyny - w swojej praktyce nie wykonuję szyn niepełnołukowych, bo jest to niezgodne z obecnym standardem leczenia. Takie szyny mogą wpływać jatrogennie na narząd żucia i pogłębiać proces chorobowy u Pacjenta.
    O kształcie i zakresie szyny była Pani poinformowana jeszcze przed etapem wycisków.
    Do każdego ciała obcego w jamie ustnej Pacjent musi się przyzwyczaić. Niezależnie od tego, czy jest to nowe wypełnienie, proteza, szyna, czy korona. Dzieje się tak, ponieważ organizm – a zwłaszcza układ nerwowo-mięśniowy – musi dostosować się do zmian w środowisku jamy ustnej. Jak również, mięśnie języka, policzków i warg powinny nauczyć się współpracować z nową strukturą. Utrwalenie nowych nawyków może zająć od kilku dni do kilku tygodni.
    Podczas instruktażu użytkowania szyny, podkreślam, że czas jej użytkowania wydłużamy stopniowo, aby przyzwyczaić narząd żucia do zmian.
    Życzę Pani, aby udało się w miejscu zamieszkania znaleźć specjalistę, który w pełni odpowie na Pani potrzeby. Jednocześnie mam nadzieje, że zdobyta, podczas wizyty wiedza na temat stanu zdrowia jamy ustnej zachęci, mimo wszystko, do podjęcia dalszego leczenia i pomoże w zbudowaniu relacji opartej na wzajemnym zaufaniu, zrozumieniu i współpracy – bo to podstawa skutecznego dbania o zdrowie.
    Z wyrazami szacunku,
    lek. dent. Joanna Bandura


    K

    Bardzo dziwne, nieprzyjemne miejsce, czułam się tam jak intruz. Zgłosiłam się z racji na szybki termin w awaryjnej sytuacji czyli mocno złamany ząb i konieczność natychmiastowego leczenia. Wizyta umówiona dłuższa, sytuacja znana. RTG potem przechodzimy do gabinetu, zostaje położona a ząb postukany, obejrzany i zostaje zaproszona na krzesło w celu omówienia przebiegu leczenia. Wynik - całe uzębienie do roboty (przypominam że zgłosiłam się z nagłym problemem i tylko na tym mi zależało, podkreślałam to również nie raz). Okej, cieszę się że przy okazji omówione zostały inne problemy ale po monologu pytam czy można w takim razie zacząć działać - na co dostaje odpowiedź że nie ma dziś na to czasu:) załamka. Ciężko uwierzyć że nie było to celowe. godzina minęła, 300zł za zdjęcia i pogawędkę określoną jako „omówienie leczenia całego zgryzu” czy coś takiego. Zgłosiłam się po pomoc a skończyłam z poczuciem zmarnowania czasu, szczuplejszym portfelem i wciąż połamanym zębem.

     • lek. dent. Małgorzata Zielińska Odbudowa zniszczonego zęba  • 

    H

    Wygórowana cena i bardzo niesympatyczna asystentka

     • lek. dent. Anna Chmielecka-Borusewicz konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta)  • 

    lek. dent. Anna Chmielecka-Borusewicz

    Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Staram się, aby każdy Pacjent czuł się komfortowo i był dokładnie poinformowany o kosztach leczenia przed jego rozpoczęciem.

    Odnosząc się do uwagi o mojej asystentce -chciałabym zaznaczyć, że jej prośba o zdjęcie kolczyków i odpowiednie ustawienie do zdjęcia RTG wynikała wyłącznie z troski o prawidłowe i bezpieczne wykonanie badania. Takie procedury są standardem i służą zarówno jakości diagnostyki, jak i bezpieczeństwu Pacjenta.

    Rozumiem, że każdy może mieć inne odczucia, ale nie mogę zgodzić się z zarzutem o niemiłe zachowanie – moja asystentka Pani Iza działała profesjonalnie, rzeczowo i z poszanowaniem zasad, które obowiązują w gabinecie diagnostycznym.

    Pozdrawiam


    G

    Dentysta był bardziej zainteresowany podkreślaniem swojej wiedzy niż słuchaniem moich obaw dotyczących powtarzającego się problemu z zębem. Takie lekceważenie historii pacjenta było rozczarowujące dla tak wykwalifikowanego specjalisty

     • lek. dent. Małgorzata Zielińska leczenie próchnicy  • 

    lek. dent. Małgorzata Zielińska

    Dziękuję za opinię.


    E

    Od razu pani zasugerowała koniecznosc wykonania zdjecia wszystkich zebow - gdy nie wyrazilam zgody jej diagnoza polegala na stwierdzeniu ze moze tylo ostre miejsca zeszlifowac by nie przeszkadzaly. Widzac podejscia antypatyczne pani doktor zdecydowalam sie tylkona to za bagatela 100 zl . Tak napuszonej osoby dawno nie widzialam . A zeba wyleczylam u innego lekarza bez problemu . Nie polecam

     • lek. dent. Anita Małysa Konsultacja stomatologiczna  • 

    lek. dent. Anita Małysa

    Dziekujemy za pozostawienie opinii


    M

    Przyszłam do kliniki z bolącymi dziąsłami. Zostało mi zrobione piaskowanie, które dodatkowo naruszyło dziąsła i dziś budzę się z krwawiącymi jeszcze bardziej bolącymi dziąsłami niż przed wizyta. Abstrahując od tego, że koszt skalingu i piaskowania 300 zł, tak przynajmniej jest na paragonie, przy czym zostało wykonane tylko piaskowanie.. generalnie drogo, cała wizyta 440 zł, problem nie został rozwiązany, a wręcz zaostrzony. Klient nie jest informowany o koszcie poszczególnych usług, przez co ostatecznie wizyta wychodzi koszmarnie drogo. Nie polecam.

     • lek. dent. Anita Małysa Konsultacja stomatologiczna  • 

    lek. dent. Anita Małysa

    Dziękujemy za pozostawienie opinii.
    Leczenie stanu zapalnego dziąseł to proces,którego nie da się rozwiązać na jednej wizycie.
    Pozdrawiamy serdecznie


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania