Adresy (2)

Bazarowa 9, Bałuty , Łódź Przyjmuje na NFZ
Centrum Medyczne Medyceusz

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Przyjmuję: dorosłych

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

NFZ


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych internistów w pobliżu

Lekarz nie ma włączonego kalendarza pod tym adresem


Przyjmuję: dorosłych

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)

NFZ


Brak informacji o usługach i ich cenach

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych internistów w pobliżu

Moje doświadczenie

O mnie

Lekarz rezydent w trakcie specjalizacji z chorób wewnętrznych w Wojewódzkim Wielospecjalistycznym Centrum Onkologii i Traumatologii w Łodzi ul. Pabian...

Zobacz pełen opis


Cennik

Brak informacji o usługach i cenach

Ten lekarz nie dodał jeszcze informacji o usługach i cenach.

Opinie

Jesteś po wizycie u tego specjalisty?

Podziel się wrażeniami! Przyszli pacjenci pewnie tu zajrzą i będą Ci wdzięczni.

Zostaw swoją opinię

Odpowiedzi na pytania

26 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Wczoraj miałam robione usg tarczycy. Specjalista, wykonujący badanie, powiedział, że mam zapalenie tarczycy, tak zwaną chorobę hashimoto. Kazał zrobić badania hormonalne. Dzisiaj byłam na pobraniu krwi i wynik jaki uzyskałam TSH wynosi - 1,310 (czyli w normie) co to w takim razie oznacza ? Nie będę musiała przyjmować żadnych leków ? Wszystkie pozostałe wyniki w normie mocz, potas, magnez itp. Jedynie powyżej normy RDW i MONO%.

    Żeby potwierdzić rozpoznanie choroby Hashimoto należy wykonać oznaczenie przeciwciał podstawowych do rozpoznania choroby tj. aTPO oraz wolnych hormonów tarczycowych. Choroba Hashimoto przebiega często początkowo że stanami nadczynności oraz eutyreozy (prawidłowych wartości hormonów tarczycy). Może być więc tak, że początkowo leczenie nie będzie konieczne. Trzeba stale kontrolować poziom hormonów u lekarza poz lub endokrynologa i w przypadku pojawiania się niedoczynności włączyć suplementację.

    lek. Agata Okrzesik

  • Jestem 2 lata po udarze niedokrwiennym, miałam niedowład lewostronny, teraz poruszam się bez pomocy osoby. Choruję na niedoczynność tarczycy, napadowe migotanie przedsionków (pół roku temu ostatni), nadciśnienie tętnicze. Zażywam leki: Pradaxa, Biosotal, Axtil, Primacor, Zahron, Kaldyum, Magne B6. Ostatnio zauważyłam, że puchną mi stopy i kostki, wcześniej tego nigdy nie było. Doppler tętnic dobry. Kiedy wciskam na stopie palec, to zostaje dołek po nim. Boję się, przeszłam ciężką rehabilitację, by móc funkcjonować, a teraz to. Proszę pomóc, co robić, by nie mieć opuchlizny, by to nie postępowało. Boję się, że to spowoduje, że nie będę mogła chodzić, a to jest podstawa. Czy trzeba zmodyfikować leki, czy potrzebuję jakiegoś dodatkowo leku?

    Opisane przez Panią objawy mogą świadczyć o niewydolności serca. Najczęściej pierwszym objawem są obrzęki kkd. Zalecałabym odwiedzenia lekarza pierwszego kontaktu bądź kardiologa, wykonanie świeżego usg serca oraz modyfikacje stosowanego leczenia. Prawdopodobnie konieczne będzie dołączenie leczenia moczopędnego.

    lek. Agata Okrzesik

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

Lekarz rezydent w trakcie specjalizacji z chorób wewnętrznych w Wojewódzkim Wielospecjalistycznym Centrum Onkologii i Traumatologii w Łodzi ul. Pabian...

Zobacz pełen opis


Specjalizacje

  • Choroby wewnętrzne