Moje doświadczenie
Adres
Plac Konesera 10a, 03-736 Warszawa
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci ubezpieczeni
Ubezpieczenia
Usługi i ceny
-
USG piersi
Od 310 zł -
-
USG układu moczowego FFS
Od 295 zł -
Opinie
20 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
K
Klaudia
Pani Ludmiła jest rzeczywiście nieco zdystansowana, ale nie przychodzimy do lekarza na sympatyczne pogaduszki. W mojej ocenie wizyta przebiegła bardzo dobrze, poszłam z podejrzeniem kamicy nerkowej - zostałam dokładnie zbadana, kamienia nie było widać, więc pani doktor powtórzyła badanie. Wyjaśniła mi też kilka wątpliwości dość szczegółowo. Szłam na Vito na tę wizytę z nastawieniem po przeczytaniu opinii, iż będę musiała powtórzyć USG u kogoś innego - nie ma takiej potrzeby. Jeśli będę miała ponownie ponownie pójść do pani doktor to bez wahania umówię się na wizytę.
• W innym miejscu • Inny •
-
P
PK
Niesympatyczna, opryskliwa i z nieodpowiednimi uwagami. Nie polecam A PZU Zdrowie powinno poważnie przemyśleć kontrakt z tą Panią.
• W innym miejscu • Inny •
-
N
Normalna pacjentka
Jak czytałam te negatywne opinie, to mi witki opadały kilka razy. "Oczekuję szacunku", "brak kontaktu wzrokowego", "za szybko" i mój ulubiony "nic nie mówiła, nie ufam jej słowom". I co kogo obchodzi skąd pochodzi, na badaniu u lekarza?!. Jak miała kilka takich pod rząd to ja sie nie dziwię, że kobiecie się ulewało. Wy na randkę i pogaduszki przyszłyście, czy na badanie? Ludzie są różni (nie, nie wszyscy są jednakowi ciągle głupkowato uśmiechnięci), mają gorsze dni, są wrażliwsi, albo z natury szorstcy.
Miałam badanie piersi, tarczycy, rzeczowo i profesjonalnie. Po to przyszłam i to dostałam. I tak, Pani pracuje szybciej niż zwykle to trwało, ale od kiedy to jest wada?• W innym miejscu • Inny •
-
A
A.B
Podczas USG piersi zostałam zapytana dlaczego przestałam karmić (od odstawienia mineły dwa tygodnie). Grzecznie odpowiedziałam, że miałam mało pokarmu, a dziecko było zwyczajnie głodne i niespokojne. Po tym usłyszałam komentarz, że mleko jest i trzeba było karmić dalej. Po zakończeniu badania, Pani doktor powtórzyła jeszcze raz, że „trzeba było karmić dalej”. Odebrałam to jako brak empatii i ocenianie mojej decyzji, która i tak była dla mnie emocjonalnie trudnym doświadczeniem. Nie wiedziałam, że podczas USG piersi można ocenć jakość laktacji… ;)
Badanie technicznie zostało wykonane, ale było bardzo krótkie, a sposób komunikacji sprawił, że wyszłam z gabinetu z przykrym poczuciem winy.
• W innym miejscu • Inny •
-
E
Ewelina
Wizyta z PZU, bardzo konkretna i rzeczowa – dokładnie tak, jak powinno być. Pani doktor profesjonalna, skupiona na badaniu, wszystko jasno i spokojnie wyjaśniła, bez zbędnych słów. Czułam się zaopiekowana i miałam pełne poczucie, że jestem w dobrych rękach. Zdecydowanie polecam!
• W innym miejscu • Inny •
-
K
Kasia
Ta wizyta to był jakiś żart. Pani Doktor kazała się położyć po czy dotknęła moje piersi na USG z jednej i z drugiej strony i mówi że ok i koniec badania. Tragedia nie powinni przyjmować takich ludzi do pracy. Zero komunikacji piersi zostały przebadane tylko po jednej stronie.
• W innym miejscu • Inny •
-
M
MW
Dziwią mnie te negatywne opinie, byłam dwukrotnie u tej pani doktor na usg zarówno jamy brzusznej jak i piersi i nikt nie znalazł u mnie takich rzeczy jak właśnie dr Wenska. Może nie ma jakiejś mocno przyjaznej aparycji ale była bardzo profesjonalna i szczegółowo mi objaśniała co znalazła. Naprawdę nie mam ani jednego elementu, do którego mogłam się przyczepić i bardzo ubolewałam nad tym, że nie pracuje już w luxmedzie bo nikt nigdy tak dokładnie nie zbadał mi jamy brzusznej.. badanie trwało pełen slot.
• W innym miejscu • Inny •
-
Aneta
Niestety, muszę wyrazić swoje niezadowolenie z przebiegu wizyty. Badanie zostało przeprowadzone w bardzo pośpiesznym tempie, miałam wrażenie, że lekarz spieszy się i zależy mu wyłącznie na jak najszybszym zakończeniu wizyty. Lekarz był mało uprzejmy, nie okazywał zainteresowania moimi pytaniami ani obawami.
Nie uzyskałam żadnych wyjaśnień dotyczących badania ani opisu tego, co zostało zauważone na obrazie USG.
Zadziwiające było również to, że mimo bardzo krótkiego kontaktu i ekspresowego badania, lekarz sporządził dość obszerny opis, co budzi moje wątpliwości co do rzetelności całego procesu.
Jako pacjentka oczekuję nie tylko fachowości, ale również szacunku, komunikacji i wyjaśnienia wyników – zwłaszcza gdy chodzi o diagnostykę obrazową.
Zamiast rzeczowej interpretacji, lekarz skwitowała moje niepokojące wyniki stwierdzeniem, że “pewnie najadłam się szaszłyków”. Taki komentarz, w obliczu realnych obaw o zdrowie, jest nie tylko nieprofesjonalny, ale i nie na miejscu.• W innym miejscu • Inny •
-
M
Maria
Bardzo nieprzyjemny lekarz. Zero kontaktu wzrokowego, na co ja akurat zwracam uwagę. Podzielam poprzednie negatywne opinie - nieuprzejma i z pretensjami od wejścia. W systemie lekarz miał wynik poprzedniego badania (negatywny) ale i tak postanowił drwić, że nic mi nie jest i po co przychodzę - tak odebrałam określenie „no torbielki”. Gorąco nie polecam. Samo badanie trwało minutę, czułam że jest niedokładne, ponieważ mam porównanie z innym radiologiem, który wykonywał je dłużej i docierał do innych okolic w obrębie tarczycy. Dłużej trwał opis i przypinanie zdjęć do kartki. Szkoda
• W innym miejscu • Inny •
-
A
Aga
Najszybciej zrobione usg w moim życiu. Nie wiem czy trwało minutę. Oceniam fatalnie.
• W innym miejscu • Inny •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Ludmila Wenska?Ludmila Wenska to ultrasonografista. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Ludmila Wenska oferuje usługi takie jak: USG piersi, USG układu moczowego FFS.
-
Gdzie Ludmila Wenska ma swój gabinet?Ludmila Wenska przyjmuje pod adresem:
- Plac Konesera 10a Warszawa
-
Czy Ludmila Wenska przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Ludmila Wenska nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Ludmila Wenska akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Ludmila Wenska to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
Jak Ludmila Wenska umawia wizyty?Pod tym adresem Ludmila Wenska nie podaje swojej dostępności. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, aby poznać dostępne terminy.
-
W jakich godzinach przyjmuje Ludmila Wenska?Ludmila Wenska udziela informacji o dostępności przy bezpośrednim kontakcie.
-
Ludmila Wenska: co mówią pacjenci?20 osób dodało swoją opinię. Ludmila Wenska ma średnią ocen 2 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Ludmila Wenska?Oto niektóre z ubezpieczeń, które akceptuje Ludmila Wenska: Medicover, Signal Iduna, INTER Polska Sprawdź pełną listę akceptowanych ubezpieczeń, żeby zobaczyć, czy jest tam też Twoje.