Moje doświadczenie
Adres
Dębowa 2, Stare Miasto, 26-600 Radom
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja neurologiczna
200 zł - 250 zł -
Opinie
15 opinii
Sprawdzamy wszystkie opinie. Specjaliści nie mogą płacić za modyfikowanie lub usuwanie opinii. Dowiedz się więcej Dowiedz się więcej o opiniach
-
A
A.S.
Przesympatyczna P.Doktor ,kompetentna, uśmiechnięta i bardzo życzliwa. Polecam na 100 procent
• Przychodnia MediCare • Konsultacja neurologiczna •
-
O
Olesia
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u Pani Doktor. Jej profesjonalne podejście, szczegółowe pytania i dokładne badanie sprawiły, że poczułam się zaopiekowana. Wszystko zostało mi jasno wyjaśnione. Polecam serdecznie!
• Przychodnia MediCare • Konsultacja neurologiczna •
Przychodnia MediCare
Niezmiernie się cieszymy, że wszystko przebiegło zgodnie z oczekiwaniami – dziękujemy za zaufanie!
-
R
RK
Bardzo polecam Panią dr Anne Narożnik (neurolog)
• Przychodnia MediCare • Konsultacja neurologiczna •
Przychodnia MediCare
Bardzo dziękujemy za podzielenie się opiniom. Życzymy wszystkiego dobrego
-
J
Jerzy
Miła fachową i jak najwięcej takich specjalistów .
• Przychodnia MediCare • Konsultacja neurologiczna •
Przychodnia MediCare
Dziękujemy za opinię i docenienie profesjonalizmu naszego zespołu. Satysfakcja i zaufanie Pacjentów są dla nas najważniejszym potwierdzeniem jakości opieki.
-
E
Ewelina
Lepiej trafić nie mogłam. Pani Doktor to anioł. ob więcej takich lekarzy było.
zostałam wysłuchana a potem Pani Doktor mi wyjaśniła wszystko.nareście mi zostala udzielona pomoc.polecam z całego serduszka.mega milutka atmosfera .
Bardzo pomocna Pani Doktor Anna Narożnik i zna sie na robocie.
POLECAM WSZYSTKIM. NAPWNO ZOSTANIE UDZIELONA ODPOWIEDNIA POMOC U PANI DOKTOR• Przychodnia MediCare • Konsultacja neurologiczna •
Przychodnia MediCare
Serdecznie dziękujemy za tak wyjątkową opinię. To dla nas ogromne wyróżnienie i motywacja, by każdego dnia z pełnym zaangażowaniem dbać o zdrowie naszych Pacjentów.
-
A
anna
Serdecznie polecam , pani dr bardzo miła i dokładną
• Przychodnia MediCare • Konsultacja neurologiczna •
Przychodnia MediCare
Dziękujemy za podzielenie się pozytywną opinią. To dla nas ogromna satysfakcja, kiedy pacjenci wychodzą z naszej placówki zadowoleni i zaopiekowani.
-
K
Klaudia
Pani doktor zapoznała się z pełną dokumentacją medyczną i zaproponowała dalsze leczenie poprzez wykonanie konkretnych badań i rozszerzenie diagnostyki.
• Klinika OrthoCare • Konsultacja neurologiczna •
Klinika OrthoCare
Dziękujemy za podzielenie się pozytywną opinią.
-
W
Wioletta
Pani doktor bardzo miła, profesjonalna, zainteresowana i bardzo pomocna.
• Klinika OrthoCare • Konsultacja neurologiczna •
-
T
Tomasz
Lekarz bardzo dobrze rozumie pacjentów i stara się wytłumaczyć wszystko dotyczące leczenia
• Klinika OrthoCare • Konsultacja neurologiczna •
-
E
ELŻBIETA O.
Pani Doktor bardzo miła, skupiona na pacjencie, bada i szczegółowo omawia chorobę. Bez stresu można pytać i uzyskać wyczerpujace wyjaśnienia na zadawane pytania. Serdeczne polecam Panią Doktor.
• Klinika OrthoCare • Konsultacja neurologiczna •
Najczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Anna Narożnik?Anna Narożnik to neurolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Anna Narożnik oferuje usługi takie jak: Konsultacja neurologiczna.
-
Gdzie Anna Narożnik ma swój gabinet?Anna Narożnik przyjmuje pod adresem:
- Dębowa 2 Radom
-
Czy Anna Narożnik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Anna Narożnik nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Anna Narożnik umawia wizyty?Anna Narożnik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Anna Narożnik?Anna Narożnik może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Anna Narożnik: co mówią pacjenci?15 osób dodało swoją opinię. Anna Narożnik ma średnią ocen 5 (na 5 gwiazdek).
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Anna Narożnik?Anna Narożnik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.