Hashimoto do leczenia
Witam Panią,mam stwierdzone Hashimoto,bardzo źle sie czuje,trzesą mi sie nogi,brzuch- jakby zaraz pod skorą,,biore 100 letroxu,ale dziś nie wzielam ,balam sie ,ze jak wezme to zejde z tego swiata,,czy jest szansa na zupelne zaprzestanie brania hormonu ,dziekuje
6 odpowiedzi
Dzień dobry , specjalizuję się w rehabilitacji niemowląt i małych dzieci. Proszę skontaktować się ze specjalistą pracującym z dorosłymi a w szczególności z lekarzem. Pozdrawiam serdecznie , Iwona Chorążewska
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
To zależy od wielu czynników, w tym od wyników badań labolatoryjnych. Na pewno trzeba już coś zmienić, skoro tak zle czuje się pani po zazyciu leku .
Dzień dobry. Zwróciła się Pani do nie do końca odpowiedniego specjalisty. Psycholog nie przepisuje leków, więc nie jestem w stanie odpowiedzieć Pani na to pytanie. Proponuję zwrócić się po pomoc do endokrynologa.
Dzień Dobry, proszę brać lek, ew. proszę szybko umówić się do lekarza prowadzącego, żeby dobrać dawkę. Dietą wspomagamy leczenie, zdarza się, że można odstawić leki, ale dopiero po dłuższym czasie, gdy poziom hormonów zaczyna się regulować. Stopniowo zmniejsza się dawki leków, ale pod kontrolą lekarza. Pozdrawiam. Joanna Arciszewska.
Podobne pytania
- wynik badania laboratoryjnego pozycja bakterie-170-co to znaczy?
Witam. Choruję na cukrzycę typu pierwszego. W posiewie moczu wyszły mi dwie bakterie. Lekarz przepis
Mam taki problem. Od ponad dwóch miesięcy mój brzuch w dolnej części jest cały czas okropnie wzdęty.
Dzien dobry, Od wielu miesiecy, czuje, ze dzialam na rezerwie i robie wszystko jakby ogromnym wysil
Witam, pytanie o szczepienie przeciw żółtaczce, około 25 lat temu byłem szczepiony w związku z zabie
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.




