Kościuszki 28, 32-020 Wieliczka
Już otwarte
Centrum Medyczne Wieliczka
ul.Kościuszki 28 Wieliczka
tel 12 444 5580
04/09/2025
Wieliczka 5 adresów
Nr PWZ: 2657978
89 opiniiKościuszki 28, 32-020 Wieliczka
Już otwarte
Centrum Medyczne Wieliczka
ul.Kościuszki 28 Wieliczka
tel 12 444 5580
04/09/2025
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Przyjmuje na NFZ
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
89 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
Wspaniała pani doktor, wszystko dokładnie wyjaśniła, wytłumaczyła plan leczenia, odpowiadała na pytania. Polecam bardzo.
Jestem bardzo mile zaskoczona po wizycie, Pani Doktor miła, uprzejma, wszystko dokładnie wytłumaczyła, bardzo polecam
Lekarka okazała zupełny brak empatii, nie licząc się z dobrem małego pacjenta. Była to druga wizyta, po tygodniu, więc lekarka wiedziała, że pacjentką jest 4-letnia dziewczynka z problemami z pęcherzem. Pomimo tego, postanowiła wyjść wcześniej z pracy, nie przyjmując nas, ponieważ poprzedni pacjent odmówił wizytę i nie chciało jej się czekać. MY BYLIŚMY NA CZAS. Nie poinformowano mnie o tym, choć tydzień wcześniej podałem do siebie numer. Podobno podjęto nieskuteczną próbę kontaktu - w rzeczywistości na 5 minut przed wizytą zadzwoniono do mojej mamy, bo "znany lekarz" podał do niej nr w związku z jakąś starą wizytą, na którą umówiłem mamę. Tak czy owak, kontakt był spóźniony i lekarka miała świadomość, że do niej jedziemy. A jechaliśmy 30 minut w jedną stronę, z dzieckiem narzekającym ciągle, że potrzebuje do toalety, przy jesiennej pogodzie, która na pewno nie pomogła córeczce przy jej palących problemach. Myślę, że ta pani zupełnie nie nadaje się do bycia urologiem (dziecięcym).
dr n. med. Barbara Dobrowolska-Glazar
Dzień dobry ,
jest mi przykro, że doszło do sytuacji, która wywołała tyle napięcia, zwłaszcza biorąc pod uwagę stan zdrowia córki. Zawsze staram się, aby każdy mały pacjent otrzymał pełną uwagę i opiekę, dlatego zależy mi na wyjaśnieniu tej sprawy.
Według informacji przekazanych mi przez rejestrację w dniu wizyty, zostałam powiadomiona, że pacjent nie będzie obecny na umówioną godzinę. W takiej sytuacji – zgodnie z obowiązującymi procedurami – mogłam zakończyć przyjmowanie wcześniej. Nie otrzymałam sygnału, że są Państwo w drodze ani że wizyta jednak się odbędzie.
Nigdy nie odmówiłabym pomocy dziecku, zwłaszcza z pilnymi dolegliwościami. Gdybym miała informację, że przyjadą Państwo zgodnie z planem, wizyta na pewno zostałaby przeprowadzona.
Zależy mi na tym, aby podobna sytuacja więcej się nie powtórzyła, dlatego zgłosiłam sprawę do rejestracji w celu sprawdzenia, na którym etapie mogło dojść do nieporozumienia.
Jeśli chciałby Pan omówić szczegóły lub ustalić nowy termin konsultacji, pozostaję do dyspozycji.
Z poważaniem,
Barbara Glazar
Bardzo miła i kompetentna Pani doktor, polecam serdecznie.
Wizyta przebiegła bezstresowo, z czystym sumieniem polecam.
Pani Doktor bardzo miła i empatyczna. Wyjaśniła problem, z którym borykam się od dawna i wdrożyła leczenie. Na efekty leczenia muszę jeszcze poczekać. Wizyta przebiegła w przyjaznej atmosferze, nie czułam się skrępowana. Polecam serdecznie.
Bardzo miła i kompetentna Pani doktor szczegółowo wyjaśniła problem
Polecam w 100%
Polecam Panią doktor z całego serca. Bardzo szczegółowo wyjaśniła problem, z którym się borykam i zaproponowała metody leczenia. Jest bardzo sympatyczną osobą, dzięki czemu stres podczas wizyty jest mniejszy . Bardzo polecam.
Każdy lekarz powinien mieć takie podejście do pacjenta. Dziękuję za wyjaśnienie mojego problemu i gorąco wszystkim polecam Panią doktor.
Pani Doktor jest bardzo miła i kompetentna; wizyta przebiegła szybko i sprawnie.