od 3 tygodni biegunka po pobycie w Egipcie 5 dni brałam nifuroksazyd była poprawa ale po odstawieniu
od 3 tygodni biegunka po pobycie w Egipcie 5 dni brałam nifuroksazyd była poprawa ale po odstawieniu na przemian biegunka wodnista nie boli brzuch i nie mam wymiotów
1 odpowiedź
Dzień dobry. Sprawa wymaga diagnostyki, tak bakteriologicznej (posiewy kału), jak i parazytologicznej. Również wskazane jest wykonanie przynajmniej podstawowych badań krwi pod kątem stanu zapalnego, uszkodzenia wątroby, funkcji nerek. Pozdrawiam Grzegorz Madej
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Podobne pytania
- Czy taki opis rentgena płuc jest groźny "Nieco obfitszy rysunek w polu dolnym płuca prawego przy zar
Witam, Mam 19 lat, bmi w normie. Moj problem: Od okolo roku mam słabszą pamięć i koncentracje, jeste
15 jährige Mädchen befund: Segmentierung 44.6 Sedmentkernige absolut 2.0G/L Lymphozyten 42% Bilirubi
od kwietnia mam codziennie temperaturę 37-37,5, która na noc spada do 36-36,6. zaczęło się od jakieg
Na początku października miałam zapalenie pecherza moczowego zapisano mi cipropol500 mg ( 2op) . Z p
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
