O nas

O nas

Eskulap należy do pionierów i liderów prywatnej opieki medycznej w regionie. Początki naszej działalności sięgają początku lat 90 XX wieku, w 2001 uruchomiliśmy pierwsze w Bydgoszczy i Regionie Kujawsko-Pomorskim Centrum Chirurgii Jednodniowej.

W styczniu 2012 roku utworzyliśmy nowoczesny ośrodek medyczny – Szpital Eskulap – Centrum Leczenie Chorób Serca i Naczyń w Osielsku. Innowacyjne technologie medyczne zostały zakupione dzięki dofinansowaniu z programów Unii Europejskiej Innowacyjna Gospodarka oraz Inteligentny Rozwój.

Specjalizujemy się we flebologii, chirurgii naczyń i kardiologii ale również w dziedzinach zabiegowych, jak chirurgia ogólna, urologia, ginekologia, ortopedia, neurochirurgia czy laryngologia. Działamy z myślą o pacjentach, którzy oczekują kompleksowego leczenia przez doświadczonych lekarzy, wykorzystujących najnowsze zdobycze medycyny.
Jakość leczenia i bezpieczeństwo pacjentów to nasz priorytet.

Należymy do elitarnego grona polskich szpitali akredytowanych przez Ministra Zdrowia
Od 2013 roku nieprzerwanie należymy do grona 10. najlepszych szpitali regionu w rankingu szpitali Rzeczpospolitej i CMJ
Od 2014 roku znajdujemy się w pierwszej 100. najlepszych szpitali w Polsce w rankingu szpitali Rzeczpospolitej i CMJ
Bierzemy udział w programie Bezpieczny Szpital
Posiadamy certyfikat ISO 9001:2015,
Posiadamy certyfikaty ISO/IEC 27001:2013.
Posiadamy certyfikat „Szpital bez bólu”

Leczymy Pacjentów ubezpieczonych w:

NFZ
PZU, Polmed, Compensa i innych ubezpieczalniach …
Wykonujemy świadczenia w ramach usług odpłatnych.

Nasz Zespół:

Nasz zespół tworzy ponad 80 lekarzy i ponad 100 pracowników innych specjalności medycznych.

Korzystając z innowacji technologicznych, stale pogłębiamy swoją wiedzę i umiejętności. Dzięki temu, trafne diagnozy i skuteczne, małoinwazyjne metody leczenia, pozwolą Tobie szybko i komfortowo powrócić do zdrowia.
więcej O nas
Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
chirurgia naczyniowa

Chirurgia naczyniowa

chirurgia

Chirurgia

ortopedia

Ortopedia

neurochirurgia

Neurochirurgia

urologia

Urologia

ginekologia

Ginekologia

kardiologia

Kardiologia

fizjoterapia

Fizjoterapia

chirurgia dziecięca

Chirurgia dziecięca

neurologia

Neurologia

laryngologia

Laryngologia

dietetyka

Dietetyka

angiochirurgia

Angiochirurgia

dermatologia

Dermatologia

psychiatria

Psychiatria

psychologia

Psychologia

okulistyka

Okulistyka

pediatria

Pediatria

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adresy (2)

Szpital Eskulap
Koperkowa 2, 86-031 Osielsko
Ubezpieczenia
Zobacz więcej
Szpital Eskulap
ul. Cicha 41, 85-650 Bydgoszcz
Ubezpieczenia
  • Compensa
  • NFZ
  • POLMED
  • PZU Zdrowie
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (1257)

1257 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    K

    Ja niestety nie mam dobrych doświadczeń. Za mną trudna historia starania się o dziecko. Na pierwszej wizycie dr zasugerowała mi, aby pojechać do lekarza ginekologa do Płocka, co w gruncie rzeczy nic nie wniosło do mojego leczenia poza stratą czasu i pieniędzy, bo po wywiadzie lekarz ten stwierdził że szanse na ciążę tylko z iv (co już doskonale wiedziałam) i polecił klinikę w Czechach (o której tez wspominała dr Kłyszejko, wiec po co był ten wyjazd?) Kiedy pojawiły się problemy w ciąży i trafiłam do szpitala, bardzo trudny kontakt z panią dr, byłam przerażona, a pani doktor ani nie odbierała telefonu ani nie odpisywała na wiadomości, czułam że jestem zostawiona sama sobie. Ciąży nie udało się uratować i wiem że to niczyja wina, jednak w takich sytuacjach komunikacja z autorytetem była dla mnie niezwykle ważna a to zawiodło.

     • dr n. med. Joanna Kłyszejko prowadzenie ciąży  • 

    dr n. med. Joanna Kłyszejko


    Szanowna Pani Katarzyno

    Przykro mi, że Pani doświadczenia związane z leczeniem oraz przebiegiem ciąży były dla Pani trudne i obciążające emocjonalnie.

    Odnosząc się do kwestii konsultacji w klinice w Płocku – rekomendacje dotyczące dodatkowej opinii są zawsze podyktowane chęcią zapewnienia pacjentce jak najszerszego spojrzenia na możliwości diagnostyczne i terapeutyczne, szczególnie w sytuacjach złożonych i obciążonych długą historią leczenia.

    Jeśli chodzi o kontakt w czasie hospitalizacji
    W sytuacjach nagłych i szpitalnych opiekę nad pacjentką przejmuje zespół dyżurny, który ma pełny dostęp do dokumentacji i możliwość podejmowania decyzji medycznych
    Każdego dnia otrzymuje wiele wiadomości e-maili, telefonów
    Mimo szczerych chęci nie jestem w stanie być w stałym kontakcie z pacjentką
    W sytuacjach nagłych zawsze można kontaktować się przez rejestrację szpitala Eskulap

    Jest mi przykro z powodu Pani straty
    Życzę Pani dużo siły i spokoju na dalszej drodze


    Z wyrazami szacunku
    Joanna Kłyszejko


    Bardzo nieprofesjonalne podejście, bardzo niemiły kontakt z pacjentem, brak żadnego wywiadu na pierwszej wizycie.

     • dr n. med. Arkadiusz Grubecki konsultacja kardiologiczna  • 

    Szpital Eskulap

    Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią.
    Jest nam bardzo przykro, że wizyta u dr Arkadiusza Grubeckiego nie spełniła Pani/Pana oczekiwań, a sposób kontaktu oraz przebieg konsultacji zostały odebrane jako nieprofesjonalne. Każdy pacjent ma prawo czuć się wysłuchany, zrozumiany i potraktowany z szacunkiem — dlatego takie sygnały traktujemy bardzo poważnie.
    Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się opisanej sytuacji i wyjaśnić ją z pełnym zaangażowaniem.
    Będziemy wdzięczni za kontakt z Działem Obsługi Pacjenta Szpitala Eskulap:
    reklamacje@szpitaleskulap.pl
    Dziękujemy za zgłoszenie — każda taka informacja pomaga nam podnosić jakość opieki i komunikacji z pacjentami.
    Agnieszka, Dział Obsługi Pacjenta – Szpital Eskulap


    J

    To nie była pierwsza wizyta u Pani doktor, ale każda przebiega w bardzo miłej i rzeczowej atmosferze. Dziękuję!

     • lek. Monika Kula USG jamy brzusznej  • 

    Szpital Eskulap

    Panie Januszu, dziękujemy serdecznie za tak miłą opinię.
    Cieszymy się, że Pani Doktor Joanna Wiśniewska–Szmyt okazała profesjonalizm, empatię i zaangażowanie, a wizyta przebiegła w atmosferze zaufania.
    To dla nas ogromna radość, że pacjenci czują się wysłuchani i otoczeni troską.
    Agnieszka, Dział Obsługi Pacjenta – Szpital Eskulap


    P

    Usługa nie wykonana.

    Umówiłem poprzez "znany lekarz" usługę Holter EKG. W komentarzach do wizyty napisałem dodatkowo od siebie "Założenie Holtera EKG". Nikt chyba tego tam nawet nie czyta.
    Dojechałem prasie 70km. Byłem przed czasem ponad godzinę i zauważyłem, że lekarz wychodzi raz na pół godziny wołać kolejnego pacjenta nawet jeśli wizyta trwała minutę. Po czym gdy nadeszła moja kolej to mi oświadczył, że to nie on jest od Holtera a recepcja. W recepcji się dowiedziałem, że Holterow nie ma. I że nie umawia się ich przez internet.

    Stracona kupa czasu i trochę pieniędzy na dojazd.

    Ogólne odczucie obcesowosci i kompletnego braku empatii oraz brak poszanowania czasu pacjenta.

     • dr n. med. Arkadiusz Grubecki Holter EKG  • 

    Szpital Eskulap

    Panie Pawle, Dziękujemy za przekazanie opinii.
    Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji i niedogodności związanych z umówieniem wizyty. Uprzejmie wyjaśniamy, że badanie Holter EKG nie jest usługą dostępną do bezpośredniego umawiania poprzez portal „Znany Lekarz”. Ze względu na ograniczoną liczbę urządzeń badania są planowane indywidualnie – wyłącznie poprzez kontakt z rejestracją Szpitala Eskulap.
    Rozumiemy rozczarowanie związane z zaistniałą sytuacją i zapewniamy, że informacja o zasadach umawiania tego typu badań zostanie ponownie zweryfikowana w systemie, aby uniknąć podobnych nieporozumień w przyszłości.
    Przepraszamy za niedogodność i dziękujemy za zwrócenie uwagi.
    Życzymy dużo zdrowia.
    Agnieszka, Dział Obsługi Pacjenta – Szpital Eskulap


    A

    Wydałam 300 zł i wyszłam bez żadnych konkretnych informacji mimo to, że mój rezonans głowy wykazał pewne nieprawidłowości. Dowiedziałam się jedynie, że to problem laryngologiczny i mam udać się do laryngologa. Niestety Pan Doktor nie wzbudził mojego zaufania.

     • lek. Andrzej Kościałkowski Konsultacja neurologiczna  • 

    Szpital Eskulap

    Szanowna Pani,
    dziękujemy za przesłanie opinii. Przykro nam, że wizyta u Pana Andrzeja Kościałkowskiego nie spełniła Pani oczekiwań i że odczuła Pani brak wystarczających informacji dotyczących wyniku badania.
    Każda konsultacja opiera się na ocenie dostępnej dokumentacji oraz wywiadzie lekarskim. Jeśli specjalista, analizując wynik rezonansu, uznaje, że zmiany mogą mieć charakter laryngologiczny – jego obowiązkiem jest pokierowanie pacjenta do odpowiedniego specjalisty, który posiada narzędzia diagnostyczne i kompetencje do dalszej oceny i leczenia w danym zakresie.
    Zależy nam, aby każda wizyta była dla pacjenta wartościowa, dlatego dziękujemy za podzielenie się swoją opinią – zostanie ona przekazana do wewnętrznej analizy. W razie potrzeby pozostajemy do dyspozycji.
    Agnieszka, Dział Obsługi Pacjenta – Szpital Eskulap


    M

    Umówiłam mojego tatę do doktora, ale były to pieniądze wyrzucone w błoto. Lekarz w niczym nie pomógł. Stracony czas

     • lek. Radosław Zaborowski konsultacja neurochirurgiczna  • 

    Szpital Eskulap

    Pani Miro, dziękujemy za przesłanie opinii. Przykro nam, że wizyta u Pana Radosława Zaborowskiego nie spełniła oczekiwań Pani Taty, a konsultacja została odebrana jako niesatysfakcjonująca.
    Każda konsultacja medyczna opiera się na indywidualnej ocenie stanu zdrowia pacjenta oraz analizie dostępnej dokumentacji. Zdarza się, że już na etapie wizyty lekarz – kierując się swoją wiedzą i doświadczeniem – uznaje, że w danym momencie nie ma wskazań do wdrożenia konkretnego leczenia.
    Jeśli mają Państwo wątpliwości co do przebiegu wizyty, zachęcamy do skonsultowania się z lekarzem prowadzącym lub umówienia się na wizytę kontrolną. Zależy nam, aby każdy pacjent czuł się właściwie zaopiekowany i miał pełne zrozumienie zaproponowanego postępowania.
    Agnieszka, Dział Obsługi Pacjenta – Szpital Eskulap


    S

    Niestety ale jestem zażenowana przebiegiem wizyty. Do gabinetu weszłam o godzinie 14:25 a o godzinie 14:33 z niego wychodziłam. Moja pierwsza wizyta u Pani Doktor a jedyne pytania które padły w moim kierunku to:
    1. Pani nazwisko?
    2. Co Panią tu sprowadza?
    3. Czy robiła Pani jakieś badania?
    Zero przeprowadzonego wywiadu czy były jakieś porody lub o miesiączki. A badanie? Bylo tylko dopochwowe natomiast samego ginekologicznego na fotelu brak.
    Wizyta prywatna ktora nie kosztuje mało a gorzej niż na NFZ. Nie polecam!

     • dr n. med. Joanna Kłyszejko Inny  • 

    Szpital Eskulap

    Pani Sandro,
    dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że wizyta u Pani Joanny Kłyszejko nie spełniła Pani oczekiwań.
    Każda konsultacja medyczna jest dostosowywana do indywidualnych potrzeb pacjentki, zgłaszanego problemu oraz przedstawionej dokumentacji. Czas trwania wizyty, zakres badania czy forma wywiadu mogą się różnić – nie świadczą jednak o braku zaangażowania, a o ocenie klinicznej dokonanej przez lekarza w konkretnej sytuacji.
    Jednocześnie dziękujemy za zgłoszenie swoich uwag. Każda informacja zwrotna jest dla nas istotna i pomaga nam stale podnosić jakość świadczonych usług.
    Agnieszka, Dział Obsługi Pacjenta – Szpital Eskulap


    T

    Pan doktor na prywatnej wizycie kazał iść do Przychodni państwowej na EKG ponieważ nie wychodziło mu na tej, echo stwierdził że nie zrobi bo było robione 3 lata temu i było ok. ( stan zdrowia po chemii 4 miesiące temu i raku piersi żle samopoczucie , ból w klatce się ostatnio nasilił , ) mimo zgłaszanej potrzeby uznał że nie będzie robił… oceniam bardzo źle wizytę za którą trzeba było zapłacić 250 zł . Za jego czas w gabinecie … kompletnie bezsensowny… zdecydowanie nie polecam!!!! Teraz muszę szukać innego kardiologa , stracony czas dla mnie i pieniądze ,

     • dr n. med. Arkadiusz Grubecki Inny  • 

    Szpital Eskulap

    Szanowna Pani Tereso,
    dziękujemy za przesłanie opinii. Przykro nam, że wizyta u Pana Arkadiusza Grubeckiego nie spełniła Pani oczekiwań.
    Każda konsultacja lekarska opiera się na indywidualnej ocenie stanu zdrowia pacjenta oraz dokumentacji medycznej, która może skutkować decyzją o potrzebie poszerzenia diagnostyki lub jej przesunięcia na późniejszy etap – zgodnie z wiedzą i odpowiedzialnością lekarza.
    Rozumiemy, że sytuacja mogła być dla Pani rozczarowująca. Zgłoszone uwagi są dla nas istotne i będą wykorzystane do analizy wewnętrznej.
    W razie potrzeby zachęcamy do kontaktu z naszą placówką w celu dalszego wyjaśnienia sprawy.
    Agnieszka, Dział Obsługi Pacjenta – Szpital Eskulap


    E

    Badanie USG Dopler wykonane tylko po żyle odpiszczelowej bez uwzględnienia tylnej strony łydek gdzie też mam żylaki..Uważam że jak na prywatną wizytę to nie było to kompletne badanie co potwierdziło sie na badaniu u innego Lekarza..Nie polecam

     • lek. Katarzyna Piotrowska-Juszczak Konsultacja + USG doppler kończyn - żył lub tętnic (2 kończyny / 1 układ)  • 

    Szpital Eskulap

    Pani Ewo, dziękujemy za przesłanie opinii. Przykro nam, że wizyta u Pani Katarzyny Piotrowskiej-Juszczak nie spełniła Pani oczekiwań. Uprzejmie przypominamy, że kwalifikacja do zabiegu odbyła się 18 grudnia 2024, sam zabieg wykonano 16 stycznia 2025, a 17 lutego przeprowadzona została bezpłatna wizyta kontrolna, której celem była ocena efektów samego zabiegu.

    Z treści opinii wynika, że weryfikacja badania miała miejsce podczas konsultacji u lekarza spoza naszej placówki, ponad pół roku po wizycie kwalifikacyjnej i zabiegu. W przypadku przewlekłej niewydolności żylnej – będącej schorzeniem o charakterze postępującym i przewlekłym – mogą pojawiać się nawroty objawów, mimo prawidłowo przeprowadzonego leczenia.

    Rozumiemy, że mogła Pani odczuć rozczarowanie. Pani opinia została przez nas przyjęta i traktowana z należytą powagą. Jesteśmy otwarci na dalsze wyjaśnienia – w razie potrzeby zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z placówką.
    Zespół Szpitala Eskulap


    E

    Z całym szacunkiem ale Pan Dr.bardzo nieprofesjonalnie i nie poważnie potraktował mnie w związku z moim niezadowoleniem po laserowym zabiegu usuwania żylaków..Nie zostałam wysłuchana tylko atakowana "wykładem" na temat mojej postępującej niewydolności żylnej..Nie zostałam poinformowana przed zabiegiem że wznowa żylaków po zabiegu może nastąpić juz po 3 miesiącach ..Do dzis nie wierze jak można tak byle jak potraktować pacjenta...

     • dr n. med. Michał Molski konsultacja flebologiczna + USG  • 

    dr n. med. Michał Molski

    Szanowna Pani ES dziękuję Pani za umieszczenie swojej krytycznej opinii. Mam nadzieję, że moja publiczna odpowiedź pozwoli Pani a także innym pacjentom oczekującym niesamowitych efektów leczenia uniknąć frustracji oraz pozwoli racjonalnie podejmować decyzji o poddaniu się operacjom.

    Z całym szacunkiem dla ES, która nie ma odwagi występować pod swoim nazwiskiem.
    Po pierwsze nie operowałem tej pacjentki. W związku z niezadowoleniem z zabiegu wykonanego przez innego lekarza w ramach postępowania rekalamacyjnego w placówce w której pracuję przyjąłem pacjentkę na bezpłatną wizytę. Pacjentka spodziewała się, że 3 miesiące po jednym zabiegu znikną z nóg wszystkie żylaki. Głównym zarzutem kierowanym do lekarki wykonującej zabieg było rzekome niepoinformowanie o tym jak wygląda zabieg i proces gojenia, a w szczególności to że może wymagać dodatkowych zabiegów. Cierpliwie wysłuchałem pacjentkę i rzeczowo wyjaśniłem jej jak przebiega przewlekła choroba żylna i jak wygląda proces leczenia żylaków. Podkreśliłem, że stosowane obecnie najskuteczniejsze metody ablacji żylaków mają około 10% wskaźnik niepowodzeń oraz że najczęściej proces leczenia żylaków jest wieloetapowy oraz że z powodu przewlekłego charakteru choroby może dochodzić do nawrotu żylaków. Z tego powodu po operacjach żylaków konieczne są wizyty kontrolne aby szybko identyfikować wznowy i wykonywać zabiegi uzupełniające. Nawroty żylaków po operacjach są spowodowane czynnikami genetycznymi, otyłością, siedzącym trybem życia i brakiem stosowania kompresjoterapii.
    Na stawiany lekarce zarzut niepoinformowania pacjentki o możliwości kolejnych zabiegów zapytałem czy przed zabiegiem otrzymała kartę informacyjną o planowanym zabiegu ablacji żylaków i czy podpisała zgodę na wykonanie zabiegu oraz czy miała możliwość rozmowy z chirurgiem przed operacją i odpowiedzi na pytania. Na wszystkie pytania pacjentka odpowiedziała twierdząco.W obu tych dokumentach znajdują się informacje o tym, że w procesie leczenia pacjent może wymagać kolejnych zabiegów. Pacjentka stwierdziła, że ona na medycynie się nie zna, takich rzeczy nie czyta i od lekarza oczekuje, że będzie wiedział co zrobić.
    Po dokładnym zbadaniu pacjentki i wykonaniu badania USG doppler nie stwierdziłem aby po zabiegu wystąpiły powikłania, efekt zabiegu odpowiadał temu które wynikał z zakresu operacji, w szczególności: poddane ablacji pnie żylne były niedrożne, część żylaków była w trakcie wchłaniania a część żylaków kwaloifikowała się do ewentualnego dalszego leczenia, ponadto stwierdziłem pojawiły się nieopisywane wcześniej źródła żylaków. Na podstawie badania przedstawiłem pacjentce dalsze możliwości leczenia i wobec deklarowanej utraty zaufania do lekarki zaproponowałem podjęcie się tego leczenia.

    Na koniec odniosę do zarzutu kierowanego w moją stronę czyli niewysłuchania i "atakowania" wykładem. Absolutnie się nie zgadzam z zarzutem, wizyta trwała około 40 minut, dałem Pani pełną swobodę aby przedstawić zarzuty kierowane do lekarki, opowiedzenie o swoich frustracjach oraz przeprowadzić wywiad i badania kliniczne oraz USG doppler. Ponieważ Pani głównym zarzutem był brak otrzymania informacji o leczeniu to naturalnym priorytetem tej wizyty było przekazanie Pani pełnych informacji o przewlekłej chorobie żylnej oraz przebiegu procesu leczenia i rokowaniu. Takie informacje przekazuję każdemu pacjentowi z przewlekłą chorobą żylną i pierwszy raz spotykam się z zarzutem abym kogoś w ten sposób atakował. Wolę atakować pacjentów rzetelną informację o chorobie niż być oskarżanym o niedoinformowanie ani tym bardziej wysłuchiwać nieuzasadnionych roszczeń.
    dr n.med Michał Molski


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania

  • Porady z jakiego zakresu oferuje Szpital Eskulap, Osielsko?
    Szpital Eskulap, Osielsko dysponuje dużym zespołem o następujących zakresach porad: flebologia, chirurgia naczyniowa, chirurgia, ortopedia, neurochirurgia, urologia, ginekologia, kardiologia, interna, fizjoterapia, radiologia, onkologia, endokrynologia, chirurgia dziecięca, proktologia, neurologia, gastrologia, laryngologia, reumatologia, dietetyka, logopedia, diabetologia, angiochirurgia, angiologia, dermatologia, diagnostyka, rehabilitacja medyczna, pulmonologia, wenerologia, ultrasonografia, psychiatria, psychologia, alergologia, okulistyka, bariatria, dermatologia dziecięca, diabetologia dziecięca, Elektroradiologia, endokrynologia dziecięca, endokrynologia ginekologiczna, fizjoterapia dziecięca, gastrologia dziecięca, hipertensjologia, laryngologia dziecięca, nefrologia, ortopedia dziecięca, pediatria, podologia, położnictwo.
  • Oferta Szpital Eskulap obejmuje 146 usług. Poniżej wybrane usługi świadczone przez zespół tej placówki: konsultacja urologiczna + USG transrektalne prostaty (TRUS), konsultacja urologiczna + USG prostaty przez powłoki brzuszne, konsultacja urologiczna + usg moszny + usg transrektalne prostaty (TRUS), konsultacja urologiczna + leczenie, Konsultacja urologiczna + USG, chirurgia ortopedyczna, operacja nadgarstka, operacja przykurczu Dupuytrena, operacja ścięgna, endoproteza stawu.
  • Nie, Szpital Eskulap obecnie nie oferuje konsultacji online.
  • Szpital Eskulap ma zawsze aktualny kalendarz na ZnanyLekarz. Wystarczy, że wybierzesz termin, który najbardziej Ci odpowiada. Umówienie wizyty jest darmowe, a przed wizytą otrzymasz przypomnienie.
  • Szpital Eskulap może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
  • 1257 osób dodało swoją opinię o placówce Szpital Eskulap. Średnia ocena placówki to 5 gwiazdek (out of 5).
  • Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Szpital Eskulap: NFZ, Compensa, POLMED, PZU Zdrowie Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.
  • Szpital Eskulap ma 2 różnych lokalizacji. Możesz odwiedzić ich pod 2 adresami:
    • Koperkowa 2 Osielsko
    • ul. Cicha 41 Bydgoszcz