Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu

Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu

O nas

„Klinika Uśmiechu” to miejsce, które stworzyliśmy z myślą i w trosce o zdrowy i piękny uśmiech naszych pacjentów. Profesjonale podejście do każdego pacjenta w połączeniu z nieformalną i przyjazną atmosferą sprawiają, iż nie jest to gabinet „jak każdy inny”.
Chcemy, abyście podczas swojej wizyty czuli się tutaj swobodnie i komfortowo. Do wszystkich naszych pacjentów podchodzimy w sposób kompetentny i fachowy, rozpatrując każdy przypadek leczenia indywidualnie. Dodatkowo, pełen zakres usług stomatologicznych oferowanych przez naszą klinikę, w wielu przypadkach, daje możliwość wyboru różnych ścieżek leczenia.
Wszystko to sprawia, że „Klinika Uśmiechu” to wyjątkowe miejsce, w którym zawsze możesz liczyć na profesjonalne podejście w trakcie całego procesu leczenia. Wszystko to odbywa się w serdecznej i pełnej wyrozumiałości atmosferze, zawsze ze szczyptą humoru i odpowiednią dozą uśmiechu.
Zdrowy uśmiech pacjentów jest naszym celem i misją, bo:
„Dzień bez uśmiechu jest dniem straconym”
Charlie Chaplin”
więcej O nas
Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów). Wyróżnienie za najlepszą jakość opieki medycznej (na podstawie prawdziwych opinii pacjentów).
Nasze specjalizacje
Pokaż wszystkie
stomatologia

Stomatologia

chirurgia szczękowa

Chirurgia szczękowa

stomatologia dziecięca

Stomatologia dziecięca

chirurgia stomatologiczna

Chirurgia stomatologiczna

Zobacz więcej

Usługi

Specjaliści

Adres

Centrum Stomatologii Klinika Uśmiechu
Wólczańska 165, 90-530 Łódź
Zobacz więcej

Opinie o specjalistach (753)

753 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

    K

    Trafiłem z problemem wyszedłem z problemem 400zl zapłacono za nic nie chodzi o kasę nawet byłem gotów zapłacić ile trzeba zresztą tego samego dnia pojechałem do innego lekarza i zrobił to co oni nie mogły zrobić to jest to samo jakby do mojego lokalu wejdzie klient nie zje a wstawimy mu rachunek.troche chore

     • lek. dent. Anna Makowska badania stomatologiczne  • 

    lek. dent. Anna Makowska

    Dziękuję za opinię. Zawsze staram się rozwiązać problem z którym zgłosił się pacjent. Nie zawsze jest możliwe uzyskanie natychmiastowego efektu leczenia podczas pierwszej wizyty. Bardzo często konieczna jest kolejna dłuższa wizyta aby objawy minęły .Zwłaszcza jeśli stan zapalny rozwijał się długo i znajduje się pod wykonanym w przeszłości mostem . Wtedy dostęp do zęba jest utrudniony. Koszt o którym Pan pisze obejmował również wykonanie zdjęcia pantomograficznego , które jest podstawową diagnostyką w stomatologii- pozostaje ono do Pana dyspozycji i może być wykorzystane w dalszym leczeniu. Cieszę się ,że ostatecznie udało się Panu uzyskać pomoc.
    Pozdrawiam Anna Makowska


    K

    Byłam umówiona na godzinę 9:00, była to moja pierwsza wizyta oraz byłam pierwszą pacjentką. Z niewiadomych mi przyczyn moja wizyta rozpoczęła się z 20 minutowym opóźnieniem. Po to zapisuję się na konkretną godzinę, by wiedzieć jak ułożyć godzinowo cały dzień. Przyszłam z bólem dwóch zębów a wyszłam z higienizacją zębów (o którą nie prosiłam, nie był to mój cel wizyty, natomiast Pani doktor najpierw stwierdziła, że mam się umówić na kolejną wizytę na ten zabieg, po czym zadecydowała sama, że mi go zrobi bez zapytania mnie) oraz jednym zrobionym zębem za 740zł. Nie polecam.

     • lek. dent. Karolina Werbicka Konsultacja stomatologiczna  • 

    lek. dent. Karolina Werbicka

    Dzień dobry, bardzo mi przykro, że jest Pani nie do końca zadowolona z wizyty u mnie. Oczywiście opóźnienie wizyty miało miejsce, staram się zawsze być odpowiednio wcześniej, jednak jesteśmy tylko ludźmi i nie mamy wpływu na wszystko. Za co przepraszam. Udało nam się rozwiązać oba problemy z którymi przyszła Pani do mnie, informowałam o tym co będzie wykonywane. Nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że cokolwiek było zrobione bez Pani wiedzy. Przykro mi, że mimo opieki i doprowadzenia do końca leczenia obu problematycznych zębów (z dodatkową wizytą celem kontroli i korekty - oczywiście w danym przypadku bezpłatną) nie jest Pani zadowolona z zabiegów. Pozdrawiam serdecznie i w razie jakichkolwiek problemów zapraszam.


    A

    Na profilu jest informacja, że Pani dr przyjmuje dzieci w każdym wieku, wczoraj umówiłam wizytę na dzisiaj, a dzisiaj rano dostałam informację z gabinetu, że Pani Dr nie przyjmuje dzieci. Jest to dla mnie trochę nie zrozumiałe, gdyż na profilu wyświetla się inna informacja, a na dodatek w kwietniu b.r. otrzymała Pani opinię od Mamy 4-latka po wizycie w tej samej klinice.

    Prośba o korektę tej informacji na profilu, żeby nie wprowadzać więcej pacjentów w błąd.

     • lek. dent. Barbara Kozłowska Inny  • 

    lek. dent. Barbara Kozłowska

    Bardzo przepraszam za zaistniałą sytuację. W Klinice Uśmiechu od 2024 przyjmuje stomatolog dedykowany tylko i wyłącznie do pracy z dziećmi, stąd u mnie rezygnacja z tego typu wizyt. Oczywiście dokonam natychmiast korekty informacji na moim profilu


    E

    Miałam dzisiaj wizytę z dzieckiem na 14. Rano zadzwoniono do mnie, czy mogę przyjechać na 14:30. Oczywiście. W Łodzi ulewy, korki, ja jechałam z pracy z Konstantynowa. Pędem po dziecko do przedszkola, przejazd kolejowy zamknięty, o 14:30 dzwonię, że już skręcam w Wólczańską i zaraz będziemy. Bilet parkingowy z 14:38, bo musiałam zaparkować, dobiec w tę ulewę do parkomatu, z powrotem do samochodu po dziecko i do kliniki. Wpadamy zmoknięte, pani recepcjonistka podsuwa jakąś kartkę do podpisu - nowy regulamin Pani Doktor. No to zaczęłam go czytać, przecież nie podpiszę się pod czymś, czego treści nie znam. A potem pani recepcjonistka mnie informuje, że Pani Doktor mnie już dzisiaj nie przyjmie. Nawet do nas nie wyszła, a chodziliśmy do niej od kilku lat z 2 córkami. W samochodzie byłam 14:42. Zmarnowałam ponad 3 godziny czasu i pieniądze za benzynę. Dodam, że wielokrotnie było opóźnienie w drugą stronę i to ja czekałam kilka czy kilkanaście minut. No więc w ten sposób traci się klientów.

     • lek. dent. Oktawia Antczak konsultacja ortodontyczna dzieci  • 

    lek. dent. Oktawia Antczak

    Szanowna Pani,

    Wizyta się nie odbyła, ponieważ spóźniła się Pani z córką na kontrolę ortodontyczną.

    W momencie wejścia do Kliniki z Państwa wizyty zostały tylko 4 minuty, dlatego poprosiłam rejestrację o jej przełożenie na inny termin - nie jestem w stanie w tak krótkim czasie przeprowadzić jakościowej wizyty.

    Jeśli będziemy przyjmować każdego spóźnionego Pacjenta, to żaden kolejny z powodu opóźnień nie wejdzie do gabinetu na czas.

    Z wyrazami szacunku,
    lek. dent. Oktawia Antczak


    A

    Byłam z córką na konsultacji ortodontycznej.
    Niestety zaraz po tym jak usiadła na fotel,zaczęła się wygłupiać. Sama zaproponowałam, że wyjdę (bo wiem, że czasem pomaga to we współpracy). Córka zaczęła płakać, co się nie zdarza, więc zapukałam do gabinetu, żeby zapytać czy mogę wejść. Pani Doktor oschłym tonem odpowiedziała, że NIE, bo prowadzi badanie. Dziecko cały czas płakało. Pani Doktor tylko czekała...Kiedy zaproszono mnie do środka córka była cała roztrzęsiona. Pani Oktawia powiedziała, że nie współpracuje i że nie jest w stanie jej zbadać. Zasugerowała konsultacje u psychologa, bo dziecko nie chciało pokazać jej buzi. Kiedy powiedziałam, że zdarza się to pierwszy raz, potraktowała mnie protekcjonalnie i odpowiedziała, że gdbyby tak było nie decydowalibyśmy się na zabieg w narkozie. Kiedy odpowiedziałam, że jest chyba różnica między badaniem a usuwaniem zębów i ich leczeniem, Pani Doktor zignorowała mnie. Koszmarne podejście do dziecka, zupełny brak emaptii i cierpliwości.

     • lek. dent. Oktawia Antczak konsultacja ortodontyczna  • 

    lek. dent. Oktawia Antczak

    Dziękując Pani za opinię, wysyłam komentarz do najważniejszych obszarów:
    1. Bezpieczeństwo:
    Po tym jak zaproponowała Pani, że opuści gabinet, poprosiłam moją asystentkę aby włączyła Pani zewnętrzną kamerę - mogła Pani całą wizytę obserwować na ekranie. Taką mam procedurę, aby rodzice mogli mieć kontrolę, nad tym co dzieje się w gabinecie. Obserwowała Pani wizytę ponad 20 minut, co jest najlepszym potwierdzeniem, że w gabinecie nie działo się nic niepokojącego.
    2.Cierpliwość:
    Pani córka przez całą wizytę płakała a ja prosiłam ją o możliwość dokończenia badania - tak jak Pani napisała tylko czekałam i prosiłam, ponieważ jestem przeciwniczką leczenia na siłę.
    3. Empatia:
    Na koniec wizyty zaproponowałam konsultacje psychologiczną, aby po wyleczeniu zębów w narkozie pomóc Pacjentce opracować emocje związane ze wcześniejszymi, trudnymi wizytami u stomatologa.
    4.Współpraca:
    Fakt leczenia zębów w znieczuleniu ogólnym (narkozie) wskazuje na problem ze współpracą.

    Rozumiem, że czuje się Pani rozczarowana brakiem podjęcia leczenia ortodontycznego u córki, bo obiecała Pani córce kolorowy aparat. Natomiast w trosce o zdrowie Pacjentów nie rozpoczynam leczenia ortodontycznego, kiedy w jamie ustnej znajdują się zęby z próchnicą oraz nie wykonuje procedur na siłę.
    Aby odczarować wcześniejsze złe doświadczenia z wizyt w gabinecie stomatologicznym potrzeba cierpliwości nie tylko stomatologa, ale i Rodzica. Jestem przekonana, że jest to wykonalne również w tym przypadku.
    Życzę zdrowia,
    lek. dent. Oktawia Antczak


    M

    Pojawienie się na 10 minut przed rozpoczęciem wizyty naraziło mnie jedynie na wysłuchiwanie gwizdów i wrzasków małych pacjentów ( pod i w gabinecie). Ku mojemu zaskoczeniu, gdy pojawiła się lekarka w porze wyznaczonej wizyty - nie zainteresowała się mną tylko innymi oczekującymi. Wyjaśnień nie było. Dodam, że dzień przed - wizyta była 3 razy potwierdzana (mailowo, sms-owo, telefonicznie). Było wiec niesolidnie, lekceważąco, bez empatii dla pacjenta, który przybył z pracy/ po nocnym dyżurze - z bolącym i ruszającym się zębem.

     • lek. dent. Małgorzata Szczęsny konsultacja protetyczna  • 

    lek. dent. Małgorzata Szczęsny

    Szanowny Panie Marku,
    ze względu na charakter pracy lekarza nie jesteśmy w stanie przewidzieć niektórych sytuacji medycznych, a przez to zaplanować czasu trwania wizyty co do minuty i niestety opóźnienia się zdarzają. O opóźnieniu został Pan poinformowany przez naszą rejestrację. Jednocześnie opóźnienia nie mają wpływu na czas trwania wizyt kolejnych pacjentów o czym mógłby Pan się przekonać, gdyby zechciał Pan zaczekać 5 minut, gdyż tyle wynosiło opóźnienie. W Klinice pracuje wielu lekarzy i w poczekalni widział Pan inną lekarkę, której uwaga poświęcona była zapewne jej pacjentom. My nie mieliśmy okazji sie spotkac, gdyż wyszedł Pan z kliniki 2 minuty po wyznaczonej godzinie wizyty. Mimo wszystko mam nadzieję że udało się Panu znaleźć pomoc. Życzę zdrowia.
    Małgorzata Szczęsny


    Na drugiej wizycie u pani stomatolog mieliśmy opracować 2 zęby i je wypełnić. Na wstępie zostałem poinformowany ze trzeba zrobić zdjęcie. Odmówiłem początkowo (rok temu miałem robione ale nikt nie zapytał). Ale nie będę upierał ze specjalista. Oczywiście na zdjęciu nic nie wyszło ale po odrobinie promieniowania świat staje się lepszy. Podczas obrabiania jednego zęba nagle mimo wcześniejszych przeglądów u 2 stomatologów i wcześniejszego przeglądu i zdjęcia, „pojawił” się ubytek. Niestety w żaden sposób tego nie mogłem zweryfikować ot na zdjęciu nie widać podczas wcześniejszego przeglądu tez tego nie było widać ( u innego stomatologa tez nie było nic widać) a teraz jak byk jest i trzeba pilnie zrobić bo później trzeba będzie rozwiercać całego zęba nikt normalny w takiej sytuacji nie odmówi w celach dalszej weryfikacji. Wymieniane 5 miesięcy temu wypełnienia dla Pani już trzeba pilnie wymienić na nowe (albo poprzedni stomatolog to nie zna się na pracy, albo ktoś próbuje mnie naciągnąć)

     • lek. dent. Karolina Werbicka  • 

    lek. dent. Karolina Werbicka

    Szanowny Panie,

    Dziękuję za podzielenie się swoją opinią. Zależy mi na pełnej transparentności leczenia oraz na tym, aby moi pacjenci otrzymywali rzetelną diagnostykę i skuteczną pomoc.

    Zdjęcie RTG jest standardowym elementem diagnostyki, zwłaszcza jeśli leczenie obejmuje więcej niż jeden ząb. W przypadku Pana wizyty było ono potrzebne, by ocenić stan zębów w miejscach, które nie są widoczne gołym okiem.

    Jeśli chodzi o dodatkowy ubytek, rzeczywiście zdarza się, że próchnica na powierzchniach stycznych nie jest widoczna w podstawowym badaniu, a ujawnia się dopiero po otwarciu ubytku. Jest to sytuacja dobrze znana w stomatologii i nie oznacza błędu diagnostycznego, lecz specyfikę rozprzestrzeniania się próchnicy.

    Co do potrzeby wymiany wcześniejszych wypełnień – zawsze kieruję się stanem materiału i szczelnością plomby. Jeśli widzę, że wypełnienie nie zapewnia już odpowiedniej ochrony zęba, informuję pacjenta o konieczności jego wymiany, niezależnie od tego, kiedy było wykonane.

    Jeśli miałby Pan jakiekolwiek wątpliwości lub chciałby Pan ponownie omówić swoje leczenie, zapraszam do kontaktu – chętnie wszystko wyjaśnię.


    P

    Umówiłam się do Pani doktor z powodu złamania części zęba, umówiłam się do tego ośrodka (nie tego, w którym zazwyczaj się leczyłam ponieważ chciałam jak najszybciej otrzymać pomoc). Przed wizytą czytałam opinie, niektóre bardzo niekorzystne, na początku nie chciałam im do końca ufać. Pani doktor mało empatyczna, przez większość wizyty wzdychała jakby moja obecność była jej co najmniej nie na rękę, czułam się jakbym to ja była problemem, a nie z nim się zgłosiła. Pani doktor wykonała mi zdjęcie punktowe( jedno nieudane) za co również musiałam zapłacić mimo, że byłam zapewniona, że tych kosztów nie poniosę. Badanie mojej jamy ustnej polegało na dotknięciu palcem złamanego zęba. Za wizytę zapłaciłam 200zl. Widać było, że pani doktor nie chciała wykonywać żadnego działania, a przynajmniej to dało się odczuć. Pani doktor nie wzbudziła mojego zaufania co do posiadanych kompetencji dlatego też zrezygnowałam z jakichkolwiek zabiegów i opuściłam gabinet. Na pewno do Pani doktor nie wrócę.

     • lek. dent. Anna Makowska odbudowa zębów  • 

    X

    Bardzo średnie pierwsze wrażenie. Wybiorę leczenie gdzie indziej.

     • lek. dent. Oktawia Antczak konsultacja ortodontyczna  • 

    lek. dent. Oktawia Antczak

    Dziękuję za podzielenie się swoją opinią.
    Mam nadzieję, że znajdzie Pani lekarza, któremu Pani zaufa i który spełni Pani oczekiwania.


    Nie jestem zadowolona - zmieniłam na innego dentystę. Niestety miałam niedokładnie wyczyszczony ząb z próchnicy, ból nie mijał. Poszłam do innej kliniki, innego dentysty i on mi zęba dokładnie oczyścił i wstawił nową plombę (i on powiedzial, ze niedokladnie bylo zrobione). Innego zęba miałam zrobionego raczej dobrze tez przez te panią, więc nie mówię, że było zawsze źle, ale ja osobiście zadowolona nie byłam (przy takich wysokich cenach za usługe spodziewalam sie wysokiej jakosci i duzej wiedzy), dlatego dentystę zmieniłam na innego i przy okazji o wiele tanszego:)

     • lek. dent. Barbara Kozłowska  • 

    lek. dent. Barbara Kozłowska

    Szanowna Pani, przykro mi z powodu negatywnej opinii i niezadowolenia z wykonanej usługi. Jednocześnie, w przypadku rzekomego bólu lub jakichkolwiek innych dolegliwości po zabiegu, spodziewałabym się kontaktu i ponownej wizyty ( oczywiście darmowej ) w celu ustalenia przyczyny i jej usunięcia. Tymczasem, zmieniła Pani stomatologa wskazując jednocześnie na wysokie ceny usług ( które de facto są jak najbardziej na poziomie innych gabinetów stomatologicznych w Łodzi ). W mojej ocenie jest to podejście nie fair w stosunku do mnie jak i do Kliniki, w której pracuje. Z wyrazami szacunku – Barbara Kozłowska.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania