Logo
ROYAL CLINIC

Ordona 5 lok. U6, 01-237 Warszawa

ROYAL CLINIC – miejsce, w którym opieka medyczna łączy się z troską i profesjonalizmem
-
ROYAL CLINIC jest cenioną przez pacjentów placówką medyczną w Warszawie.
Klinika łączy wiedzę z doświadczeniem personelu medycznego, co pozwala na skuteczne podejmowanie decyzji oraz dostosowanie terapii do indywidualnych potrzeb pacjenta.

28/11/2025

O nas

Najwyższe standardy leczenia, medycyna na światowym poziomie

Klinika Royal Clinic jest prestiżową placówką medyczną w Warszawie która koncentruje się na najwyższej jakości opiece medycznej, jak również najwyższych standardach obsługi pacjenta. Royal Clinic to marka która zapewnia pacjentowi skuteczne leczenie jak również dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii.

W połączeniu z bogatym doświadczeniem lekarzy i zespołu medycznego to synonim najwyższej jakości, skuteczności leczenia i bezpieczeństwa.

Jesteśmy Wam bardzo wdzięczni, że obdarzacie naszą klinikę ogromnym zaufaniem każdego dnia. Od początku powstania Royal Clinic nasze usługi, nowoczesne sprzęty, jak również serdeczną atmosferę doceniły już tysiące pacjentów, którym pomogliśmy spełnić marzenia o upragnionym dziecku czy też osiągnąć inne zamierzone cele. Dołącz do grona zadowolonych pacjentów….
więcej O nas
Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
ginekologia

Ginekologia

dietetyka

Dietetyka

urologia

Urologia

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

ROYAL CLINIC
Ordona 5 lok. U6, 01-237 Warszawa
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (1919)

1919 opinii

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    R

    Tytułem wstępu, nie oceniam wizyty gdyż się nie odbyła, oceniam dlaczego się nie odbyła.
    28 listopada zapisałem się na wizytę do kliniki Royal Clinic do urologa na godzinę 19.30 na dzień 04.12, pracuję do godziny 19, a to był jedyny wolny termin po 19.
    W dniu wizyty o godzinie 11.30 dostałem SMS od kliniki Royal Clinic z prośbą o potwierdzenie przybycia na wizytę, co uczyniłem. O godzinie 16.30 zadzwoniła do mnie Pani z kliniki z informacją że Pan doktor mnie nie przyjmie o 19.30, zapytałem dlaczego ale nie uzyskałem odpowiedzi. Zamiast tego zaproponowano mi wizytę wcześniej o 18, na co się nie zgodziłem bo pracuję do godziny 19 Ponieważ nie otrzymałem informacji dlaczego doktor nie przyjmie mnie w wyznaczonym terminie wszedłem w grafik dostępnych w tym dniu wolnych terminów i wszystko się wyjaśniło. Nie udało się zapełnić doktorowi pacjentów na ten dzień, ostatni pacjent zapisany był na 18.30 i nie chciało się doktorowi czekać do 19.30 bez pacjentów.
    Mam print screen grafiku.

     • lek. Michał Sulewski konsultacja urologiczna  • 

    lek. Michał Sulewski

    4.12.25r. Przedłużył mi się zabieg robotyczny w szpitalu MSWiA. Poprosiłem rejestrację Kliniki Royal o przesunięcie grafiku tak żebym mógł przyjąć wszystkich zapisanych w danym dniu Pacjentów. Niestety ale takie sytuacje zdarzają się w przypadku operatorów i nie jesteśmy w stanie ich przewidzieć.
    Na przyszłość proszę o trochę więcej empatii i nie wyciąganie pochopnych wniosków.


    V

    Terrible service! I do not recommend it.

    I arrived on time and waited for the doctor for half an hour right outside the door.
    Realizing that I had limited time, I went to the reception to ask how much longer the wait would be. And while I was asking, another client who had just arrived was invited in.
    When I asked why that happened, they said, “Sorry, we made a mistake, but since the other client is already in with the doctor, you’ll have to wait longer.”

    As a result, I didn’t get to see the doctor and wasted two hours of my time.

     • lek. Paweł Pudełko Konsultacja andrologiczna  • 

    lek. Paweł Pudełko

    (opinion is about patient’s registration experience not a consultation)

    Dear Vitalii,

    Thank you for your feedback. I am truly sorry for the confusion and inconvenience you experienced.

    Due to an error in patient registration, I was not informed that you had arrived and were waiting. As your presence was not shown in the system, I continued to see other patients according to the list provided to me. I only learned about the situation when you spoke to reception.

    Once the mistake was identified, there was an attempt to explain and correct it. However, as you did not wish to wait beyond the originally scheduled time, you decided to leave, and therefore the consultation did not take place.

    Please be assured that I never intentionally overlook patients and always strive to give each person my full attention. If you decide to reschedule, we will ensure your visit is smooth and on time.

    Kind regards


    Bardzo nieprzyjemna wizyta.

    Przyszłam z problem, a pani doktor niezadowolona rzucała mi atakujące pytania i wiecznie przewracała oczami i wzdychała, gdy nie znałam na nie odpowiedzi.

    Dość chaotyczna, bez empatii, na każde moje pytanie gdy chciałam coś uściślić wydawała się coraz bardziej poirytowana.

    Nie ma dobrego podejścia do pacjenta, zamiast spokojnie jasno wszystko wytłumaczyć, atakuje pytaniami i wzdycha z niezadowoleniem.

    Badanie zrobione na szybko, żeby tylko odhaczyć i nie była zbyt zaangażowana w rozwiązanie mojego problemu czy dokładne badanie.

    Wizyty nie są tanie i jeszcze pozostawiają takie nieprzyjemne wrażenie.

     • lek. Magdalena Hołownia-Broniatowska Inny  • 

    lek. Magdalena Hołownia-Broniatowska

    Uprzejmie proszę o kontakt z recepcją.

    Uściślimy, z jakiego powodu miała Pani takie wrażenie i postaramy się wyjść naprzeciw Pani oczekiwaniom.


    M

    Wahałam się, czy napisac opinię, ale uznałam, że powinnam. Absolutnie nie zrozumiałe są dla mnie opinie na temat Pani doktor. Oprócz tego, że mnie nastraszyła, jak potwierdziło dwóch kolejnych specjalistów zupelnie bezpodstawnie, lekceważąc moją informację o zaburzeniach lękowych to jak okazuje się, że myliła się zasadniczo w kwestii, na której biorąc pod uwagę specjalizację powinna się znać. Rozumiem, że lekarz powinien zwrócić uwagę, na kwestie które mogą być niepokojące, ale forma przekazu pozbawiona jakiejkolwiek empatii, nieprzyjemne odzywki i okazywane zniecierpliwienie w mojej ocenie nie powinny mieć miejsca. Wyprzedzająco, nie chcialam nic więcej wyjaśniać, bo chcialam stamtąd jak najszybciej wyjść. I tak, wiem że mam prawo wybrać lekarza, więc na pewno nie wrócę do Pani Doktor. Szczęśliwie mam już za sobą dwie konsultacje u wspanialych specjalistów, którzy pozwolili mi dojść do siebie psychicznie po tej wizycie.

     • dr n. med. Anna Rubiec-Niemirowska  • 

    Jak powyzej, godzine przed wizyta na ktora przylecialam z zagranicy, zostalam poinformowana ze lekarz jest nagle "chora" i wizyta jest odwolana. To jest totalna zenada, termin ktory mi zostal zaproponowany byl miesiac pozniej...

     • lek. Alicja Hoszowska konsultacja ginekologiczna  • 

    A

    Pojawilam sie z drugą ciąża, wizyta sporo opozniona. Moje poronienia, niedoczynnosc tarczycy skierowaly mnie po opiniach do Pani doktor....Niestety wszystkie leki dla kobiet w ciazy , ktore moga byc refundowane zostaly zapisane na 100%.....we wczesniejszej ciazy(,ktora prowadzilam gdzie indziej ale akurat moja Pani doktor byla na urlopie macierzynskim) mialam leki przeciwzakrzepowe o ktorych powiedzialam, luteine , na co Pani doktor odpowoedziala ze jak chce to moze mi zapisac, jak nie to nie...zapytalam otermin kolejnej wizyty bedac juz w 7 tygodniu ciazy, na co uslyszalam, ze moze Pani przyjsc kiedy chce....z tego co wiem to ciaza to okres gdzie trzeba pilnowac tygodni i robic konkretne badania jak np badania prenatalne, badanie 1, 2, 3 trymestru....jestem bardxo zawiedziona...na szczescie udalo mi sie znalexc innego lekarza, gdzie od razu mialam wszystko z refundacja, zlecone kolejne badania, terminy....

     • dr n. med. Małgorzata Kania  • 

    A

    Trzecia wizyta pod rząd została odwołana przez doktora. Brak dostępności lekarza przez cały miesiąc kiedy jestem 1,5mca przed porodem to jakiś żart. Uważam że powinno się informować o tak długim urlopie zanim on się zacznie żeby wyznaczyć inny termin wizyty.

     • prof. dr hab. n. med. Tadeusz Issat  • 

    Wizyta odbyła się w pośpiechu, brak zaangażowania, czasu na wyjaśnienia. Wyglądało, że byłam ostatnim pacjentem w danym dniu i dało się to odczuć.

     • lek. Edyta Baj-Chojecka  • 

    P

    szczerze odradzam, byłam z polecenia... pierwszy raz u endokrynologa z dość poważnym problemem, jestem bardzo zawiedziona, chociaż miałam komplet badan wyszłam z niczym i kartką z zaleceniami które sama sobie na wizycie zapisałam...nie dostałam od lekarza żadnego skierowania, żadnej pisemnej informacji, nic... dużo mówienia o wszystkim ale nie o konkretach dotyczących mojej osoby. Jedyne co Pan dr podkreślał kilkukrotnie na wizycie to ze jest za poczęciem i jest przeciwny antykoncepcji ... masakra ... Wizyte oceniam bardzo żle, szkoda czasu i pieniędzy lepiej udac sie do innego lekarza.

     • lek. Norbert Gaweł Inny  • 

    P

    Bardzo nie mila wizyta, pienieniadze wyrzucone w błoto.. Pani zrobila badanie bardzo szybko i moim zdaniem nie dokladnie. Odradzam wizyty u tej Pani.

     • dr n. med. Emilia Pawłowska-Krajka  • 

    dr n. med. Emilia Pawłowska-Krajka

    Szanowny Pacjencie, jeżeli badanie było według Pana zrobione niedokładnie, to rozumiem, że jakiejś choroby nie rozpoznałam ?


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania

  • Porady z jakiego zakresu oferuje ROYAL CLINIC, Warszawa?
    ROYAL CLINIC, Warszawa dysponuje dużym zespołem o następujących zakresach porad: ginekologia, diabetologia, diagnostyka, dietetyka, położnictwo, andrologia, hematologia, endokrynologia, urologia, ultrasonografia, proktologia, perinatologia, onkologia.
  • Oferta ROYAL CLINIC obejmuje 202 usług. Poniżej wybrane usługi świadczone przez zespół tej placówki: konsultacja online, USG ciąży, USG ginekologiczne, założenie wkładki domacicznej Kyleena, założenie wkładki domacicznej Mirena, konsultacja ginekologiczna + USG, konsultacja leczenia niepłodności, rewitalizacja pochwy, labioplastyka laserowa, Laseroterapia nadżerki szyjki macicy.
  • Nie, ROYAL CLINIC obecnie nie oferuje konsultacji online.
  • ROYAL CLINIC ma zawsze aktualny kalendarz na ZnanyLekarz. Wystarczy, że wybierzesz termin, który najbardziej Ci odpowiada. Umówienie wizyty jest darmowe, a przed wizytą otrzymasz przypomnienie.
  • ROYAL CLINIC może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
  • 1919 osób dodało swoją opinię o placówce ROYAL CLINIC. Średnia ocena placówki to 5 gwiazdek (out of 5).
  • Adres placówki ROYAL CLINIC to Ordona 5 lok. U6 Warszawa.