Jeśli nie będą mogli się Państwo dodzwonić proszę o wiadomość sms z informacją o preferowanym terminie oraz Państwa imię i nazwisko - oddzwonię.
Adresy (4)
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 280 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 280 zł
NIP
Adres firmy
Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajKonsultacja neurologiczna • 280 zł
NIP
Adres firmy
Wrocławska 1-3, Podgórze, Kraków Przyjmuje na NFZ
Pacjenci ubezpieczeni
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularzKiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych możesz znaleźć tutajNIP
Adres firmy
Usługi i ceny
Popularne usługi
Konsultacja neurologiczna
Budynek "Browar Kleparz" Zbożowa 2/12, Kraków
280 zł
Gabinet Neurologiczny
Szuwarowa 1/U12, Kraków
280 zł
SportMedicum
Rogozińskiego 6/U6, Kraków
280 zł
SportMedicum
Wrocławska 1-3, Kraków
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Moje doświadczenie
O mnie
Specjalista neurolog pracujący w 5 Wojskowym Szpitalu Klinicznym w Krakowie na stanowisku Kierownika Klinicznego Oddziału Neurologii z Oddziałem Udaro...
Edukacja
- Wojskowa Akademia Medyczna im. gen. prof. dr med. Bolesława Szareckiego w Łodzi
Certyfikaty ZnanyLekarz
Zakres porad
- Neurologia
Znajomość języków
- Angielski
562 opinie pacjentów
Ogólna ocena
Sortuj opinie według
Edward
Jestem bardzo zadowolony z przebiegu wizyty. Pan doktor to profesjonalista nie pozbawiony poczucia humoru. Polecam.
Michal S
Polecam Pana Doktora z czystym sercem. Bardzo empatyczny specjalista
Rafal
Pan doktor konkretny gość. Wdraża konkretne leczenie. Na razie jestem mega zadowolony. Super wszystko wyjaśnia. Zaczynam leczenie.
Polecam!
RR
Wszystko na najwyższym poziomie.
Od punktualności do samego końca wizyty
Krystyna S
Polecam z cala serca! Bardzo ciepły i empatyczny po prostu ludzki i zaangażowany
Zbigniew
Miły fachowiec , dobra atmosfera, konkretna porada
RB
Pozytywnie oceniam podejście do pacjenta pana doktora
Maria
Jasne wyjaśnienia. Bardzo dobre podejście do pacjenta. Człowiek czuje się zaopiekowały.
renata
Pan Doktor jest bardzo miły. Wyczerpująco odpowiedział na wszystkie moje pytania. Ustawił leczenie - czy skuteczne okaże się za dwa miesiące. Póki co polecam.
Piotr
Pierwsza wizyta, bardzo dobre wrażenie z badania uwzględniającego wszystkie okoliczności wywiadu. Dostałem wytyczne i receptę, i zobaczymy jak pójdzie kuracja.
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Marek Klus?Marek Klus to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Marek Klus oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna.
-
Gdzie Marek Klus ma swój gabinet?Marek Klus przyjmuje pod adresem:
- Rogozińskiego 6/U6 Kraków
- Szuwarowa 1/U12 Kraków
- Budynek "Browar Kleparz" Zbożowa 2/12 Kraków
- Wrocławska 1-3 Kraków
-
Czy Marek Klus przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Marek Klus nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Marek Klus akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Marek Klus to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
W jakich językach konsultuje Marek Klus?Języki, których używa Marek Klus to angielski.
-
Jak Marek Klus umawia wizyty?Marek Klus używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Marek Klus?Marek Klus może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Marek Klus: co mówią pacjenci?562 osób dodało swoją opinię. Marek Klus ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Marek Klus?Marek Klus nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.
Neurolodzy z Allianz w Krakowie
Neurolodzy z Medicover w Krakowie
Neurolodzy z Signal Iduna w Krakowie
Neurolodzy z TU Zdrowie w Krakowie
Neurolodzy z LUX MED w Krakowie
Neurolodzy z SKOK Asekuracja w Krakowie
Neurolodzy z INTER Polska w Krakowie
Neurolodzy z POLMED w Krakowie
Neurolodzy z Compensa w Krakowie
Neurolodzy z Centrum Medyczne Puławska w Krakowie
Neurolodzy z Medica Polska w Krakowie
Więcej (6)