Od 3 lat biorę lek aribit. Dawki były różne na początku 15 mg z czasem zmniejszono dawkę na 10 mg na
Od 3 lat biorę lek aribit. Dawki były różne na początku 15 mg z czasem zmniejszono dawkę na 10 mg na końcu było 5 mg. Zwiększono lek do 10 mg ze względu na nerwowe i złe samopoczucie i dołożony został lek asertin na początku 25 mg przez tydzień później 50 mg. Po miesiącu przyjmowania leku postanowiłam odstawić asertin. Po kilku dniach odczuwam bóle głowy i rozdrażnienie. Czytając skutki uboczne tak się zraziłam do leku , że nie chce już więcej tego przyjmować. Nie konsultowałam tego z lekarzem. Moje pytanie brzmi następująco. Czy coś mi grozi po odstawieniu leku ? Jeśli tak, to jakie skutki uboczne mogą się udzielić ? Proszę o odpowiedź , pozdrawiam
2 odpowiedzi
Proszę to wszystko skonsultować z lekarzem. Nie powinno się samemu decydować onlrsebiegu leczenia psychiatrycznego. Angelika Urban
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Odstawianie leków powinno być w konsultacji z lekarzem. Można w trakcie odstawiania włączyć suplementy, ale również zalecane przez lekarza. Poza tym odstawianie leków powinna poprzedzać terapia u psychologa. Leki wyciszają psychikę, ale nie rozwiązują problemu. Polecam terapię u psychologa lub dobrego terapeuty specjalizującego się w terapiach związanych z Pana sytuacją. Nawet jeśli Pan nie zna źródła swojego problemu, to można to zdiagnozować w trakcie konsultacji terapeutycznej. Jolanta Sokołowska
Podobne pytania
- Czy lek sedam 3 mogę odstawić oo jednej tabletce i obędzie się bez żadnych bez żadnych skutków ubocz
Mój mąż zaczął się wycofywać z życia. Stroni od ludzi ode mnie również. Przestał mnie dotykać całe d
Witam. Od roku biorę aciprex 10 mg na zaburzenia lęku. Dwa miesiące temu zdecydowaliśmy z lekarzem o
Witam od 12 sierpnia brałam asertin 50mg pół tabletki, a po mcu przeszłam na asertin 100mg 1 tabletk
Czy leki psychiatryczne mogą coś uszkodzić, i jesli będę czuć się dobrze to czy mogę je z pomocą lek
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.


