Rozwolnienie
W 2014 miałam usunięte część jelita grubego,potem chemioterapia.Wszystko było ok.Ale od jakiegoś czasu mam ciągle rozwolnienie.Nie raz nawet 10 razy dziennie wypróżniam się.Miałam kolonoskopie i okazało się,że mam uchyłkowatośc jelit.Mieszkam w Anglii,więc lekarz GP przepisywał mi różne tabletki-Omeprazole,Codeine Phosphate,Renitidine-nie pomagały.Miałam też -Metronizadole,Cyprofloxacin i buscopan-po których stolec stawał się w miarę normalnej konsynstencji.Niestety po ok 2 tygodniach od zakończenia tych tabletek wszystko znów wraca.Znów mam płynne stolce.Nie wiem co mam dalej robić,bo to jest bardzo uciążliwa sprawa,Proszę o pomoc.Pozdrawiam Renata
3 odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Trzeba by porozmawiać przede wszystkim o diecie, rozważyć niewydolność trzustki, ew. pasożyty. Trudno pomóc coś więcej na podstawie podanych przez Panią danych. Może to być nietolerancja jakichś składników pokarmowych.
Nie napisała Pani z jakiego powodu usunięto część jelita grubego i jaka jego ilość została usunięta. Domyślam się, że sporo pisze Pani o chemioterapii prawdopodobnie chodziło o zmianę nowotworową. Jelito grube pełni funkcję resorbcji wody. Dzięki czemu formuje się w nim stolec W przypadku usunięcia części jelita powikłaniem mogą być biegunki. Stosowanie antybiotyków może nie dawać poprawy, ponieważ etiologia biegunki nie jest zapalna.
Podobne pytania
- Czy taki opis rentgena płuc jest groźny "Nieco obfitszy rysunek w polu dolnym płuca prawego przy zar
Witam, Mam 19 lat, bmi w normie. Moj problem: Od okolo roku mam słabszą pamięć i koncentracje, jeste
15 jährige Mädchen befund: Segmentierung 44.6 Sedmentkernige absolut 2.0G/L Lymphozyten 42% Bilirubi
od kwietnia mam codziennie temperaturę 37-37,5, która na noc spada do 36-36,6. zaczęło się od jakieg
Na początku października miałam zapalenie pecherza moczowego zapisano mi cipropol500 mg ( 2op) . Z p
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

