DENTUS Gabinety Stomatologiczne

DENTUS Gabinety Stomatologiczne

O nas

Gabinety Stomatologiczne DENTUS działają w Gdańsku i Gdyni. Dbamy profesjonalnie o zęby i uśmiech naszych Pacjentów. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty i świadczonymi usługami. Gwarantujemy doskonałe warunki leczenia i bardzo przystępne ceny. Dokładamy wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z pobytu w naszych Gabinetach. Zakres usług: protetyka, chirurgia stomatologiczna, implanty, implantoprotetyka, ortodoncja, leczenie kanałowe, stomatologia dziecięca, stomatologia estetyczna i inne.

Zachęcamy do wizyty w naszych Gabinetach i kompleksowego zadbania o własne zęby. Personel Gabinetów Stomatologicznych DENTUS to wykwalifikowani specjaliści w swojej branży.
więcej O nas
Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
stomatologia

Stomatologia

chirurgia

Chirurgia

chirurgia szczękowa

Chirurgia szczękowa

stomatologia dziecięca

Stomatologia dziecięca

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adresy (2)

DENTUS Gabinety Stomatologiczne
ul. Startowa 1, 80-461 Gdańsk
Ubezpieczenia
  • INTER Polska
  • InterRisk
  • POLMED
  • PZU Pomoc
  • PZU Zdrowie
  • PZU Życie
  • Signal Iduna
  • TU Zdrowie
  • Świat Zdrowia
  • Wszystkie ubezpieczenia
Zobacz więcej
DENTUS Gabinety Stomatologiczne
ul. 10 lutego 11 (C. H. Batory) IVp, 80-366 Gdynia
Ubezpieczenia
  • POLMED
  • PZU Zdrowie
  • Signal Iduna
  • TU Zdrowie
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (852)

852 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    M

    Niestety nie mam dobrych doświadczeń z wizyty z dzieckiem. Zgłosiliśmy się z ropniem i jedynym zaproponowanym rozwiązaniem była ekstrakcja zęba. Leczenie zachowawcze zostało nie wprost, ale raczej odradzone z argumentem, że „może skończyć się w szpitalu”, a lekarka stwierdziła, że swojemu dziecku „usunęłaby ząb od razu”. Zabieg miał być wykonany mimo silnego stanu zapalnego dziąsła i dużego bólu – ostatecznie nie doszedł do skutku. Zaproponowano antybiotyk, ale bez podania nazwy leku ani dawkowania(sic!). Zostaliśmy odesłani do pediatry z lakoniczną informacją „dać antybiotyk na infekcję dziąsła”. Pediatra był zaskoczony i odesłał nas z powrotem do stomatologa. Dopiero u innego dentysty dziecięcego ropień został prawidłowo opracowany, ząb zabezpieczony lekiem, a my otrzymaliśmy jasne zalecenia na wypadek pogorszenia i konkretne dawkowanie. Podejście lekarki było mało cierpliwe i mało empatyczne. Jedynym pozytywem było zaangażowanie asystentki stomatologicznej.

     • lek. dent. Martyna Mikulska Konsultacja stomatologiczna  • 

    N

    Pani doktor według mnie w ogóle nie nadaje się do tego aby leczyć zęby dzieciom, brak podejścia oraz brak empatii zraził mnie do tego miejsca juz na zawsze. Polecam omijać to miejsce szerokim łukiem.

     • lek. dent. Martyna Mikulska leczenie próchnicy  • 

    N

    Już od wejścia Pani recepcjonistka bardzo niemiła.
    Byłam na pierwszej wizycie z córką, Pani Doktor brak empatii i podejścia do dziecka.
    Fakt Mała w pewnym momencie zaczęła płakać i próbowała wstać na co P. Doktor od razu przerwała leczenie i koniec. Wszystko w pośpiechu. Gabinet stary, nieestetyczny. Nie polecam.

     • lek. dent. Wiktoria Buczyńska  • 

    lek. dent. Wiktoria Buczyńska

    Chciałbym podzielić się moją opinią na temat Państwa wizyty. Przyjście z córką na pierwsza wizytę do stomatologa nastąpiło zdecydowanie zbyt późno. Wizyty profilaktyczne mogłyby zapobiec zaawansowanej próchnicy w tak młodym wieku. Niestety dziecko nie współpracowało i nie było gotowe na współpracę dobrowolnie / za namową. Rozmowa nie pomogła opanować emocji dziecka, które nie radziło sobie ze stresem i nową sytuacją. Próba leczenie była nieudana za względu na niespokojne zachowanie, płacz oraz zdenerwowanie. Dalsze leczenie nie mogło być przeprowadzone ze względu na bezpieczeństwo dziecka i innych. Wszystkie informacje profilaktyczne przekazałam.
    Życzę powodzenia w dalszym leczeniu.


    M

    Potrzebowałam pilnej wizyty u stomatologa, ponieważ odczuwałam silny ból zęba. Pani stomatolog Kaja Cieślak z początku wydawała się być rzeczywiście osobą profesjonalną, jednak nic bardziej mylnego. Owszem przeprowadziła zabieg bezboleśnie oraz sprawnie, ale z takim skutkiem, że po zębie mało co zostało.. zabezpieczyła mi zęba wypełnieniem, które wystawało tak, że raniłam sobie dolne zęby, w dodatku rozleciało się z dnia na dzień, a ból się nasilił. Co gorsza już pod koniec wizyty odczułam wyraźną chęć zarabiania na pacjentach, a nie rzeczywiście leczenia..
    Byłam bezradna, dlatego zdecydowałam się jechać na drugi koniec Polski do mojego stałego stomatologa, który wprost powiedział, że ząb jest w tragicznym stanie, został otworzony i źle zabezpieczony, w dodatku ząb obok również ucierpiał przez prawdopodobnie złe wiercenie.
    Dostałam nauczkę na całe życie, nigdy więcej nie udam się do lekarza czy stomatologa, którego nie znam!!!

     • lek. dent. Kaja Cieślak Inny  • 

    B

    Na ostatniej wizycie plomba została źle założona, oprócz zbyt wysokiego wypełnienia, Pani Doktor otworzyła ząb i nieszczelnie go zamknęła, co zostało potwierdzone przez innego dentystę. Ból był bardzo duży, ponieważ wypełnienie było nieszczelne doprowadziło to do zapalenia miazgi zęba. Podczas jedzenia dostałem nagłego bólu zęba, który promieniował aż do skroni. Po wizycie zapytałem się Pani Doktor, jak daleko doszła próchnica, ale dostałem tylko informację o tym, że próchnica dotarła aż do dziąsła. Nie umawialiśmy się na kolejną wizytę oraz nie dostałem żadnej informacji o tym, że potrzebne jest leczenie kanałowe zęba lub jakakolwiek inna forma kontynuacji jego leczenia. Dowiedziałem się o tym wszystkim dopiero u innego dentysty, który zrobił zdjęcie rentgenowskie zębów oraz wyjasnił dlaczego ból był tak ogromny. Możliwe było tylko leczenie kanałowe zęba, którego się podjąłem.

     • lek. dent. Roma Bieniaszewska leczenie próchnicy  • 

    M

    Niestety, ale nie polecam. Według innego stomatologa plomba została fatalnie założona, skończyło się strasznie bolącym zębem i koniecznością leczenia kanałowego.

     • lek. dent. Roma Bieniaszewska leczenie próchnicy  • 

    Dwa zęby zaplombowane źle!!. Przy pierwszym ból przy nagryzaniu miał ustapić po spiłowaniu plomby. Na chwilę pomogło i Pani dr. zaplombowała kolejnego zęba przy tej okazji. Wszystko niby miało być już OK w/g Pani doktor. Niestety .Pierwszy ząb zaczął bolec znowu, poszłam do innego gabinetu i dopiero wymiana plomby i zatkanie dokładne wszystkich kanalików usunęło ból przy nagryzaniu. Z drugi zębem sytuacja się powtarza. Boli przy nagryzaniu. Oczywiście nie wrócę już do Pani dr,Mikulskiej. Będę musiała za to kolejny raz zapłacić i nacierpieć na fotelu. Szczerze nie polecam tej dentystki nikomu.

     • lek. dent. Martyna Mikulska Inny  • 

    K

    Pośpieszna diagnoza, źle założona plomba, mimo poprawiania nadal raniła mi język, a po kilku godzinach wypadła. Konieczna była wizyta u innego stomatologa, który poprawnie zaplombował ząb. Napewno już nie skorzystam z tego gabinetu.

     • lek. dent. Martyna Mikulska wypełnienie kompozytowe  • 

    A

    Niestety jestem zawiedziona. Proteza, która została wykonana przy pośrednictwie Pani doktor była zdecydowanie za duża i mogła uszkodzić mi zęby stykające się z nią, a Pani doktor nie była tego w stanie poprawić. Musiałam niezwłocznie udać się do innego lekarza, aby to po niej naprawiał. Mimo, że było to w tej samej przychodni, to Pani doktor nie przekazała nikomu informacji o takiej możliwości i naraziła mnie na dodatkowe koszty związane z poprawą protezy

     • lek. dent. Magdalena Michcik Inny  • 

    P

    Wizytę oceniam negatywnie. Być może była to kwestia pory - byłam jedną z istatnich pacjentek. Wizyta rozpoczęła się z opóźnieniem. Pani Doktor była niesympatyczna, brakowało empatycznego podejścia do mojego problemu. Zamiast rozwiązania problemu spotkałam się jedynie z obwinianiem mnie o jego zaistnienie. Nie polecam. Na pewno była to moja ostatnia wizyta u Pani Doktor.

     • lek. dent. Camilla Anna Majewska  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania