Moje doświadczenie

Adresy (3)

Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Gabinet Lekarski

Stanisława Wigury 20, 41-310 Dąbrowa Górnicza

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Lecznictwa Otwartego San-Vita

Piłsudskiego 28 a, 41-303 Dąbrowa Górnicza

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie
NZOZ-QMEDIC

Żeromskiego 2, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Dostępność

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Typy przyjmowanych pacjentów

  • Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Powiększ mapę otwiera się w nowej karcie

Usługi i ceny

  • Konsultacja laryngologiczna


3 opinie

Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach

  • A

    Ania K.

    Witam, Byłam u Pani dr z synkiem - i jestem bardzo zadowolona. Diagnozy poprzedniego lekarza laryngologa sprowadzały się głównie do przepisywania kolejnych antybiotyków i sugestii o usunięciu migdałów. Pani dr Maro po dokładnym badaniu zasugerowała nieco inne podejście. Przepisała "delikatniejsze" leki, doradziła "domowe" sposoby (jak się okazało skuteczne) radzenia sobie z dolegliwościami, na które cierpi mój syn. Uważam, że jest bardzo kompetentna, nie przepisuje pochopnie antybiotyków. A najważniejsze że leczenie przynosi pozytywne rezultaty. Gorąco polecam. Ania

     •  • 

  • M

    M.K

    Leczyłam się u Pani doktor wiele lat. Mam bardzo ambiwalentne uczucie do Pani doktor.
    Owszem, jest bardzo miła, kulturalna.
    leczenie.... cóż.... według mnie pozostawia wiele do życzenia. Wypisuje bardzo dużo leków, tych potrzebnych i niepotrzebnych...

     •  • 

  • Konto zostało usunięte

    Bardzo dobry lekarz, miły , kompetentny, nie stwarzający problemów z przyjęciem pacjentów, liczy się tylko stan pacjenta, a nie ilość punktów przyznanych przez NFZ. Życzliwa ludziom.

     •  • 

Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Najczęściej zadawane pytania