Moje doświadczenie
Zakres porad
- Podstawowa opieka zdrowotna
Główne obszary pomocy
- Grypa
- Przeziębienie
- Zapalenie oskrzeli
- Zapalenie płuc
- Zapalenie zatok
- +4 a11y_sr_more_diseases
Pacjenci których przyjmuję
Zdjęcia i filmy
Adresy (2)
Dostępność
Płatność online
Akceptowana
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Małopolska 9, 45-301 Opole
Dostępność
Płatność online
Akceptowana
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja online + e-recepta
55 zł -
-
Konsultacja online + e-recepta + e-zwolnienie
89 zł -
Opinie
4 opinie
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
K
Krzysztof
Byłem spózniony co prawda o 3 minuty ale wynikło to z systemu który zawiódł i nie dostałem sms'a z linkiem do spotkania. Jeżeli płacę za 10 minut spotkania oczekuję że lekarz nie zamknie spotkania po 2-3 min i zainkasuje za całe 10 min.
• Pro-Humanum Med • konsultacja online + e-recepta •
extraklinika.pl
Szanowny Panie,
lekarz podjął trzy próby kontaktu z Panem w odstępach czasowych. W związku z Pana nieobecnością na wizycie, zgodnie z przekazaną informacją, został zlecony zwrot środków.
Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z rejestracją, do której dzwonił Pan wcześniej — pozwoli to uniknąć podobnych, stresujących sytuacji w przyszłości i zapewni sprawne przeprowadzenie wizyty.
Lekarz nie zamknął wizyty od razu, oczekując na możliwość połączenia, jednakże z Pana strony nie odnotowano próby uzyskania porady.
-
A
Anna
Wizyta online, wszystko odbyło się sprawnie i rzeczowo. Polecam!
• Pro-Humanum Med • konsultacja online + e-recepta + e-zwolnienie •
-
I
I. Koziarska
Ja już z Panią Doktor kolejny raz się spotykamy, to cudowna kobieta pełna empatii
• W innym miejscu • Inny •
-
A
Aleksandra
Mama nie mogła się dostać do lekarza POZ w tym tygodniu, a dolegliwości uprzykrzały życie mocno. Pomocna wizyta, polecam Panią doktor.
• Pro-Humanum Med • konsultacja online + e-recepta •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Olena Yefimova?Olena Yefimova to lekarz bez specjalizacji. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Olena Yefimova oferuje usługi takie jak: konsultacja online + e-recepta + e-zwolnienie, konsultacja online + e-recepta.
-
Gdzie Olena Yefimova ma swój gabinet?Olena Yefimova przyjmuje pod adresem:
- Małopolska 9 Opole
-
Czy Olena Yefimova przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Tak, Olena Yefimova oferuje konsultacje online. Wybierz opcję „konsultacja online” przy umawianiu wizyty, a zobaczysz dostępne terminy.
-
Jak Olena Yefimova akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Olena Yefimova to: Gotówka, Karta płatnicza.
-
W jakich językach konsultuje Olena Yefimova?Języki, których używa Olena Yefimova to ukraiński, rosyjski.
-
Jak Olena Yefimova umawia wizyty?Olena Yefimova używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Olena Yefimova?Olena Yefimova może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Olena Yefimova: co mówią pacjenci?4 osób dodało swoją opinię. Olena Yefimova ma średnią ocen 4 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Olena Yefimova?Olena Yefimova nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.