Kukułek 45, 41-200 Sosnowiec
Opieka Koordynowana w Podstawowej Opiece Zdrowotnej:
- diabetologia
- endokrynologia
- nefrologia
- pulmonologia
21/12/2025
Kukułek 45, 41-200 Sosnowiec
Opieka Koordynowana w Podstawowej Opiece Zdrowotnej:
- diabetologia
- endokrynologia
- nefrologia
- pulmonologia
21/12/2025
Sprzęt
Języki
881 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Nie polecam. Wizyta prywatna, a lekarz spóźniła się ponad 30 minut bez żadnej informacji czy przeprosin. Sama konsultacja trwała mniej niż 5 minut. Pani doktor była wyraźnie niezainteresowana, słuchała niedbale i nie zaangażowała się w rozmowę. Nie otrzymaliśmy żadnych konkretnych informacji ani zaleceń. Wyszliśmy z poczuciem straconego czasu i pieniędzy. Nigdy wcześniej nie żałowałam wydanych środków na wizytę tak bardzo, jak tym razem. Zdecydowanie nie polecam.
Uni-Med Centrum Medyczno-Stomatologiczne
Szanowna Pani,
Bardzo nam przykro, że wizyta nie spełniła Pani oczekiwań i pozostawiła tak negatywne wrażenie. Zależy nam na wysokim standardzie usług oraz szacunku do czasu każdego Pacjenta, dlatego opisana przez Panią sytuacja absolutnie nie powinna mieć miejsca.
Przepraszamy za opóźnienie oraz brak informacji — będziemy to wewnętrznie wyjaśniać, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Przykro nam również, że konsultacja została odebrana jako niezaangażowana – to dla nas bardzo ważny sygnał, który przekażemy lekarzowi prowadzącemu.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Recepcjonistka powiedziała, że dzwoniła do mnie, żeby uprzedzić o nieobecności lekarza, ale nie miałam żadnych połączeń (można sprawdzić mój numer u pracownika pod numerem telefonu ### ### ### ###).
Straciliśmy czas i pieniądze na taksówkę, za którą nikt nam nie zwróci pieniędzy.
Uni-Med Centrum Medyczno-Stomatologiczne
Wizyta została ANULOWANA przez portal ZnanyLekarz dzień wcześniej, czyli 10 lipca. Dodatkowo próbowaliśmy się wielokrotnie skontaktować telefonicznie. Żadne polaczenie nie zostało odebrane. Może z powodu trudności językowych nie odbierał Pan telefonu. Tłumacz Google dobry jest w pisaniu (np. opinii), ale w rozmowie telefonicznej jest trudniej.
Oto fragment dyskusji na czacie portalu ZnanyLekarz:
„jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się na zaznaczenie wizyty, podaj powód jej odwołania, a jeśli otrzymałeś nową wizytę, również powinna zostać odwołana, także jeśli lekarz jest chory, zaznacz to w kalendarzu, aby inni pacjenci nie można się umówić, zazwyczaj odbywa się to w innych krawężnikach (…)
Nie widzę sensu marnowania czasu na rozmowy telefoniczne, bo... Spędziłem już ponad godzinę dochodząc do Ciebie i to jest czas, w którym nikt do mnie nie wróci”
Tymi słowy potwierdza Pan, że nie odbiera połączeń telefonicznych, ponieważ jest to „marnowanie czasu”. Zatem jak mieliśmy Pana poinformować o chorobie lekarza ? Może warto dostosować się do zasad panujących w kraju, w którym się przebywa, nauczyć się podstaw języka lub wrócić do siebie, gdy trudno się jest zasymilować.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Byłem umówiony do Pani Doktor Adamczak po kilku minutowej wizycie nie stwierdziła jasno co to może być natomiast przepisała maść i lek przeciwirusowy żadne z tych lekarstw nie zadziałało mało tego miałem udać się na oględziny sprawdzić czy problem zniknął bądź znika i miałem pojawić się w określonych godzinach między 9 - 11 przyjechałem o 10:20 natomiast okazuje się że pani Doktor pojechała z powodu braku pacjentów nie pamiętając o tym że była umówiona ze mną co mogę powiedzieć pani miła natomiast leczenie nieskuteczne drugi raz bym nie poszedł
Uni-Med Centrum Medyczno-Stomatologiczne
Przykro nam, że spotkałeś problemy podczas wizyty. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli to wyjaśnić i rozwiązać Twój problem. Dziękujemy.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Pani dr odmówiła wyrwania pękniętego zęba i odesłała mnie do chirurga. No i ok, rozumiem, że tak może być. Ale zapłaciłem za tą informację 200 zł bo na tyle wyceniła Pani dr 5 minutową wizytę. Tragedia.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Nie jestem zadowolona z wizyty mojego dziecka u pana doktora. Lekarz usunął dwa mleczne zęby, nie mówiąc ile to będzie kosztowało, a gdybym wiedziała wcale bym się na to nie zgodziła, zwłaszcza, że przy drugim zębie nie była to pilna sprawa.
lek. dent. Krzysztof Zieliński
Droga Pani, dziecko zostało przyjęte przeze mnie w drodze wyjątku, gdyż nie zajmuję się leczeniem dzieci. Leczenie było wykonane skutecznie, a cena zgodna z cennikiem dostępnym na stronie internetowej. Jeżeli cena usługi jest zbyt wygórowana to proszę korzystać z usług gabinetów NFZ.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
mam niesmak po wizycie u Pana doktora całą wizyta trwała 11min zapisałem się na leczenie a otrzymałem kolejny termin i chyba najdrożej czyszczenie kamienia. Zęby dalej bolą a ja jestem uboższy o 200 zł (bez rachunku)
lek. dent. Krzysztof Zieliński
Szanowny Panie,
bardzo mi przykro, że jest Pan niezadowolony z wizyty w moim gabinecie.
Za pośrednictwem portalu ZnanyLekarz.pl mówił się Pan na konsultację stomatologiczną bez pojęcia leczenia w cenie 100zł. Podczas konsultacji zdecydował się Pan na usunięcie złogów nazębnych - skaling ultradźwiękowy (koszt 150 zł).
Zabieg został wykonany i umówił się Pan na kolejną wizytę na 3 sierpnia. Osoba niezadowolona nie umawia się na kontynuację lecenia.
Tymczasem dzisiaj, napisał Pan swoją opinię. Wobec takiej opinii skontaktowałem się dzisiaj z Panem i zapytałem o zaplanowaną wizytę. Okazuje się, że Pan nie przyjdzie. Ale gdyby nie mój telefon do Pana, dowiedzielibyśmy się o Pana nieobecności dopiero 3 sierpnia.
Co do rachunku - każdy pacjent otrzymuje paragon z kasy fiskalnej, a nie rachunek. Jedynie na wniosek pacjenta rejestracja wystawia fakturę do paragonu, która może być wydrukowana do odbioru lub przesłana e-mailem.
Co do kosztów - łatwo je zsumować : konsultacja bez podjęcia leczenia 100zł + skaling ultradźwiękowy 150zł = 250 zł. Pan zapłacił 200zł. Skąd to oburzenie ?
Pozdrawiam KZ.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Lekarz został mi polecony przez dermatologa. Niestety ja nikomu nie polecę. Zabieg usunięcia znamienia na plecach. Wizyta bez rozmowy w trakcie. Bez wyjaśnień. Pani doktor bardziej była zainteresowana swoimi prywatnymi sprawami i tym co się dzieje w jej telefonie niż pacjentem. Wycięte i następny. Bez informacji co do wizyty kontrolnej, zmian opatrunku, pielęgnacji rany, sciagniecia szwów. Po dwóch tygodniach zabieg ściągnięcia szwów przeprowadzony przez pielęgniarkę, nie zauważyłem chęci do kontroli rany przez lekarza.
Nie wiem, czy to że blizna ma obecnie przerosty wynika z jakości zabiegu, pielęgnacji, czy cech osobniczych, bo niestety nikt ze mną nie miał ochoty rozmawiać. To jedno z moich najgorszych doświadczeń z lekarzem od dłuższego czasu.
Nie polecam.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Najszybciej i najgorzej wydne 400 zł ever. Córka kuleje na jedną nóżkę ma 1.5 roki i zero zaleceń co dalej robić oprócz podawania leków przeciwbólowych. O usg sama musialam się upomnieć i za minutowe usg dodatkowo 170zł.
Uni-Med Centrum Medyczno-Stomatologiczne
Przykro nam z powodu Pani odczucia. Prosimy zaufać lekarzowi, który ma bardzo duże doświadczenie w dziedzinie ortopedii i preluksacji. W badaniu USG obraz stawów biodrowych okazał się prawidłowy stosownie do wieku.
Dziękujemy za podzielenie się opinią.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Wizyta trwała może z 20 minut nie wniosła kompletnie nic co do dalszego mojego leczenia mam iść do urologa nie zostały mi nawet przepisane środki przeciwbólowe...dajcie spokój za 300 zł omijać szerokim łukiem... pierwszy i ostatni raz...
Uni-Med Centrum Medyczno-Stomatologiczne
Przykro nam słyszeć, że wizyta nie spełniła oczekiwań.
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Jak oceniam wizytę? Wróciłam do domu rozżalona i zażenowana. Co prawda Pan doktor był bardzo uprzejmy, jednak jego konsultacja kompletnie nic nie wniosła. Przyszłam w celu konsultacji torbieli wykrytej jakiś czas temu podczas badania USG. Pan dr jedynie przeczytał opis tamtego badania, po czym stwierdził, że nie jest zbyt szczegółowy. Zerknął na wyniki krwi, zlecił „kiedyś przy okazji” zbadać mocz i dodatkowy parametr z krwi. A w celu oceny torbieli mam się udać do innego, poleconego przez dr specjalisty. Podsumowując - wizyta bez wartości dla mnie, nadal nie wiem czy powinnam się martwić czy nie, a 300 zł poszło z portfela. Spodziewałam się, że dr chociaż mnie zbada i sam oceni obraz USG, niestety nic takiego nie miało miejsca. Czuję wielki zawód po tej wizycie, bo jednak od specjalisty z takim tytułem oczekiwania są większe…
Uni-Med Centrum Medyczno-Stomatologiczne
Przykro nam, że odczuwała Pani rozczarowanie. Chcielibyśmy rozwiązać ten problem, więc prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Cenimy Panią jako pacjentkę i pragniemy Pani pomóc.