Usługi
Specjaliści
Adres
Gabinet prywatny
Szermiercza 51, 94-048 Łódź
Opinie o specjalistach (58)
58 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Marcin
Miła atmosfera.lekarz wie co robi i jest bardzo konkretny i delikatny polecam w 100%
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Dziękuję panu
Julia
Gdyby wszyscy lekarze mieli w sobie tyle empatii i cierpliwości co Pani dr. to świat byłby łatwiejszy. Pani doktor przyjęła mnie w niedzielę i pomogła z okropnym stanem zapalnym. Ogromny spokój i uprzejmość ułatwiła mi przetrwać tą wizytę, mimo dentofobii
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Bardzo dziękuję
Natalia
Potrzebowaliśmy pilnej pomocy w niedzielne popołudnie. Mąż złamał lewą jedynkę a prawą wykruszył. Pani Joanna wykazała się ogromnym zaangażowaniem i pomocą . Szczegółowo wyjaśniła sposób leczenia i przebiegu całej wizyty . Zęby odnowiła, wyglądają jak naturalne .
Dodatkowo przepisała leki aby zęba uratować . Jesteśmy w stałym kontakcie. Ma na prawdę dużą wiedzę i była w pełni przejęta i zaanagazowana w naszą sytuację . Na duży plus że można było umówić się w niedzielę .
Na pewno jeszcze wrócimy , byliśmy pierwszy raz z mężem u Pani w gabinecie .
Polecam serdecznie
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Bardzo dziękuję
Aneta Małachowska
Ogromne podziękowania dla Pani doktor za szybką reakcję i profesjonalną pomoc w niedzielę! Córka miała silny ból zęba, a Pani doktor natychmiast przyjęła nas i skutecznie przeprowadziła leczenie. Wykazała się ogromną empatią, cierpliwością i dokładnie wszystko wyjaśniła. Wspaniała lekarka, która naprawdę troszczy się o swoich pacjentów.
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Bardzo dziękuję
Marta
Wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze, wszystko sprawnie i zupełnie bezboleśnie.
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Bardzo dziękuję
Paulina
Bardzo polecam.
Pani doktor bardzo miła, wszystko dokladnie wytłumaczy. Bardzo polecam.
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Bardzo dziękuję
Marcin
Cała wizyta mimo bólu zęba odbyła się w miłej i przyjaznej atmosferze. Wszystko było mi tłumaczone na bieżąco. Gorąco polecam !
Szymon
W końcowej fazie leczenia Pani doktor omsknęła się narzędzie, którym wykańczała plombę. Wkręciło się ono w mój policzek, który został mocno uszkodzony praktycznie po całej jego długości. Tym samym doszło do lekkiego zdeformowania mojej twarzy. Będąc w szoku zapłaciłem za wizytę umówiłem się na następną. Oczywiście, nie wróciłem już do gabinetu. Pani Doktor pod koniec rzuciła mi jedynie dokumenty do podpisu, których nawet nie przeczytałem myśląc jedynie o tym co się właśnie stało. Szczerze, to nie wiem jak można za taką usługę policzyć cokolwiek. Zawiodłem się, to mało powiedziane. Moim zdaniem zdarzenie było efektem przepracowania Pani Doktor, która jest bardzo sympatyczna, ale pracuje chyba 7 dni w tygodniu czego mamy takie efekty...
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Drogi Panie,pod koniec wizyty,po dość skomplikowanej odbudowie zęba przystąpiłam do polerowania gumką.Polerujac boczna powierzchnię odciagalam policzek lusterkiem,by ochronić go przed zadrapaniem.Niestety wystarczył niezamierzony ruch głowy pacjenta i policzek zsunął się z narzędzia prosto na pracująca gumkę,czego efektem było otarcie błony śluzowej.Przeprosilam Pana za zaistniałą sytuację.O żadnej deformacji nie może być mowy.Ocena mnie i mojego gabinetu na 1 gwiazdkę wydaje się krzywdzące i kompletnie nieadekwatne do skali problemu.Wiedzac, że Pan nie przyjdzie na dalsze leczenie można było nie umawiać się,blokując niepotrzebnie termin.I proszę nie zasłaniać się szokiem,rozmawialiśmy o planie dalszego leczenia ( cóż,sporo tego jest) Myślę,że ranka wnętrza policzka,która goi się max 3 dni( została ona zaopatrzona i przepisano profilaktycznie antybiotyk)jest najmniejszym Pana problemem.
Aneta
Bardzo sympatyczna i profesjonalna wizyta. Polecam
Pacjent
Byłem u pani Joanny z bólem zęba. Wcześniej, będąc w innym kraju, miałem już wykonane zdjęcie RTG i wiedziałem, że konieczne będzie usunięcie. Niestety w gabinecie pani Joanny nie było nawet podstawowego sprzętu diagnostycznego – brak możliwości wykonania zdjęcia czy dokładniejszego sprawdzenia sytuacji.
Zamiast skierować mnie do miejsca, gdzie można to zrobić, pani Joanna włożyła do zęba, który i tak wymaga usunięcia, jakieś „lekarstwo”, zapisała mnie na kolejną wizytę i za te 15 minut „pracy” policzyła sobie 350 zł. Uważam to za nieuczciwe i nieprofesjonalne podejście – jedynie naciąganie na kolejne wizyty.
Następnie udałem się do innej kliniki, gdzie natychmiast zrobiono RTG i potwierdzono wcześniejszą diagnozę – konieczne jest usunięcie dwóch zębów.
Nie polecam tej „kliniki” – brak odpowiednich narzędzi, brak rzetelnej diagnostyki, a ceny absolutnie nieadekwatne do wykonanej „usługi”.
lek. dent. Joanna Szuba-Kociemska
Szanowny Panie,
Zgłosił się Pan do mojego gabinetu z bólem zęba i moim zadaniem jako lekarza jest podjęcie wszelkich działań aby postawić diagnozę i wdrożyć odpowiednie leczenie, co też uczyniłam. Jest Pan obywatelem innego kraju, w Polsce przebywa Pan kilka dni i rozumiem, że problemy w komunikacji (znajomość języka polskiego w stopniu minimalnym) mogą sprawić pewne trudności ale wytłumaczyłam Panu jasno jaka jest moja opinia. Wdrożyłam leczenie endodontyczne (nie jakieś lekarstwo) nie po to aby wyciągnąć od Pana pieniądze jak Pan sugeruje, ale aby uratować Pana zęba co wg mojej wiedzy by się powiodło i jak myślę Panu też powinno na tym zależeć. Ekstrakcja zęba jest zawsze ostatecznością i moim zadaniem jest robić wszystko aby do tego nie dopuścić. Ja jako lekarz oceniam Pana stan i z całym szacunkiem ale usunięcia "na życzenie Pacjenta" w przypadku gdy są inne możliwości się nie podejmuje (mimo iż zarobiłabym więcej niż przy leczeniu). Co do diagnostyki trudno nawet polemizować z Pana opinią, przeprowadzone zostało szczegółowe badanie, gabinet dysponuje narzędziami (jak nowoczesna kamera wewnątrzustna, endometr) co wraz z wiedzą lekarza pozwala na postawienie diagnozy. Trudno mi stwierdzić jakiej diagnostyki Pan jeszcze wymagał. Skierowania na rtg nie dostał Pan gdyż jak sam Pan pisze posiada Pan zdjęcie rentgenowskie (zbyt częste naświetlanie nie służy dobru Pacjenta). Pragnę nadmienić również, iż Pacjenci cenią sobie, iż usługi wykonuję szybko i sprawnie co jest wynikiem wieloletniego doświadczenia. Skutek leczenia nie jest zależny od długości zabiegu ale od jego jakości a myślę , że fotel dentystyczny nie jest miejscem gdzie Pacjenci chcą przebywać zbyt długo. Reasumując wszystko sprowadza się do kosztów. Jak Pan sam przyznał nie poddał się leczeniu w Kanadzie gdzie Pan przebywa bo jest zbyt drogie. W Polsce też jest Pan niezadowolony z cen i komentuje je Pan zupełnie nie znając realiów (w moim gabinecie są jedne z niższych w Łodzi). Jeżeli cena a nie właściwe leczenie jest jedyną wartością dla Pacjenta i dorabia się do tego inne nieprawdziwe tezy to zapraszam do gabinetu, zwrócę pobraną należność.