Vision-Dent

Vision-Dent

O nas

Gabinety stomatologiczne Vision-Dent w Markach i Ząbkach zapewniają pacjentom najwyższej jakości opiekę medyczną z zakresu protetyki, stomatologii zachowawczej, endodoncji, chirurgii czy pozostałych dziedzin stomatologii.
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
stomatologia

Stomatologia

chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adresy (2)

Vision-Dent
Ks. I. Skorupki 32, 05-091 Ząbki
Zobacz więcej
Vision-Dent
Fabryczna 93c, 05-270 Marki
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (890)

890 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    M

    Niestety doktor kompletnie nie trafiła z diagnozą. Trafiłam do vision dent z córką poniewaz bolał ja ząb. Siódemka. Doktor obejrzała zęby posmarowała jakimś specjalnym preparatem z czego wyszło jej że zęby są martwe. Zaleciła pantomogram i stwierdziła że wychodzą 8 ki i trzeba je natychmiast wyrwać bo nachodzą na 7 ki. Skierowała nas do chirurga też w vision dent. Zainkasowała za to 450zl. Pani chirurg obejrzała pantomogram i stwierdzila że 8 ki wychodzą ale mają dużo miejsca i nie ma potrzeby ich wyrywac. Wizyta trwała 5 minut i kolejne 150 zł. Czyli w vision dent 600 zł kosztuje sprawdzenie że zab boli bo wychodzą 8ki. Doradzam omijać szerokim łukiem. Zalecają pantomogram (młodszej córce też przy innej okazji) i nawet z niego nie potrafią odczytać co jest z zebami. Odradzam doktor i odradzam klinikę.

     • Julia Wyszomirska Konsultacja stomatologiczna  • 

    Vision-Dent

    Dzień dobry,
    Dziękuję za Pani opinię. Chciałabym wyjaśnić przebieg wizyty. W trakcie wizyty córka była z tatą, a nie z Panią, dlatego nie miałyśmy okazji się spotkać. Podczas badania klinicznego córka nie była w stanie jednoznacznie określić swoich odczuć bólowych, co uniemożliwiło precyzyjną diagnozę w oparciu wyłącznie o badanie podstawowe. W trosce o zdrowie i dobro pacjentki zaproponowałam poszerzenie diagnostyki o tomografię, na którą tata pacjentki wyraził dobrowolną zgodę po wcześniejszym poinformowaniu o kosztach.
    Mając na uwadze zdrowie pacjentki oraz holistyczne podejście do jej sytuacji, skierowałam córkę na konsultację do chirurga stomatologicznego, aby upewnić się co do dalszego postępowania. Chciałabym również zaznaczyć, że tomografia, jako część diagnostyki, została przekazana na własność Państwa i mogą Państwo ją wykorzystać także w innych konsultacjach.
    Pozdrawiamy Gabinet Vision-Dent.


    S

    Zadzwoniłam do vision dent z prośbą o umówienie wizyty bo ukryszył mi się ząb. Na moje nieszczęście trafiłam na tą Panią. Od samego progu poinformowałam, że chce znać koszty. Pani stomatolog spojrzała na ząb i stwierdziła, że nie może mi go odbudować tylko jest to praca dla protetyka, po czym chciała od razu zrobić zdjęcie zęba. Powiedziałam, że nie chce i jak się zdecyduję na zdjęcie i protetyka z tej placówki, to się zgłoszę i zapiszę. Ku mojemu zdziwnieniu Pani wystawiła mi rachunek na 100 zł. Tylko nie wiem za co, bo powiedzenie, że ząb jest martwy i słaby (o czym wcześniej sama poinformowałam) i że go nie odbuduje (trwało to jakieś 3 minuty) nie wpisuje się w żadną konsultację specjalistyczną (zresztą na taką się nie zapisywałam, a ponadto powinna mnie uprzedzić ile i za co będę płacić). Wystarczyłoby uczciwie, powiedzieć, że nawet w przypadku niepodjęcia leczenia pacjent ponosi koszt wizyty, bo jak lekarz i tak nic nie zrobi, to liczy sobie 100 zł za samo obejrzenie zęba, tymbardziej że pytałam o  koszty na początku. Jestem zszokowana takim postępowania stomatologa. Szczerze odradzam.

     • lek. dent. Julia Jarem Stomatologia zachowawcza  • 

    lek. dent. Julia Jarem

    Szanowna Pani

    Przeprowadzona została konsultacja, która trwała zdecydowanie dłużej niż 3 minuty ( nie jest możliwe w tak krótkim czasie przeprowadzenia konsultacji ) oraz zdjęcia kamerą wewnątrzustną w celu dokładnego zobrazowania Pani problemu. Następnie zgodziła się Pani na badanie rentgenowskie, które było niezbędne do oceny zęba i przedstawienia kosztorysu leczenia w zależności od tego co wyniknie ze zdjęcia.
    Przed samym zrobieniem zdjęcia zrezygnowała Pani i chciała wyjść z gabinetu.
    Konsultacja jak w większości placówkach medycznych jest usługą odpłatną, w cenniku widnieje taka informacja. Kosztorysy podawane są na wizycie po indywidualnym zapoznananiu się z problemem, z którym pacjent się zgłosił.
    Niezrozumiałym jest Pani zdziwienie, że opłata została pobrana skoro został omówiony Pani problem i możliwe leczenie.

    Z wyrazami szacunku dr Jarem


    M

    Po wizycie byłam zadowolona i myślałam, że ząb został wyleczony natomiast po krótkim czasie od wizyty miałam wrażenie że mam zdrętwiałe dziąsło nad zębem, który był leczony przez pana Maksymiliana. Od czasu do czasu miałam takie wrażenie tkliwości nad tym zębem i czasem mi się pojawiała krostka. Nie wiedziałam co to jest, nie myślałam że to jest związane z zębem. Dziś byłam na wizycie u innego stomatologa i on mi wyjaśnił, że to co mam to się nazywa przetoka, czyli stan zapalny zęba, którego mi pan Maksymilian niby wyleczył. A raczej „zaleczył”. Ząb z zewnątrz oczyszczony , bez śladu próchnicy która była ale widać zabrakło wnikliwego leczenia, np można było zaproponować zrobienie ponownego zdjęcia aby podejrzeć co się dzieje w zębie. Czeka mnie leczenie kanałowe. Szkoda mojego czasu i pieniędzy… Nie jestem zadowolona i nie polecam.

     • lek. dent. Maksymilian Karbowski  • 

    K

    Pani dr sama w sobotę bardzo miła i przyjaźnie nastawiona do pacjenta. Niestety zła analiza badania CBCT bo według niej wszystko z zębami było ok w tydzień później trafiłam z bólem do innego stomatologa gdzie okazała się spora próchnica widoczna na CBCT nawet. Konsultacja była dosyć szybka że względu na spore opóźnienie i przerwę w zabiegu innego pacjenta że względu na wykonanie przeglądu u mnie. Nie mam żadnych pretensji o opóźnienie bo to się zdarza i rozumiem.
    Mały minus na recepcji że pacjent sam się musiał dopytać o to czy długo jeszcze będzie trwał zabieg poprzedniego pacjenta bo recepcja niestety zero informacji sama z siebie mimo prawie 30-40min opóźnienia.

     • lek. dent. Małgorzata Olszewska Konsultacja stomatologiczna  • 

    A

    Dzwoniąc do gabinetu poinformowano mnie, że koszt wizyty to około 150zl. Za przegląd doktor wzięła 100zl plus 150 za lapis zęba mlecznego u 6 latka. Nie polecam uważam, że przegląd powinien być w cenie.Słaba komunikacja z doktor. Wychodziła w trakcie wizyty załatwić swoje prywatne sprawy.

     • lek. dent. Julia Jarem Stomatologia zachowawcza  • 

    lek. dent. Julia Jarem

    Szanowna Pani
    Na wizycie został wykonany dokładny przegląd oraz zaplanowano leczenie. Przedstawiono Pani szczegółowo plan leczenia.
    Wykonano lakowanie zęba a nie lapis. To są inne zabiegi.
    Nie wystąpiła sytuacja, o której Pani wspomina na temat wychodzenia Doktor z gabinetu w celu załatwiania prywatnych spraw.


    I

    Pan stomatolog miły, przyjazny dla pacjenta ale niestety diagnoza i leczenie nietrafione.

     • lek. dent. Paweł Rudnicki Konsultacja stomatologiczna  • 

    Z

    Uważam, że cena 150 zł za 5 min wizyty (jedynie sprawdzenie zębów przy pomocy lusterka) jest zdecydowanie za wysoka. Rozumiem, że ceny wizyt stomatologicznych są wysokie, jednak myślę, że zdrowy rozsądek nakazuje nie ujmowanie przeglądu w tak absurdalnej cenie.

     • Daria Andrzejewska Konsultacja stomatologiczna  • 

    M

    Pani Urszula szczegółowo wszystko wyjaśniła . Widać duże zaangażowanie . Panuje przyjazna atmosfera. Sam zabieg do przyjemnych nie należał i nie wiem czy da się go zrobić nieco delikatniej ale to jedyny minus tej wizyty - ciut delikatniej i byłoby może mniej nieprzyjemnie .

     • Urszula Matyja higienizacja  • 

    A

    Profesjonalne podejście do pacjenta. Czułam się zaopiekowana.

     • Urszula Ruszlewska higienizacja  • 

    M

    Pani Iza jest niezwykle empatyczna i profesjonalna. Zawsze pogodna, uśmiechnięta i pomocna. Z miłą chęcią wracam do Pani Izy na każdą wizytę ;)

     • Izabela Kurczak higienizacja  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania

  • Porady z jakiego zakresu oferuje Vision-Dent, Ząbki?
    Vision-Dent, Ząbki dysponuje dużym zespołem o następujących zakresach porad: stomatologia, chirurgia stomatologiczna.
  • Oferta Vision-Dent obejmuje 24 usług. Poniżej wybrane usługi świadczone przez zespół tej placówki: Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna + tomografia, chirurgiczne usuwanie zębów, konsultacja protetyczna, konsultacja implantologiczna, zdjęcia pantomograficzne, usunięcie zęba wielokorzeniowego, leczenie stomatologiczne w znieczuleniu ogólnym, Leczenie w narkozie (znieczulenie ogólne), konsultacja stomatologiczna dzieci.
  • Nie, Vision-Dent obecnie nie oferuje konsultacji online.
  • Vision-Dent ma zawsze aktualny kalendarz na ZnanyLekarz. Wystarczy, że wybierzesz termin, który najbardziej Ci odpowiada. Umówienie wizyty jest darmowe, a przed wizytą otrzymasz przypomnienie.
  • Vision-Dent może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
  • 890 osób dodało swoją opinię o placówce Vision-Dent. Średnia ocena placówki to 5 gwiazdek (out of 5).
  • Vision-Dent ma 2 różnych lokalizacji. Możesz odwiedzić ich pod 2 adresami:
    • Ks. I. Skorupki 32 Ząbki
    • Fabryczna 93c Marki