- Strona Główna
- Placówki
- Stomatologia
- Łódź
- Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu
Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu
O nas
Chcemy, abyście podczas swojej wizyty czuli się tutaj swobodnie i komfortowo. Do wszystkich naszych pacjentów podchodzimy w sposób kompetentny i fachowy, rozpatrując każdy przypadek leczenia indywidualnie. Dodatkowo, pełen zakres usług stomatologicznych oferowanych przez naszą klinikę, w wielu przypadkach, daje możliwość wyboru różnych ścieżek leczenia.
Wszystko to sprawia, że „Klinika Uśmiechu” to wyjątkowe miejsce, w którym zawsze możesz liczyć na profesjonalne podejście w trakcie całego procesu leczenia. Wszystko to odbywa się w serdecznej i pełnej wyrozumiałości atmosferze, zawsze ze szczyptą humoru i odpowiednią dozą uśmiechu.
Zdrowy uśmiech pacjentów jest naszym celem i misją, bo:
„Dzień bez uśmiechu jest dniem straconym”
Charlie Chaplin”
O nas
Chcemy, abyście podczas swojej wizyty czuli się tutaj swobodnie i komfortowo. Do wszystkich naszych pacjentów podchodzimy w sposób kompetentny i fachowy, rozpatrując każdy przypadek leczenia indywidualnie. Dodatkowo, pełen zakres usług stomatologicznych oferowanych przez naszą klinikę, w wielu przypadkach, daje możliwość wyboru różnych ścieżek leczenia.
Wszystko to sprawia, że „Klinika Uśmiechu” to wyjątkowe miejsce, w którym zawsze możesz liczyć na profesjonalne podejście w trakcie całego procesu leczenia. Wszystko to odbywa się w serdecznej i pełnej wyrozumiałości atmosferze, zawsze ze szczyptą humoru i odpowiednią dozą uśmiechu.
Zdrowy uśmiech pacjentów jest naszym celem i misją, bo:
„Dzień bez uśmiechu jest dniem straconym”
Charlie Chaplin”
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkieStomatologia
Chirurgia szczękowa
Stomatologia dziecięca
Chirurgia stomatologiczna
Więcej szczegółów
Języki
- Polski
- Angielski
Nazwa firmy
Bbk Bbk Sp. Z O.o.NIP
7272833605Adres firmy
Wólczańska 165 /L1, ŁódźCertyfikaty
Usługi
Specjaliści
Adres
Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu
Wólczańska 165, 90-530 ŁódźNumer telefonu
Pokaż dane kontaktowe
Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu
Wólczańska 165, 90-530 Łódź
Numer telefonu
Opinie o specjalistach (753)
753 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Koko
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Trafiłem z problemem wyszedłem z problemem 400zl zapłacono za nic nie chodzi o kasę nawet byłem gotów zapłacić ile trzeba zresztą tego samego dnia pojechałem do innego lekarza i zrobił to co oni nie mogły zrobić to jest to samo jakby do mojego lokalu wejdzie klient nie zje a wstawimy mu rachunek.troche chore
lek. dent. Anna Makowska
Dziękuję za opinię. Zawsze staram się rozwiązać problem z którym zgłosił się pacjent. Nie zawsze jest możliwe uzyskanie natychmiastowego efektu leczenia podczas pierwszej wizyty. Bardzo często konieczna jest kolejna dłuższa wizyta aby objawy minęły .Zwłaszcza jeśli stan zapalny rozwijał się długo i znajduje się pod wykonanym w przeszłości mostem . Wtedy dostęp do zęba jest utrudniony. Koszt o którym Pan pisze obejmował również wykonanie zdjęcia pantomograficznego , które jest podstawową diagnostyką w stomatologii- pozostaje ono do Pana dyspozycji i może być wykorzystane w dalszym leczeniu. Cieszę się ,że ostatecznie udało się Panu uzyskać pomoc.
Pozdrawiam Anna Makowska
Karolina
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Byłam umówiona na godzinę 9:00, była to moja pierwsza wizyta oraz byłam pierwszą pacjentką. Z niewiadomych mi przyczyn moja wizyta rozpoczęła się z 20 minutowym opóźnieniem. Po to zapisuję się na konkretną godzinę, by wiedzieć jak ułożyć godzinowo cały dzień. Przyszłam z bólem dwóch zębów a wyszłam z higienizacją zębów (o którą nie prosiłam, nie był to mój cel wizyty, natomiast Pani doktor najpierw stwierdziła, że mam się umówić na kolejną wizytę na ten zabieg, po czym zadecydowała sama, że mi go zrobi bez zapytania mnie) oraz jednym zrobionym zębem za 740zł. Nie polecam.
lek. dent. Karolina Werbicka
Dzień dobry, bardzo mi przykro, że jest Pani nie do końca zadowolona z wizyty u mnie. Oczywiście opóźnienie wizyty miało miejsce, staram się zawsze być odpowiednio wcześniej, jednak jesteśmy tylko ludźmi i nie mamy wpływu na wszystko. Za co przepraszam. Udało nam się rozwiązać oba problemy z którymi przyszła Pani do mnie, informowałam o tym co będzie wykonywane. Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że cokolwiek było zrobione bez Pani wiedzy. Przykro mi, że mimo opieki i doprowadzenia do końca leczenia obu problematycznych zębów (z dodatkową wizytą celem kontroli i korekty - oczywiście w danym przypadku bezpłatną) nie jest Pani zadowolona z zabiegów. Pozdrawiam serdecznie i w razie jakichkolwiek problemów zapraszam.
Agnieszka Adrianowska
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Na profilu jest informacja, że Pani dr przyjmuje dzieci w każdym wieku, wczoraj umówiłam wizytę na dzisiaj, a dzisiaj rano dostałam informację z gabinetu, że Pani Dr nie przyjmuje dzieci. Jest to dla mnie trochę nie zrozumiałe, gdyż na profilu wyświetla się inna informacja, a na dodatek w kwietniu b.r. otrzymała Pani opinię od Mamy 4-latka po wizycie w tej samej klinice.
Prośba o korektę tej informacji na profilu, żeby nie wprowadzać więcej pacjentów w błąd.
lek. dent. Barbara Kozłowska
Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. W Klinice Uśmiechu od 2024 przyjmuje stomatolog dedykowany tylko i wyłącznie do pracy z dziećmi, stąd u mnie rezygnacja z tego typu wizyt. Oczywiście dokonam natychmiast korekty informacji na moim profilu
ES
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Miałam dzisiaj wizytę z dzieckiem na 14. Rano zadzwoniono do mnie, czy mogę przyjechać na 14:30. Oczywiście. W Łodzi ulewy, korki, ja jechałam z pracy z Konstantynowa. Pędem po dziecko do przedszkola, przejazd kolejowy zamknięty, o 14:30 dzwonię, że już skręcam w Wólczańską i zaraz będziemy. Bilet parkingowy z 14:38, bo musiałam zaparkować, dobiec w tę ulewę do parkomatu, z powrotem do samochodu po dziecko i do kliniki. Wpadamy zmoknięte, pani recepcjonistka podsuwa jakąś kartkę do podpisu - nowy regulamin Pani Doktor. No to zaczęłam go czytać, przecież nie podpiszę się pod czymś, czego treści nie znam. A potem pani recepcjonistka mnie informuje, że Pani Doktor mnie już dzisiaj nie przyjmie. Nawet do nas nie wyszła, a chodziliśmy do niej od kilku lat z 2 córkami. W samochodzie byłam 14:42. Zmarnowałam ponad 3 godziny czasu i pieniądze za benzynę. Dodam, że wielokrotnie było opóźnienie w drugą stronę i to ja czekałam kilka czy kilkanaście minut. No więc w ten sposób traci się klientów.
lek. dent. Oktawia Antczak
Szanowna Pani,
Wizyta się nie odbyła, ponieważ spóźniła się Pani z córką na kontrolę ortodontyczną.
W momencie wejścia do Kliniki z Państwa wizyty zostały tylko 4 minuty, dlatego poprosiłam rejestrację o jej przełożenie na inny termin - nie jestem w stanie w tak krótkim czasie przeprowadzić jakościowej wizyty.
Jeśli będziemy przyjmować każdego spóźnionego Pacjenta, to żaden kolejny z powodu opóźnień nie wejdzie do gabinetu na czas.
Z wyrazami szacunku,
lek. dent. Oktawia Antczak
Angelika
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Byłam z córką na konsultacji ortodontycznej.
Niestety zaraz po tym jak usiadła na fotel,zaczęła się wygłupiać. Sama zaproponowałam, że wyjdę (bo wiem, że czasem pomaga to we współpracy). Córka zaczęła płakać, co się nie zdarza, więc zapukałam do gabinetu, żeby zapytać czy mogę wejść. Pani Doktor oschłym tonem odpowiedziała, że NIE, bo prowadzi badanie. Dziecko cały czas płakało. Pani Doktor tylko czekała...Kiedy zaproszono mnie do środka córka była cała roztrzęsiona. Pani Oktawia powiedziała, że nie współpracuje i że nie jest w stanie jej zbadać. Zasugerowała konsultacje u psychologa, bo dziecko nie chciało pokazać jej buzi. Kiedy powiedziałam, że zdarza się to pierwszy raz, potraktowała mnie protekcjonalnie i odpowiedziała, że gdbyby tak było nie decydowalibyśmy się na zabieg w narkozie. Kiedy odpowiedziałam, że jest chyba różnica między badaniem a usuwaniem zębów i ich leczeniem, Pani Doktor zignorowała mnie. Koszmarne podejście do dziecka, zupełny brak emaptii i cierpliwości.
lek. dent. Oktawia Antczak
Dziękując Pani za opinię, wysyłam komentarz do najważniejszych obszarów:
1. Bezpieczeństwo:
Po tym jak zaproponowała Pani, że opuści gabinet, poprosiłam moją asystentkę aby włączyła Pani zewnętrzną kamerę - mogła Pani całą wizytę obserwować na ekranie. Taką mam procedurę, aby rodzice mogli mieć kontrolę, nad tym co dzieje się w gabinecie. Obserwowała Pani wizytę ponad 20 minut, co jest najlepszym potwierdzeniem, że w gabinecie nie działo się nic niepokojącego.
2.Cierpliwość:
Pani córka przez całą wizytę płakała a ja prosiłam ją o możliwość dokończenia badania - tak jak Pani napisała tylko czekałam i prosiłam, ponieważ jestem przeciwniczką leczenia na siłę.
3. Empatia:
Na koniec wizyty zaproponowałam konsultacje psychologiczną, aby po wyleczeniu zębów w narkozie pomóc Pacjentce opracować emocje związane ze wcześniejszymi, trudnymi wizytami u stomatologa.
4.Współpraca:
Fakt leczenia zębów w znieczuleniu ogólnym (narkozie) wskazuje na problem ze współpracą.
Rozumiem, że czuje się Pani rozczarowana brakiem podjęcia leczenia ortodontycznego u córki, bo obiecała Pani córce kolorowy aparat. Natomiast w trosce o zdrowie Pacjentów nie rozpoczynam leczenia ortodontycznego, kiedy w jamie ustnej znajdują się zęby z próchnicą oraz nie wykonuje procedur na siłę.
Aby odczarować wcześniejsze złe doświadczenia z wizyt w gabinecie stomatologicznym potrzeba cierpliwości nie tylko stomatologa, ale i Rodzica. Jestem przekonana, że jest to wykonalne również w tym przypadku.
Życzę zdrowia,
lek. dent. Oktawia Antczak
Marek Sz
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Pojawienie się na 10 minut przed rozpoczęciem wizyty naraziło mnie jedynie na wysłuchiwanie gwizdów i wrzasków małych pacjentów ( pod i w gabinecie). Ku mojemu zaskoczeniu, gdy pojawiła się lekarka w porze wyznaczonej wizyty - nie zainteresowała się mną tylko innymi oczekującymi. Wyjaśnień nie było. Dodam, że dzień przed - wizyta była 3 razy potwierdzana (mailowo, sms-owo, telefonicznie). Było wiec niesolidnie, lekceważąco, bez empatii dla pacjenta, który przybył z pracy/ po nocnym dyżurze - z bolącym i ruszającym się zębem.
lek. dent. Małgorzata Szczęsny
Szanowny Panie Marku,
ze względu na charakter pracy lekarza nie jesteśmy w stanie przewidzieć niektórych sytuacji medycznych, a przez to zaplanować czasu trwania wizyty co do minuty i niestety opóźnienia się zdarzają. O opóźnieniu został Pan poinformowany przez naszą rejestrację. Jednocześnie opóźnienia nie mają wpływu na czas trwania wizyt kolejnych pacjentów o czym mógłby Pan się przekonać, gdyby zechciał Pan zaczekać 5 minut, gdyż tyle wynosiło opóźnienie. W Klinice pracuje wielu lekarzy i w poczekalni widział Pan inną lekarkę, której uwaga poświęcona była zapewne jej pacjentom. My nie mieliśmy okazji sie spotkac, gdyż wyszedł Pan z kliniki 2 minuty po wyznaczonej godzinie wizyty. Mimo wszystko mam nadzieję że udało się Panu znaleźć pomoc. Życzę zdrowia.
Małgorzata Szczęsny
1
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Na drugiej wizycie u pani stomatolog mieliśmy opracować 2 zęby i je wypełnić. Na wstępie zostałem poinformowany ze trzeba zrobić zdjęcie. Odmówiłem początkowo (rok temu miałem robione ale nikt nie zapytał). Ale nie będę upierał ze specjalista. Oczywiście na zdjęciu nic nie wyszło ale po odrobinie promieniowania świat staje się lepszy. Podczas obrabiania jednego zęba nagle mimo wcześniejszych przeglądów u 2 stomatologów i wcześniejszego przeglądu i zdjęcia, „pojawił” się ubytek. Niestety w żaden sposób tego nie mogłem zweryfikować ot na zdjęciu nie widać podczas wcześniejszego przeglądu tez tego nie było widać ( u innego stomatologa tez nie było nic widać) a teraz jak byk jest i trzeba pilnie zrobić bo później trzeba będzie rozwiercać całego zęba nikt normalny w takiej sytuacji nie odmówi w celach dalszej weryfikacji. Wymieniane 5 miesięcy temu wypełnienia dla Pani już trzeba pilnie wymienić na nowe (albo poprzedni stomatolog to nie zna się na pracy, albo ktoś próbuje mnie naciągnąć)
lek. dent. Karolina Werbicka
Szanowny Panie,
Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Zależy mi na pełnej transparentności leczenia oraz na tym, aby moi pacjenci otrzymywali rzetelną diagnostykę i skuteczną pomoc.
Zdjęcie RTG jest standardowym elementem diagnostyki, zwłaszcza jeśli leczenie obejmuje więcej niż jeden ząb. W przypadku Pana wizyty było ono potrzebne, by ocenić stan zębów w miejscach, które nie są widoczne gołym okiem.
Jeśli chodzi o dodatkowy ubytek, rzeczywiście zdarza się, że próchnica na powierzchniach stycznych nie jest widoczna w podstawowym badaniu, a ujawnia się dopiero po otwarciu ubytku. Jest to sytuacja dobrze znana w stomatologii i nie oznacza błędu diagnostycznego, lecz specyfikę rozprzestrzeniania się próchnicy.
Co do potrzeby wymiany wcześniejszych wypełnień – zawsze kieruję się stanem materiału i szczelnością plomby. Jeśli widzę, że wypełnienie nie zapewnia już odpowiedniej ochrony zęba, informuję pacjenta o konieczności jego wymiany, niezależnie od tego, kiedy było wykonane.
Jeśli miałby Pan jakiekolwiek wątpliwości lub chciałby Pan ponownie omówić swoje leczenie, zapraszam do kontaktu – chętnie wszystko wyjaśnię.
Paulina
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Umówiłam się do Pani doktor z powodu złamania części zęba, umówiłam się do tego ośrodka (nie tego, w którym zazwyczaj się leczyłam ponieważ chciałam jak najszybciej otrzymać pomoc). Przed wizytą czytałam opinie, niektóre bardzo niekorzystne, na początku nie chciałam im do końca ufać. Pani doktor mało empatyczna, przez większość wizyty wzdychała jakby moja obecność była jej co najmniej nie na rękę, czułam się jakbym to ja była problemem, a nie z nim się zgłosiła. Pani doktor wykonała mi zdjęcie punktowe( jedno nieudane) za co również musiałam zapłacić mimo, że byłam zapewniona, że tych kosztów nie poniosę. Badanie mojej jamy ustnej polegało na dotknięciu palcem złamanego zęba. Za wizytę zapłaciłam 200zl. Widać było, że pani doktor nie chciała wykonywać żadnego działania, a przynajmniej to dało się odczuć. Pani doktor nie wzbudziła mojego zaufania co do posiadanych kompetencji dlatego też zrezygnowałam z jakichkolwiek zabiegów i opuściłam gabinet. Na pewno do Pani doktor nie wrócę.
X. Y.
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Bardzo średnie pierwsze wrażenie. Wybiorę leczenie gdzie indziej.
lek. dent. Oktawia Antczak
Dziękuję za podzielenie się swoją opinią.
Mam nadzieję, że znajdzie Pani lekarza, któremu Pani zaufa i który spełni Pani oczekiwania.
D
Rodzaje weryfikacji
Weryfikujemy autentyczność wszystkich opinii, aby upewnić się, że pochodzą one od pacjentów, którzy odwiedzili specjalistę lub klinikę. Dlatego oprócz standardowych kontroli wprowadziliśmy 3 dodatkowe poziomy weryfikacji:
Numer telefonu zweryfikowany
Pacjenci, którzy zweryfikowali swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Weryfikacja wizyty
Pacjenci, którzy umówili wizytę u tego specjalisty i potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS.
Płatność i wizyta zweryfikowane
Pacjenci, którzy umówili wizytę, dokonali płatności za pośrednictwem ZnanyLekarz oraz potwierdzili swój numer telefonu za pomocą kodu SMS. Wiarygodność tych opinii jest szczególnie wysoka.
Nie jestem zadowolona - zmieniłam na innego dentystę. Niestety miałam niedokładnie wyczyszczony ząb z próchnicy, ból nie mijał. Poszłam do innej kliniki, innego dentysty i on mi zęba dokładnie oczyścił i wstawił nową plombę (i on powiedzial, ze niedokladnie bylo zrobione). Innego zęba miałam zrobionego raczej dobrze tez przez te panią, więc nie mówię, że było zawsze źle, ale ja osobiście zadowolona nie byłam (przy takich wysokich cenach za usługe spodziewalam sie wysokiej jakosci i duzej wiedzy), dlatego dentystę zmieniłam na innego i przy okazji o wiele tanszego:)
lek. dent. Barbara Kozłowska
Szanowna Pani, przykro mi z powodu negatywnej opinii i niezadowolenia z wykonanej usługi. Jednocześnie, w przypadku rzekomego bólu lub jakichkolwiek innych dolegliwości po zabiegu, spodziewałabym się kontaktu i ponownej wizyty ( oczywiście darmowej ) w celu ustalenia przyczyny i jej usunięcia. Tymczasem, zmieniła Pani stomatologa wskazując jednocześnie na wysokie ceny usług ( które de facto są jak najbardziej na poziomie innych gabinetów stomatologicznych w Łodzi ). W mojej ocenie jest to podejście nie fair w stosunku do mnie jak i do Kliniki, w której pracuje. Z wyrazami szacunku – Barbara Kozłowska.
Najczęściej zadawane pytania
-
Porady z jakiego zakresu oferuje Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu, Łódź?Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu, Łódź dysponuje dużym zespołem o następujących zakresach porad: stomatologia, ortodoncja, chirurgia szczękowa, protetyka, stomatologia dziecięca, chirurgia stomatologiczna.
-
Jakie usługi oferuje Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu?Oferta Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu obejmuje 90 usług. Poniżej wybrane usługi świadczone przez zespół tej placówki: leczenie kanałowe, konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta), konsultacja endodontyczna, Endodoncja mikroskopowa, Wypełnienie, scaling + piaskowanie, wypełnienie kompozytowe, konsultacja implantologiczna, fluoryzacja zębów, Wizyta kontrolna.
-
Czy Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu oferuje wizyty online, bez potrzeby odwiedzenia placówki?Nie, Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu obecnie nie oferuje konsultacji online.
-
Jak mogę umówić wizytę w Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu?Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu ma zawsze aktualny kalendarz na ZnanyLekarz. Wystarczy, że wybierzesz termin, który najbardziej Ci odpowiada. Umówienie wizyty jest darmowe, a przed wizytą otrzymasz przypomnienie.
-
Kiedy mogę skonsultować się w Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu?Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu: co mówią pacjenci i pacjentki?753 osób dodało swoją opinię o placówce Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu. Średnia ocena placówki to 5 gwiazdek (out of 5).
-
Gdzie jest Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu?Adres placówki Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu to Wólczańska 165 Łódź.
- Interna centra medyczne w Łodzi
- Psychologia centra medyczne w Łodzi
- Pediatria centra medyczne w Łodzi
- Medycyna rodzinna centra medyczne w Łodzi
- Ginekologia centra medyczne w Łodzi
- Neurologia centra medyczne w Łodzi
- Kardiologia centra medyczne w Łodzi
- Fizjoterapia centra medyczne w Łodzi
- Ortopedia centra medyczne w Łodzi
- Dermatologia centra medyczne w Łodzi
- Psychiatria centra medyczne w Łodzi
- Psychoterapia centra medyczne w Łodzi
- Laryngologia centra medyczne w Łodzi
- Diagnostyka centra medyczne w Łodzi
- Okulistyka centra medyczne w Łodzi
- Dietetyka centra medyczne w Łodzi
- Radiologia centra medyczne w Łodzi
- Medycyna estetyczna centra medyczne w Łodzi
- Endokrynologia centra medyczne w Łodzi
- Próchnica w Łodzi
- Ból zęba w Łodzi
- Choroby miazgi w Łodzi
- Nadwrażliwość zębów w Łodzi
- Kamień nazębny w Łodzi
- Braki zębowe w Łodzi
- Przebarwienia zębów w Łodzi
- Choroby przyzębia w Łodzi
- Choroby dziąseł w Łodzi
- Ubytki zębów w Łodzi
- Paradontoza w Łodzi
- Krwawienie dziąseł w Łodzi
- Złamanie zęba w Łodzi
- Brak zębów w Łodzi
- Urazy zębów w Łodzi
- Protezy w Łodzi
- Choroby stomatologiczne w Łodzi
- Bruksizm w Łodzi
- Nieprzyjemny zapach z ust w Łodzi
- Zapalenie dziąseł w Łodzi
- Stomatologia centra medyczne w Piotrkowie Trybunalskim
- Stomatologia centra medyczne w Bełchatowie
- Stomatologia centra medyczne w Pabianicach
- Stomatologia centra medyczne w Zgierzu
- Stomatologia centra medyczne w Tomaszowie Mazowieckim
- Stomatologia centra medyczne w Zduńskiej Woli
- Stomatologia centra medyczne w Łowiczu
- Stomatologia centra medyczne w Łasku
- Stomatologia centra medyczne w Konstantynowie Łódzkim
- Stomatologia centra medyczne w Brzezinach