Pomorska Dental Clinic Specjalistyczna Klinika Stomatologiczna

Pomorska Dental Clinic Specjalistyczna Klinika Stomatologiczna

O nas

Zajmujemy się leczeniem zachowawczym, profilaktycznym,endodontycznym, chirurgicznym i implantologicznym.
Leczenie invisalign.
Przyjmujemy dzieci.
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
stomatologia

Stomatologia

chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna

stomatologia dziecięca

Stomatologia dziecięca

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

Pomorska Dental Clinic Specjalistyczna Klinika Stomatologiczna
Pomorska 32, 50-218 Wrocław
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (775)

774 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    K

    Cena kosmos jakość usługi na niskim poziomie :)
    Spóźnienie Pani stomatolog na 25minut (byłem pierwszym klientem) oczywiście nic na temat spóźnienia nie usłyszałem np słowa przepraszam bo….
    Tutaj ani nie szanują twojego czasu ani twoich pieniędzy ;)

     • dr n. med. Sabina Gronczyńska doraźna pomoc stomatologiczna, pacjent z bólem  • 

    K

    Przyszedłem na czas, po 15 minutach dowiedziałem się, że trzeba czekać przynajmniej kolejne 15 minut...

     • lek. dent. Monika Mazur-Kozłowska Badanie stomatologiczne  • 

    P

    Pierwsza wizyta i ostatnia.Wykonano nadbudowę kompozytową.Mam zęby po leczeniu ortodontycznym,wszystkie zęby ma proste oprócz dorabianego,który jest za długi co zgłaszałem.W dodatku jest przebarwiony,kolor źle dobrany i szpara między zębami.Polecam omijać to miejsce szerokim łukiem.Czekam na rozpatrzenie reklamacji ale napewno nie udamy się na poprawkę,z powodu braku zaufania do placówki.

     • dr n. med. Sabina Gronczyńska Odbudowa materiałem kompozytowym  • 

    M

    Witam .
    Będąc we Wrocławiu tylko jeden dzień zależało mi na godzinie umówionej wizyty , oraz sugerowałem się opiniami .
    W efekcie moja wizyta została przełożona na półtorej godziny później do innego lekarza który miał zaledwie parę opini , co mi kompletnie nie pasowało .
    Pierwszy raz korzystam z platformy znany lekarz i pradopodobnie ostatni .

     • dr n. med. Sabina Gronczyńska Inny  • 

    Miałem niestety przyjemność trafić na Panią Doktor. Po wcześniejszej konsultacji u innego chirurga stomatologa, miała być to szybka procedura usunięcia częściowo zatrzymanej ósemki - najpierw korona, później korzenie. Zacznijmy od tego, że wizyta trwała DWIE GODZINY. Pani Doktor nie miała wystarczająco siły i wprawy aby rozłupać zęba. Czułem się jakby nie robił tego dentysta, a ktoś kto zupełnie nie zna się na tym co robi. Wyszedłem z rozerwanym kącikiem ust, ogromnym bólem. Pomijam, że w rejestracji poinformowano mnie, że maksymalny koszt zabiegu miał wynieść 1000zł, a przy płatności jednak 1200. Byłem jednak tak zmęczony „szarpaniną”, że już nie wnikałem w cenę, ponieważ chciałem się znaleźć poza murami tego gabinetu jak najszybciej. Nie polecę nikomu, będę stanowczo odradzał.

     • lek. dent. Sylwia Karczewska chirurgiczne usuwanie ósemek  • 

    A

    Pojawiłam się na wizycie o czasie, niestety okazało się, że klinika przełożyla moja wizytę. Po blisko 60 minutach oczekiwania opuściłam gabinet nie doczekując się lekarza - wzywały mnie inne obowiązki. Niepoważne podejście do tematu ze strony obsługi

     • Hanna Shapavalava Inny  • 

    M

    Doktor zignorowała mój ból dziasła i powiedziała, że mogę go leczyć w domu. Nie polecam !

     • lek. dent. Marta Bobińska  • 

    K

    Brak dbałości o komfort pacjenta. Pierwszy raz w życiu musialam poprosic o znieczulenie przy scalingu, tak bolesne to bylo. Przy piaskowaniu wyżarlo mi usta i gardlo, i cala twarz, szyja i ubranie brudne. Pani sie spieszyla, za malo czasu bylo przewidziane na usługę. Nie wrócę, nie polecam :(

     • lek. dent. Joanna Bandura Higienizacja (Scaling + Piaskowanie + Fluoryzacja)  • 

    lek. dent. Joanna Bandura

    Przykro mi, że jest Pani niezadowolona. Przykładam ogromną uwagę do komfortu pacjenta, przy wyjątkowo wrażliwych zębach i odsłoniętych szyjkach znieczulenie do zabiegu jest wskazane o czym była Pani wielokrotnie informowana, zabieg był także odroczony aby miała Pani czas na profilaktykę domowa w celu zmniejszenia wrażliwości zębów przed zabiegiem. Nie zastosowała się Pani do zaleceń dlatego od razu zaproponowano znieczulenie dbając o Pani komfort i biorąc pod uwagę wcześniejsze negatywne doświadczenia w innych klinikach.


    P

    Niestety nie polecam. Wypełnienie zęba okazało się zbyt wysokie co spowodowało u mnie duży ból przy jedzeniu. Umówiłam się na poprawę do innego lekarza w klinice, jest trochę lepiej jednak nadal odczuwam dyskomfort. Pierwszy raz spotkałam się z sytuacją gdy po leczeniu czuję się gorzej niż przed nim . Kolejnym negatywnym aspektem wizyty było wykonanie przeglądu. Przyszłam do kliniki z konkretnym przypadkiem, który wskazałam na początku wizyty. Pani doktor zrobiła przegląd samowolne, po czy poinformowała mnie, że muszę zapłacić 50 złotych więcej, za coś o co nie prosiłam. Podobnie było że znieczuleniem. Pani doktor nie pytając przygotowała zastrzyk i mimo mojego strachu i wątpliwości znieczulila mnie na na 1,5 dnia. Nie mam już zaufania do kliniki i nie chce trącić swojego czasu na kolejne wizyty poprawkowe zwykłego plombowania. Niestety straciłam pieniądze i będę musiała poszukać kogoś, kto zlikwiduje ból po leczeniu zęba u Pani doktor.

     • lek. dent. Joanna Bandura leczenie próchnicy  • 

    lek. dent. Joanna Bandura

    Przykro mi, że jest Pani niezadowolona. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele, nie da się jednak pomóc bez dokładnego fizycznego badania pacjenta na fotelu. Życzę, żeby znalazła Pani na swojej drodze stomatologa któremu w pełni Pani zaufa i pozwoli się Pani przeprowadzić przez pełny proces leczenia i diagnostyki.


    K

    W trakcie pol godzinnej wizyty pani doktor podjęła się dwóch wypełnień przyszyjkowych. Niestety wypełnienie to nie zostało wypolerowane i jest mega szorstkie i strasznie działa mi na nerwy. Podejrzewam że to pośpiech był powodem takiej sytuacji ale rtg zębów było zrobione niepotrzebnie wogole nie zostało omówione strata czasu trochę. Na szczęście dostałam zdjęcie rtg i będę mogła je wykorzystać u innego dentysty

     • dr n. med. Sabina Gronczyńska Badanie stomatologiczne + leczenie zębów  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania