Moje doświadczenie
Zajmuję się leczeniem próchnicy, głównie u tych najmłodszych. Od momentu kiedy w szkole średniej poznałam Panią stomatolog, która odczarowała moje szkolne traumy stomatologiczne, sama zapragnęłam pomagać w ten sposób.
Bardzo lubię uśmiech na twarzy pacjentów, kiedy uda mi się przełamać ich strach odnośnie dentysty. Gdy niestety lęk małego pacjenta uniemożliwia leczenie, mam do zaproponowania zabiegi w sedacjii podtlenkiem azotu (gaz rozweselający, który powoduje relaksację pacjenta bezpieczną dla zdrowia.
Uważam, że profilaktyka to podstawa. Na bieżąco śledzę nowinki ze świata stomatologii poprzez udział w licznych kursach, a zdobyte doświadczenie wykorzystuję w codziennej praktyce.
Prywatnie lubię podróżować z mężem i namiotem. Las to jest nasz drugi dom. Ostatnimi czasy zaadaptowaliśmy pieska, którego wychowanie stało się moją kolejną pasją i wyzwaniem w życiu (oraz cenną nauką cierpliwości).
Zakres porad
- Stomatologia ogólna
Główne obszary pomocy
- Ubytki zębów ,
- Choroby miazgi ,
- Ból zęba ,
- Urazy zębów ,
- Nadwrażliwość zębów ,
- +3 a11y_sr_more_diseases
Adresy (2)
Kazimierza Górskiego 3, Działki Leśne, 81-304 Gdynia
Dostępność
Telefon
Dlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychDlaczego prosimy Cię o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych?
Wyrażenie zgody jest niezbędne do umówienia wizyty z wykorzystaniem telerejestracji. Wymagają tego przepisy Ogólnego Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych - tzw. RODO. Informujemy, że zgoda jest dobrowolna, jednak jej brak uniemożliwi umówienie wizyty. Informujemy rówież, że zgoda może zostać w każdym momencie zostać wycofana. W tym celu wystarczy się skontaktować z nami przez formularz
Kiedy dojdzie do przetwarzania moich danych osobowych?
Do przetwarzania Twoich danych osobowych dojdzie podczas rozmowy telefonicznej z naszym centrum telerejestracji, ale jednak wyłącznie w sytuacji gdy tej rozmowy podasz nam swoje dane osobowe. Przetwarzanie danych osobowych dokonywane jest w celu umówienia wizyty i przekazania danych osobowych wybranemu Profesjonaliście.
Czy moje dane osobowe zostaną przekazane Profesjonaliście do którego chce się umówić na wizytę?
Tak. Udostępnimy wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście informacje i dane osobowe które nam przekazałeś podczas rozmowy telefonicznej oraz przekażemy te informacje Profesjonaliście. Dzięki temu Profesjonalista będzie mógł przygotować się na Twoją wizytę.
Kto jest administratorem moich danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest ZnanyLekarz sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Kolejowej 5/7. Informujemy, że po przekazaniu przez nas Twoich danych osobowych wybranemu przez Ciebie Profesjonaliście, staje się on również administratorem Twoich danych osobowych i przetwarza je w celach związanych ze świadczeniem usług medycznych lub innych podobnych.
Gdzie mogę uzyskać więcej informacji o moich prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych?
Więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowychTypy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Pucka 3, 84-200 Wejherowo
Przyjmuje na NFZ
Dostępność
W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet
Typy przyjmowanych pacjentów
- Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)
Usługi i ceny
-
Konsultacja stomatologiczna dzieci
-
-
Konsultacja stomatologiczna
Od 179 zł -
-
Konsultacja stomatologiczna (kolejna wizyta)
-
-
Konsultacja stomatologiczna (pierwsza wizyta)
-
-
Badanie stomatologiczne u dzieci + plan leczenia + wizyta adaptacyjna
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Opinie pojawią się wkrótce
Napisz pierwszą opinię
Jesteś już po wizycie u lek. dent. Aleksandra Lipka-Giełdzik? Daj znać, co myślisz. Inni pacjenci będą wdzięczni za pomoc w wyborze najlepszego specjalisty.
Dodaj swoją opinięNajczęściej zadawane pytania
-
Jaki jest zakres porad oferowanych przez Aleksandra Lipka-Giełdzik?Aleksandra Lipka-Giełdzik to stomatolog. Na podstawie swojego doświadczenia i wykształcenia Aleksandra Lipka-Giełdzik oferuje usługi takie jak: badania stomatologiczne, badania profilaktyczne, profilaktyka próchnicy, leczenie próchnicy, wypełnienie kompozytowe, odbudowa zębów, Stomatologia zachowawcza, fluoryzacja zębów, Konsultacja stomatologiczna, konsultacja stomatologiczna dzieci.
-
Gdzie Aleksandra Lipka-Giełdzik ma swój gabinet?Aleksandra Lipka-Giełdzik przyjmuje pod adresem:
- Pucka 3 Wejherowo
- Kazimierza Górskiego 3 Gdynia
-
Czy Aleksandra Lipka-Giełdzik przyjmuje online, bez konieczności pojawiania się w placówce?Nie, w tym momencie Aleksandra Lipka-Giełdzik nie oferuje konsultacji online.
-
Jak Aleksandra Lipka-Giełdzik akceptuje płatności po wizycie?Metody płatności, które akceptuje Aleksandra Lipka-Giełdzik to: Gotówka, Karta płatnicza, Blik.
-
Jak Aleksandra Lipka-Giełdzik umawia wizyty?Aleksandra Lipka-Giełdzik używa kalendarza ZnanyLekarz, dlatego na stronie widzisz aktualne terminy. Wystarczy, że wybierzesz datę i godzinę, które odpowiadają Ci najbardziej. Umawianie wizyty jest darmowe, a tuż przed terminem wyślemy Ci przypomnienie.
-
W jakich godzinach przyjmuje Aleksandra Lipka-Giełdzik?Aleksandra Lipka-Giełdzik może mieć dostępne terminy w tym lub w nadchodzącym tygodniu. Terminy, które widzisz w kalendarzu są dostępne, ponieważ aktualizujemy go na bieżąco. Jeśli pierwszy dostępny termin Ci nie odpowiada, sprawdź następny. Rezerwacja terminu jest natychmiastowa, bez dodatkowych opłat.
-
Jakie ubezpieczenia akceptuje Aleksandra Lipka-Giełdzik?Aleksandra Lipka-Giełdzik nie przyjmuje w ramach ubezpieczenia, tylko w ramach płatnych wizyt prywatnych. W razie wątpliwości zalecamy kontakt ze specjalistą.