Jestem absolwentką Akademii Padagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku padagogika specjalna ze specjalnością surdopedagogika. Na tej samej uczelni ukończyłam studia podyplomowe o specjalności logopedia. Jestem także dyplomowanym protetykiem słuchu. Przez długi czas zajmowałam się pacjentami z wadą słuchu, działając kompleksowo, począwszy od wykonania badań słuchu, postawienia diagnozy logopedycznej, poprzez terapię, a czasami służąc zwyczajnie wsparciem, poradą logopedyczną, pedagogiczną czy protetyczną.
Przez prawie dwa lata pracowałam w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, jako technik audiologii, wykonując badania słuchu u niemowlaków, aż po dzieci i młodzież do 18 roku życia.
Kolejne, niespełna 10 lat spędziłam w Instytucje Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, pracując jako protetyk słuchu, logopeda i surdopedagog, mając styczność z niemowlakami, dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.
Prowadzę terapię pacjentów zaaparatowanych i zaimplantowanych.
Moimi pacjentami są także dzieci z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy. Pracuję z niemowlakami, dziećmi przedszkolnymi, szkolnymi, młodzieżą i dorosłymi. Prowadzę także terapię dzieci z zespołem Downa, dzieci ze spektrum autyzmu.
Ukończyłam kurs logorytmika jako profilaktyka logopedyczna, oraz warsztaty Język Serca w pracy z dziećmi i z młodzieżą (porozumienie bez przemocy).
Praca logopedyczna i pedagogiczna z pacjentem, to dla mnie przede wszystkim pasja. Staram się wykorzystać swoje doświadczenie zdobyte przez lata w jednostkach medycznych, ale także w edukacyjnych, gdzie miałam okazję pracować z dziećmi żłobkowymi i przedszkolnymi, patrząc na tych młodych ludzi z trochę innej perspektywy, jako nauczyciel, wychowawca.
Prywatnie jestem podwójną mamą, sześciolatki i niespełna rocznej dziewczynki.
Zakres działań:
- wady wymowy, tzw. dyslalia,
- opóźnienie rozwoju mowy,
- zaburzenia mowy, artykulacji u dzieci ze spektrum autyzmu, dzieci z Zespołem Downa,
- niedokształcenie mowy z powodu niedosłuchu,
- rehabilitacja słuchu i mowy po wszczepieniu implantu ślimakowego (także u osób dorosłych),
- konsultacje związne z zaaparatowaniem lub wszczepieniem implantu ślimakowego (także u osób dorosłych),
- logorytmika indywidualna i grupowa,
- praca nad dykcją, prawidłową wymową, emisją głosu (także u osób dorosłych)
- konsultacje dla rodziców, którzy nie wiedzą w jaki sposób bawić się z dziećmi, aby już u najmłodszych dzieci rozwijać mowę (sprawdzone sposoby zabawy i wykorzystywania codziennych czynności).